Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Prosba o pomoc....

Prosba o pomoc.... 01. říj 2016 14:17 #170721

  • Frosty
  • Avatar uživatele Frosty
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 144
  • Obdržená poděkování 6
To je super. Nejezdim tam moc casto. Parkrat do roka ale jak tam pojedu a bude to planovy predem tak ti napisu a muzem pokecat.
VW T4 Multivan , 75 kw 1997. Prodáno.
VW T5 Multivan, 128 kW 12/2004

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Prosba o pomoc.... 06. říj 2016 07:26 #170801

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Trosku mimo tema ale nedela tu nekdo do topenariny resp do kotlu?

Odesláno z Mé databanky S4 Galaxy pomocí Tapatalk
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Prosba o pomoc.... 12. říj 2016 15:09 #170909

  • vfrman
  • Avatar uživatele vfrman
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 54
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Kluci ,není tu někdo z HK ochoten se jet podívat do France Car v HK Bří Štefánů na VW Tiguana ? Dále pak ho zkusit prolustrovat dle VIN ? Přeci jen to mám přes 100 kilometrů ... Děkuji mnohokráte předem :-)

Ještě přidám odkaz :
www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/ti...16996153?goFrom=list
vfrman
T5
"jedině jachting,motorcycling,geocaching a Multivaning " :-):-):-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od vfrman.

Prosba o pomoc.... 20. čec 2017 20:00 #178487

  • Jouda
  • Avatar uživatele Jouda
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 205
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 4
Ahoj,
máme malý problém s citroenem xsara picasso, 2.0 HDI, rv. 2000. Zkoušel jsem se poptat v citroen klubu na netu, ale žádné odpovědi jsem se nedočkal.
Nemáte někdo nějakého citroen servismana, nebo lépe, nevyznáte se někdo v elektrice citroena sami?
Jedu, a po chvíli přestane hrát rádio. Zároveň přestanou směrovky blikat na přístrojovce, ani nevydávají zvukový signál. Zároveň v tu dobu nejde přepínat pravou páčkou údaje z palubního počítače, displej ukazuje pouze čas a datum, nic jiného se nezobrazuje. Začalo to tak, že rádio hrálo, najednou přestalo a s tím nešlo vše výše popsané. Najednou po cca třeba 15 min se vše vrátilo k normálu. Občas se stane, že auto odemknu dálkáčem, a v tom začne hrát i rádio. Po nastartování pak třeba po 5 min opět přestane hrát. A po nějakém čase se zase spustí. Nyní to už je však jen tak, že rádio během jízdy na chvilku naskočí, hraje třeba 5 min, vše funguje, a poté zas přestane hrát a nic nejde. A už to během mé 50 minutové cesty do práce nenaskočí.
V citroenu servise mi řekli, že to vypadá na vadný kontakt v kapličce, v tom přístroji. Že to propájeli, ale asi to nebude stačit. Skutečně to pak asi týden šlapalo, a nyní to už zlobí čím dál víc. Ale nerozumím tomu, proč by mělo souviset rádio s panelem, palubním počítačem, blinkry a jejich signalizací. Nemáte nškdo nějakou radu?
VW T5 2006 1.9 TDi 77 kW
Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Prosba o pomoc.... 20. čec 2017 22:33 #178498

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Mohla by to být řídící jednotka kontrolních funkcí. Něco podobného jsem řešil u H1, je to podobné, ale tam to bylo ještě barvitější, takže něco podobného jsem zažil. Ale bez záruky na ten názor. Vlastně to byla jediná opravdu závada, kterou jsem kdy na tom Hyundaji za těch 11 let, co ho mám měl.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Prosba o pomoc.... 20. čec 2017 23:42 #178501

  • Jouda
  • Avatar uživatele Jouda
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 205
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 4
tak to zkusím zapátrat, zda to něco takového má.
Ona ta elektronika je tam nějaká zapeklitá. Já ho koupil jako sedmiletého od kamaráda, a on říkal, že už jako nový nějak zlobil, že tam něco měnili v servise co se funkcí elektro týče. No a nám se občas stalo že nešel zamknout, pak zas třeba odemknout, občas nešlo rádio vůbec vypnout, prostě se dojelo, vypnul motor, vytáhl klíč, a rádio dál vesele hrálo.
Prostě kouzelný vůz :(
VW T5 2006 1.9 TDi 77 kW
Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Prosba o pomoc.... 21. čec 2017 23:56 #178525

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 500
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
Zkusil bych ořech na spínačce, popřípadě jestli tam bude nějaké spínací relé silového kontaktu od spínačky. Jednou jsem podobný problém řešil na koncernovém autě, asi oct I, a byla k.o. spínačka.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Prosba o pomoc.... 22. čec 2017 11:54 #178530

  • Jouda
  • Avatar uživatele Jouda
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 205
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 4
ještě mne napadlo, že takto to začalo zlobit poté, co jsme auto dali vyčistit, že ho prodáme. Do té doby blblo jen občas zamykání či odemykání. Ale to s rádiem, bliknama a počítačem začalo poté, co auto vyčistili. Čištěno bylo mokrou cestou, takže si myslím, že mohlo někde něco zatéci.
O spínací skříňce přemýšlel kamarád, ale zas to blbne i v době, kdy tato se nepoužije. Třeba po odemčení dálkáčem se samo spustí rádio, aniž by se klíček zasunul a se skříňkou se tedy jakkoliv hnulo. Ve čtvrtek se mi i stalo, že jsem vypnul motor, vyndal klíček, auto DO zamknul, a najednou se spustilo rádio, tedy hned po zamčení auta, ale cca po 5 minutách od vyndání klíčku ze zapalování, když jsem mezitím vyndával věci z auta :( :(
VW T5 2006 1.9 TDi 77 kW
Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Prosba o pomoc.... 30. říj 2017 09:50 #180677

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Prosba o pomoc - neumí někdo z vás nebo nemá někoho, kdo by byl schopen zavařit benzinovou trubku od hrdla nádrže do nádrže?
Jde o to, že právě komplexně rekonstruuji karoserii vetránského vozu Renult R11 - veterána, veteránský atest a průkaz už mám, rekonstrukce karoserie je u konce a vůz je na lakovně.
Některé detaily na voze si si ale dělám sám, abych si opravu zlevnil. Jedna z nich je i repase nádrže (tu postačí ošetřit a nalakovat), jenže při tom jsem včera zjistil, že mám prorezlou trubku od víka nádrže v blatníku k nádrži. (Aspoň vím, proč jsem často cítil benzín když jsem to koupil po těch asi 4 týdny, než jsem to odvezl na rekonstrukci.) Jenže běžní zámečníci nebo i můj H servis mi tu trubku odmítl zavařit, že to zakazují bezpečnostní předpisy, mohlo by to prý třasknout. Prý je to potřeba vařit pod vodou a speciálním nářadím pro slabé materiály.
Dírka jako taková je maličká, v průměru asi 4 mm. Neuměl by to někdo z vás opravit nebo nezná někoho? Já bych tu trubku i koupil, jenže na celém širém světě tohle už k dostání není.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Prosba o pomoc.... 30. říj 2017 13:23 #180678

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Hele nevarilo se toto brozem vzdycky? Pokud je to hrdlo nechapu proc by s tim mel mit zamecnik trable. Nadrz zaplni vodou aby se nemohl vznitit benzin a hrdlo normalne zaletuje.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Prosba o pomoc.... 30. říj 2017 13:34 #180679

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • Návštěvník
  • Návštěvník
No to nevím, čím se vařilo, ale ta trubka je k nádži přidělaná přes hadicovou spojku, takže to není vůbec s nádrží spojené. Ale odmílt mi to můj H servisman, že nesmí, že tam jsou i tak zbytky po benzinu - no jsou - takové jako bílé tvrdé usazeniny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Espero.

Prosba o pomoc.... 01. lis 2017 09:48 #180713

Espero, pokud bys mel cestu do Brna a trubka se da samostatne odmontovat z auta, muzu se pokusit ji zavarit laserem, je to studeny navar pod mikroskopem, takze by nemel byt problem s nejakym vznicenim ;)
Pulčík - VW T3 Caravelle, 1.9 benzín + LPG 57kw, r.v. 1982 pro každodenní práci a radost :-)
Fotky ze srazů aj. na terentete.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Prosba o pomoc.... 01. lis 2017 09:59 #180714

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Dík Terko, ale cestu do Brna nemám a mít nebudu, takže jedině to po někom poslat anebo tam speciálně o víkendu kvůli tomu zajet a to asi 2x jednou odvézt, podruhé přivézt. Asi by stačilo vlakem. jenže zase nemám hlídání na kluka, jak jsem teď otec samoživitel, takže spíš autem, abych ho vzal proto s sebou. O takovém způsobu vaření jsem neslyšel, ovšem jsem profesně úplně mimo, takže není divu. Odhadem mám na to tak 3 týdny, to už asi bude auto nalakované a bude se začínat strojit. Poptám se mezi H a R kolegy, jestli tam někdo nejede.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Prosba o pomoc.... 02. lis 2017 10:57 #180725

Fajn, zeptej se. Nevim, v jakem je ta trubka stavu, jestli to pujde pekne udelat (na pockani), jinak mam asi moznost vyrobit pripadne jeji kopii, ktera bude funkcni. Pri nejhorsim to posli postou na clubovou adresu. Ale dej to vedet Ondrovi, aby se to ke me dostalo vcas ;)
Pulčík - VW T3 Caravelle, 1.9 benzín + LPG 57kw, r.v. 1982 pro každodenní práci a radost :-)
Fotky ze srazů aj. na terentete.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Prosba o pomoc.... 02. lis 2017 15:20 #180729

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Dík, ta trubka je vyndaná z auta někdy v červnu, kdy začala rekonsrukce vozu. Takže čerstvý benzin v tom není ani náhodou, jen ty benzinové úsady. Je poměrně tenkostěnná. Je mechanicky zbavená rzi a a nánosů bláta a starých nátěrů, natřená bezoplachovým odrezovačem. Z vnitřní strany je kadmiovaná. V podstatě je připravená k nátěru základovky a dalších vrstev povrchové ochrany. Ta dírka je fakt malá, trošku jsem jí zvětšil šroubovákem, ale bude potřeba posoudit, jestli kolem ní nebude lepší odříznout kousek více plechu, pár cm2 a vsadit tam nový. To musí ten, kdo to bude dělat. Svár by pak měl být asi z obou stran pro jistotu pocínován, ale to si už udělám případně sám doma.
Zatím se mi nikdo k odvozu nepřihlásil, takže příští týden to buď pošlu poštou (ale je to dost dlouhé, počítám tak 60 cm) anebo to nějak přivezu.
Jinak k té kopii trubky, jen v případě, že by to jinak nešlo, bude tam trošku problém s tvarem příruby na obou koncích a s trubičkami odvzdušnění trčících z boku, ale přistoupit k tomu lze v případě potřeby. Ovšem jde o veterána, který prošel testací komisaři ÚAMK a z tohoto důvodu by bylo lepší tam mít trubku původní - jedná se mi o původnost vozidla. Proto jsem třeba ponechával i většinu původních plastů, které prošly estetickou a někdy i funkční repasí (mám velmi kvalifikovanou firmu, co to umí, kdybys potřebovala a vaří i tvrdé plasty) a nenahrazoval jsem je novými (nové nrazníky se třeba ještě v Německu sehnat dají).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Espero.
Vygenerováno za 0.557 sekund

Login