Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Dotáhnutí klikove hřídele

Dotáhnutí klikove hřídele 28. kvě 2018 16:19 #185118

Čau chlapi , neměl by někdo radu na jaké momenty dotáhnout uchyceni klikove hřídele k bloku uprostřed na pěti valci t4 multivan 111kw 2.5 tdi rok 2001 díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotáhnutí klikove hřídele 28. kvě 2018 21:31 #185132

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
65Nm
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotáhnutí klikove hřídele 29. kvě 2018 06:21 #185136

Díky,i když jsou šrouby 10.9 ?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotáhnutí klikove hřídele 29. kvě 2018 19:52 #185151

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
10.9 jsou tam standardne, porovnaval jsem AXG i AHY motor a oba maji stejne schema, kde je u sroubu proste jen 65Nm.
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotáhnutí klikove hřídele 12. čec 2018 14:21 #186100

Je to tak.

Jak psali kluci už v jiném příspěvku, použij šrouby z ARL. Jsou pevnější a tam je utahovací 65Nm/90 stupnu.
T4 Caramelle 2,5TDI 111KW Blau 1999
Cross/Fun Polo Mentholka 1,4tdi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotáhnutí klikove hřídele 19. čec 2019 12:21 #193467

Zdar chlapi, snad ty 111kW nemají problémy se šrouby na klikovce? Nedávno jsem si pořídil 111tku a nerad bych řešil nepříjemnosti. Jsem tu nový a začínám pročítat fórum, tak snad nepáchám nesmyslné otázky. Jinak pro zajímavost, mám AXG. Díky
Zdar a sílu!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotáhnutí klikove hřídele 19. čec 2019 14:57 #193472

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 557
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
U 111tek je problém s praskáním šroubů na klice, ale já si osobně myslím, že to je tím jak se s autem jezdí. Dost lidí TDičkové motory "podtáčí" ve snaze spořit naftu a pak vzniká problém.
Burstner polointegrál 7,4 m - Fiat Ducato 2,3 103 kW
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW - prodáno
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF - prodáno
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od TK.

Dotáhnutí klikove hřídele 05. lis 2022 13:35 #207651

  • Items
  • Avatar uživatele Items
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Nazdar borci.
Robime repas motora a zhanam utahovacie momenty na spodok motora. Predovsetkym ojnice a kluka. Motor 2.5l 75kw AXL VW T4
Chceme zachranit auto nakolko uz ich zacina byt pomenej a je to nasa srdcovka.
Dakujem

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.211 sekund

Login