Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ

T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ 09. zář 2018 22:39 #188237

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
Zadni nezavisle horkovzdusne topeni ma vydech za ridicem, vydech za spolujezdcem je vydech obycejneho zadniho radiatoru, ohrivaneho chladici kapalinou motoru, ktery je rovnez rizen climatronicem a je pod autem u bocnich dveri.
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999
Poděkovali: Alfooo

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ 10. zář 2018 10:00 #188250

Dobrá to tedy znamená, že je pravděpodobně problém v tom ventilu, který uzavírá okruh teplé vody z motoru?
Jestli to dobře chápu, z tohoto radiátoru půjde vždycky pouze vzduch, nikoliv klimatizovaný?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ 10. zář 2018 21:39 #188275

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
Na klimatroniku mas 2 zony prvni zona je vepredu druha zona vzadu, zadni zona je vytapena radiatorem za spolujezdcem a klimatizovana stropnimi vydechy ktere vedou od vyparniku v zadnim sloupku v kufru.
Pokud tedy vypnes na klimatronicu auto, tak regulaci teploty a poctu carek foukani zadni zony, bys mel plynule ridit teplotu a mnozstvi vzduchu, ktere bude foukat z vydechu za spolujezdcem. Pokud nefunguje regulace otacek, je problem v jednotce klimatroniku, nebo v mosfetove regulaci primo na telese vymeniku pod autem. Pokud nefunguje regulace teploty vzduchu tak to bude jak rikas tim ventilem, mam pocit, ze je v motoru pod posilovacem brzd.
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ 10. zář 2018 21:51 #188276

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
Ventil N172, který reguluje průtok vody přes zadní výmeník.



Také je tam ještě teplotní senzor G154 přímo v boxu výmeníku, který snímá a udává klimatronicu skutečnou hodnotu teploty vzduchu foukaného do kabiny, a na základě toho se upravuje ten průtok N172, tam může být taky problém, pokud by udával špatnou teplotu...
Zkusil bych si pohrát s vagem a blokami hodnot a možná tam někde půjde vidět kolik ukazuje to čidlo...

VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od bobr.

T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ 11. zář 2018 08:37 #188279

Přikláním se spíš k variantě číslo 2, jelikož poslední zkušenost když jsem jel z Itálie, měl klimu na 22°C na AUTO mod a všude foukal krásně klimatizovaný vzduch jen ten spodní výdech pod spolujezdcem nehorázně topil. Ohledně tý regulace tam asi taky nebude úplně v pořádku co se zadní jednotky týká, jelikož reaguje na sílu ofuku dost nárazově tzn. buď to fouká jen opravdu lehce a a při zvyšování není pocitově znát rozdíl až když se dostanu na max hodnotu tak to začne foukat na MAX.
Jak říkáš ty, zkusim to napojit na VAG a podívat se na to teplotní čidlo a zkusim odpojit ten ventil a externě ho vyzkoušim jestli polohuje respektive uzavírá tak jak má.

Když už jsme u toho ohledně toho výparníku co jsem psal, s tim to pravděpodobně nemá absolutně žádnou spojitost že?
Mám na mysli chybu 01026 - ventilátor zadního výparníku (V20) co jsem už popisoval.

Díky moc za užitečný info!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ 11. zář 2018 15:26 #188314

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
Koukal jsem se a podle toho kodu chyby je to skutecne ten zadni vyparnik pro klimu.
Predni ventilator je V2 a jeho mosfetova regulace je J126
Ventilator pro zadni topeni je V47 a regulace J350
Venitlator pro zadni klimu je V20 a jeho regulace je J349.
Mas to popsane tady :
www.t4-wiki.de/wiki/Gebl%C3%A4sesteuerger%C3%A4t
Prijde mi ale divne, ze by regulace fungovala jen skokove, vetsinou to bud nefunguje vubec, nebo je prorazeny ten mosfet a pak je spojeny a fouka to porad naplno.
Bude to chtit jak ten radiator tak ten vyparnik rozebrat vyzkouset jestli se volne toci motory, zmerit ty regulace a kontakty a take co dotoho posila ten climatronic.
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ 03. říj 2018 10:41 #188717

Přiznám se, že jsem na to neměl ještě čas kouknout, ale o víkendu to rozdělám a celý to proměřim a zkontroluju, každopádně znova díky moc za užitečný info snad najdu nějakou cestu jak to eliminovat.
Jen pro představu jsem natočil na video jak se to chová.
Sám to moc nechápu, ale vypadá to, že si to i v manuálním režimu dělá co chce a přidává na intenzitě ventilace, ale přitom z ní nic nejde, až potom rázem začne foukat na max výkon.
Buď je něco špatně na řídící jednotce climatroniku nebo v tý jednotce J349, jinak si to neumím vysvětlit.
Tak nebo tak podám update jak jsem na tom, snad to třeba pomůže i dalším lidem co se bude potýkat se stejným problémem.

Zatim díky

Alfréd

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Alfooo.

T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ 04. říj 2018 22:08 #188737

Tohle už jsem viděl. Byl pod autem zoxidovaný konektor. Nevedl jeden drát...
Když se podíváš na zadní výparník, k motoru jdou 2 tlusté dráty. Jeden z nich má odbočku tenkým drátem. Po tom se jednotce vrací informace, jaký je napětí na větráku a tedy jak rychle se cca točí... Když nevede, je na jednotve napětí 0 a tedy si myslí, že větrák jede naplno. Podle schema by to měl být hnědozelený tenký drátek.

schema zde
t4-wiki.de/wiki/Datei:Elektrik_Geblaese_...Climatronic_1996.jpg
nebo
t4-wiki.de/wiki/Datei:Elektrik_Geblaese_...Climatronic_1999.jpg
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ 23. říj 2018 06:28 #188983

Zdravím všechny,
neví prosím někdo , kde bych našel objednací číslo tady té mřížky zadního topení, nebo kde by se dala sehnat?

Díky předem za info.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ 23. říj 2018 08:53 #188985

Ahoj bud je to napsane zezadu na tom dile nebo 7D0819111 a nebo 704819111. Jinak VW a nebo vrakáč. Na ebay jsem našel. Hodne zdaru

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ 23. říj 2018 14:13 #188987

kavafranta napsal: Ahoj bud je to napsane zezadu na tom dile nebo 7D0819111 a nebo 704819111. Jinak VW a nebo vrakáč. Na ebay jsem našel. Hodne zdaru


Ok . Díky už jsem našel.
cs.realoem.me/Volkswagen/RA/TR/2003/230/R/8/819/819050

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Oreginal.

T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ 23. říj 2018 14:57 #188988

Kdyby někomu ten kryt ležel v garáži, rád odkoupím.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ 01. lis 2018 06:19 #189090

kavafranta napsal: Ahoj bud je to napsane zezadu na tom dile nebo 7D0819111 a nebo 704819111. Jinak VW a nebo vrakáč. Na ebay jsem našel. Hodne zdaru


Tak jsem zakoupil u WV za nějaKÝCH 600 kaček.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ 01. lis 2018 07:38 #189091

Tak super :woohoo:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TOPENÍ / VĚTRÁNÍ 03. lis 2018 22:11 #189122

  • sivoo
  • Avatar uživatele sivoo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím
Topení se mi trošku zbláznilo...během jízdy když chci zatopit, tak někdy fouká teplý vzduch někdy vlažný, a na nohy někdy netopí vůbec pouze na H1..
Při jízdě s vypnutým climatronikem z ofuku fici napor venkovniho vzduch.
...kde se co pokazilo? Má někdo zkušenost?
Díky za každou radu
R.v. 2000

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.179 sekund

Login