Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Zamykání zpátečky

Zamykání zpátečky 31. srp 2012 14:36 #103090

  • T5HI
  • Avatar uživatele T5HI Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 53
  • Obdržená poděkování 0
Na multivnau 8/2011 mam z autorizovaneho servisu namontovany defendlock, a bylo mi receno, ze se zamyka na poloze P (mam automat). Pri pokusu o zatlaceni toho cepu zamykani zpatecky je potreba vyvinout velkou silu, spise do nej klepnout (zapestim prastit) aby sel zatlacit. Naopak, kdyz ho odemknu, tak zustane vyset jakoby ne zcela vysunuty a az pri pokusu o zarazeni rychlosti zcela vyskoci. Mam podezreni, ze je nepspravne namontovany. Nesetkal se s timto problemem nekdo z vas???

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od lada t5.

Zamykani zpatecky - automat 31. srp 2012 21:15 #103111

  • capri
  • Avatar uživatele capri
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 69
  • Obdržená poděkování 0
zamykání je na poloze P ne na poloze R !! aspon to tak máme my u T5 2008 ale nemáme tam kolík máme Multlock bez kolíku a samo taky automat

P - Park
R - Reverse (zpátečka)

vim že u manuálů se zamyká zpátečka :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zamykani zpatecky - automat 01. zář 2012 16:29 #103123

  • T5HI
  • Avatar uživatele T5HI Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 53
  • Obdržená poděkování 0
ano, ja psal ze zamykam v ploze P, ale ten kolik proste nejde zatlacit standardni silou, ale je potreba do nej doslova "prastit". To me obtezuje a hlavne znepokojuje, aby tam na neco netlacil a pouzivanim neco neposkozoval.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zamykani zpatecky - automat 02. zář 2012 22:44 #103186

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Neřeš to tady, vrať se do autorizáku kde ti to montovali a hoď jim takovouto práci na hlavu.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zamykani zpatecky - automat 02. zář 2012 22:52 #103191

  • capri
  • Avatar uživatele capri
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 69
  • Obdržená poděkování 0
zmátlo mě tam to s tou zpátečkou co tam píšeš proto sem to tak psal ale jinak to každopádně musí jít zastrčit lehce a po odemčení by měl ten kolík odskočit aby to bylo obsluhovatelny jednou rukou aspon my to tak na každym autě co má zamykání kolíkem měl takže přesně jak píše Láďa zajeď zpět do autorizáku kde ti to montovali a hoď jim to na hlavu :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zámek řadící páky T5, AUTOMAT - MANUÁL 09. úno 2016 21:02 #163107

  • Avanta4
  • Avatar uživatele Avanta4
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 114
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 4
Prosil bych příspěvky na téma zámek řadící páky. Jakou firmu a za jakou cenu jste si ho nechali namontovat. Mám nabídku na automat za 7.000,- Kč včetně montáže na automat. Je to dost, nebo málo?
Multivan T5 R32 173 KW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zámek řadící páky T5, AUTOMAT - MANUÁL 09. úno 2016 22:13 #163124

  • jjirka
  • Avatar uživatele jjirka
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 694
  • Karma: 17
  • Obdržená poděkování 69
Cena je v celku běžná , asi bych zvolil jiný způsob zabezpečení - ale tohle tohle není zrovna vhodné téma do veřejného fora , když tak mě pošli sz , nebo zavolej - zabezpečení dělám od r 95

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zámek řadící páky T5, AUTOMAT - MANUÁL 09. úno 2016 23:06 #163134

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 557
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Když děláš zabezpečení - co říkáš na Zeder ? Klidně do SZ. Dík.
Burstner polointegrál 7,4 m - Fiat Ducato 2,3 103 kW
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW - prodáno
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF - prodáno
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zámek řadící páky T5, AUTOMAT - MANUÁL 10. úno 2016 15:57 #163182

  • Avanta4
  • Avatar uživatele Avanta4
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 114
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 4
Zeder vypadá dle webu zajímavě. To má být jako kvalitnější materiál, než zámek od sherlocka?
Multivan T5 R32 173 KW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zamykání zpátečky 10. úno 2016 21:51 #163207

  • jjirka
  • Avatar uživatele jjirka
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 694
  • Karma: 17
  • Obdržená poděkování 69
K tomu zederu - funkčně dobrý , na dost autech to vypadá opravdu hnusně . Většinou je zámek nízko a blbě se obsluhuje - často to chce posunout sedadlo . Stejnou službu udělá zamyk. zpátečky , ale u řady aut nemá smysl , protože se dá obejít .
Zabezpečení by mělo být uživatelsky co nejpřívětivější a pokud možno by mělo fungovat automat. po zamčení auta - všechno co vyžaduje nějakou zvláštní obsluhu se časem přestane používat ( platí i pro zamyk. zpátečky ) .
jinak auta se většinou ztratí do dvou minut od napadení - to znamená , že zabezpečení musí být funkční vždy , když opustíte auto - kdo z Vás takhle poctivě používá zámek zpátečky ???????

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.173 sekund

Login