Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Automatická převodovka

T5 - Automatická převodovka 17. bře 2016 09:40 #165045

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 900
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 52
Já leju originál a repase není potřeba
A taky za třetinu ceny a je original

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 17. bře 2016 10:14 #165046

  • silvervan
  • Avatar uživatele silvervan
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 714
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
Repase není potřeba, pokud se dělá pravidelně výměna, ale to 90% majitelů nedělalo, protože to VW v servisním plánu nepředepisovalo.
Já jí dělal cca ve 230tis
A ještě ke slovu originál, co je v dnešní době "originál" ... jedna fabrika, různé obaly, nebo naopak různé fabriky, stejné kopírované obaly :woohoo: :evil:
T6 Multivan 2,0 TDI 146kW DSG 4M - Německý plnokrevník ze stáje Highline edition
Eifelland Holiday 460TK 2001
Harley-Davidson Sportster XL1200C

TCCT - Transporterclub Caravan Team
A-team (Almara team)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 17. bře 2016 10:46 #165048

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 900
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 52
Originál pro mě je ze na to mám záruku jak na díl olej a práci a když se s tím něco stane mám na vše papír a můžu uplatnovat reklamaci
Ale když si koupím olej ve kterým vůbec nevím co je kdo ho tam nalil tak reklamaci neuplatnim nikde
Příklad mám vše napsaný v servisce mám už druhou tudíž vše je v systému VW
Začali mi korodovat předni haubna nafotilo se to odeslalo na import a druhý den jsem měl novou haubnu nastrikali nandali a vše zaplatil import
Tak to je pro mě originál

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 05. čec 2016 17:30 #168577

Ahoj mam prosbu nekdy kdyz nastartuju zeslapnu pedal dam stupen d mi to napise 1 ale nic se nezaradi pri pridani plynu přeskočí na stupen 5 zkousel jsem i dat stupen r a pak znova d ale nepohlo zkousel jsem i vypnout motor a zbova nahodit to same proste napise stupen 1 ale nezaradi ho tam pri pridani plynu tam zaradi 5 a na to seto nejak rozjede a pak uz to funguje normalne celou jizdu a pak treba dalsich 10 startu ok ale pak to zase nekdy udela olej plus filtr menen pred 11000,- najeto cca 300 000 neresil nekdo neco podobneho? Nejake rady jak resit tento problem? Dekuji moc Honza

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od jan.krupik.

T5 - Automatická převodovka 07. bře 2017 21:13 #174634

  • Tlama
  • Avatar uživatele Tlama
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 46
  • Obdržená poděkování 1
Ahoj klucí, když se zařadí "S" tak na tuto volbu reaguje i motor jinou volbou režimu nebo je to jen o stylu řazení ??? ....tím myslím oproti "D"
VW T4 syncro allsperre 2,5i 85kw LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Tlama.

T5 - Automatická převodovka 10. dub 2017 12:58 #175495

Na Sko vic toci (rekneme tedy spis nepodtaci tolik jako D B) ) a bude i jina palivova mapa, rychlejsi reakce na plyn. Alespon tak to mam ja, ale predchozi majitel delal chip, takze kdovi :-)
Poděkovali: Tlama

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 31. kvě 2017 16:18 #177269

  • Beduín
  • Avatar uživatele Beduín
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 46
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
Takže mi odešlo DSG, resp. převodovka Aisin 09K. Nesehnatelná. Auto chcíplo za Norimberkem, po konzultaci s dvorním automechanikem jsem dojela ještě 150km krokem max 3000 otáček, 1,2, sem tam zařadila trojku. Pak se to muselo chcípnout, když došly otáčky a znovu rozjet na 1,2. max 40km/h. No respektive i tak se přehřál olej v převodovce, možná byl už před tou jízdou.. Po vybavení asistance atd.auto odtáhli do servisu v Praze, co se specializuje na opravy automatů. Nevím přesně, jak se to kolečko ve středu K2 drum jmenuje, ale na první pohled je jasné, že je obroušené, taky lamely, atd. Oprava 80.000 Kč. Včetně práce a hydroměniče za 11tis, protože ten se dá zkontrolovat jen rozříznutím, a bez něho nedostanu záruku na celou převodovku. Což chápu, ale ta cena je hnus.
Olej v automatické převodovce toho typu, co má Multivan T5 r.v.2005 nebo Transportér se má vyměňovat každých 60-70000 km, bez ohledu na to, co kdo říká. Nepočítá se s tím, že by Multivan ještě po 300.000km jezdil. Nemusím říkat, že po vypuštění převodovkového oleje tam byla spousta pilin a jiného sajrajtu.
Někdo to má podobně? Dá se s tím dělat něco jiného, respektive nemáte někdo doma se povalovat Aisin 09k, už jsem to psala na fcb, na náhradní díly, zatím bez odezvy?
Do 235.000 makala jak hodinky, ani to nekoplo, ani varování, nic. Dík
Beduín VW T5 Multivan 2,5 128KW DSG Highline
Hildegarda VW T4 Golf Variant 1,9 96 kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 08. čen 2017 10:48 #177540

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 1257
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 16
Beduín něco mě nesedí .. DSG nemá hydroměnič, DSG má dvě spojky, Tiptronic má hydroměnič ... každopádně souhlasím, že maximální životnost oleje v automatu je 2x výměna longlife oleje v motoru, tedy 60tis. km, oleje ATF na sebe váží vodu a čím je starší tím vodu v sobě má více. Pří práci hydroměniče obtéká olej lopatky takovým tlakem a rychlostí že když opouští lopatku má olej tak vysokou teplotu a tlak že voda obsažená v oleji se rozloží na vodík a kyslík a exploduje, je to lidským vjemem nepostřehnutelná exploze, tomuto jevu se říká kavitace a má za následek že na hydroměniči vytrhává kusy lopatek. Tyto kusy lopatek pak dále cestují převodovkou, vymílají zubové čerpadlo, ucpávají rozvaděč a omílají lamely, je to pak už nenávratný konec převodovky.

Jo a uprostřed "K2 drum" česky unašecí klec spojek, jsou právě lamelové spojky a ty jsou dva druhy, hnací a hnané, jedny jsou čistý kov a druhé mají obložení, oboje dvoje musí být dokonale rovné (zjistitelné třeba za pomoci tužírovací barvy a lapovací desky) a musí mít předepsanou tloušťku, lamely s obložením nesmí být ani obroušené, tak ani nabobtnalé.

Jo a do prevodovky jedine olej G 055 025 A2







Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Ales-X.

T5 - Automatická převodovka 31. čec 2017 17:02 #178739

  • Beduín
  • Avatar uživatele Beduín
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 46
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
Nový pouzdro- z funkční převodovky, repase hydroměniče, lamely a těsnění, práce a jsem tam za 80.000. Ten Aisin 09K sháněli přes měsíc. DSG je napsáno na řadící páce, ale máš pravdu Ales-X, je to poloautomat. Jo, to jsem se dověděla až od mechanika. Ještě po 1200km to jednou propláchne.
Jo, a na ten nouzový režim se nemá jet ani těch 100km, protože se to připeče- v mým případě.
Zejtra si po 2,5 měsíci pro auto jedu - doba i na dohadování s pojišťovnou. Je to ale opotřebení, ne skrytá vada, takže mi německý prodejce nic nedá. Jinak skryté závady jsou vymahatelné do 2 let od koupi ojetiny. No a ze zkušenosti doporučuju připojistit na odtah z celé EU.
Já tam mám tohle


OMG, takový hezký léto to je :sick:
Beduín VW T5 Multivan 2,5 128KW DSG Highline
Hildegarda VW T4 Golf Variant 1,9 96 kW
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 07. lis 2017 19:41 #180789

zdravím , žádám o radu ,
mám 2,5tdi 128 kw automat 2005
diagnostika píše závadu magnetického ventilu 2 -N89 , převodovka řadí poměrně slušně jen občas jako by klouzne z dvojky na trojku , občas škubne při podřazení ze 3 na 2, jinak nic , a na budíkách je celé okno s řežimem převodovky červené a neoznačuje se zvolený režim. vyměnil sem olej s filtrem -originál VW,
Nemá někdo zkušenost a radu ?
díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 12. lis 2017 22:44 #180841

????????

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Automatická převodovka 04. čen 2018 20:25 #185288

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 1257
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 16
Zkoušel jsi menit ventil? Muze mit spatny izolacni stav a olej jej zkratuje, pripadne privodni kabelaz k ventilu.


Kabelaz je pod hladinou oleje a kdyz je olej starsi a ma v sobe nabrouseny kov je slusne vodivy.

www.motospecs.com.au/assets/files/downlo..._09G_D_Solenoids.pdf
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Ales-X.

Odborník na automatické převodovky (nejlépe Morava) 03. říj 2018 22:27 #188725

Čau kluci už nemůžu dál, tak píšu sem.... Ne sranda, ale situace s profíkama kolem automatů je na Moravě dle mých (a mého blízkého okolí) tristní. Takže otázka jednoduchá znáte někoho kdo opravdu rozumí a dělá nejlépe Tiptronicy (hydroměnič NE DSG)?
Stojí nohama na zemi s cenami prací, a není to typickej českej hajzlík co vymění nějakej selenoid v hydraulickém rozvaděči, udělá adaptace a nechá si zaplatit kompletní repas, protože převodovka se zase chvíli tváří že řadí normálně, protože zbytek dohánějí korekce a vy máte na CHVILKU radost... Mohl bych psát naše zkušenosti do rána a je to fakt normálně spíš k breku.
Takže zkuste prosím někoho doporučit, budu a možná i budeme vděční.

Díky moc

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Odborník na automatické převodovky (nejlépe Morava) 04. říj 2018 06:05 #188728

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3150
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 227
Prosím proč zakládáš nové vlákno o převodovkach zde v drbárně. Myslím, že o převodovkách tady na foru toho je napsaného dost. Stačí si vybrat príslušný typ vozu a začít hledat. Zamykám a přesouvám do T5
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Vendys.

T5 - Automatická převodovka 28. led 2019 11:39 #190277

Ahoj, mám dotaz. Od minulého týdne vlastním Multivan 96kw z roku 2007 s automatem a po pročtení vlákna jsem vícekrát zaznamenal problém, který jsem vypozoroval u mojí převodovky. Při podřazení ze 3 na 2 stupeň často převodoka "kopne". Je to nějaká vada a nebo vlastnost? Jak jsem psal, více lidí se o tom ve vláknu zmiňovala, bohužel ale bez odpovědi, co to je.
Děkuji

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.445 sekund

Login