Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Nejde čtyřkola na zpátečku

Nejde čtyřkola na zpátečku 31. led 2018 10:40 #181914

  • Ferda 123
  • Avatar uživatele Ferda 123
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2
  • Karma: 0
Ahoj všichni, mám dotaz zda nemáte někdo zkušenost T 4 2,4 D GL syncro r.v 96 nejde na zpátečku, ani dva rádoby mechanici nevědí co s tím. Na diferenciálu je nějaký spínač, který nejde vyndat ( prý to může být ono ) další tvrdí, že je špatná vizkozní spojka.
Po posledních zkušenostech a jejich opravách na řízení, jsem ztratil důvěru jim dále auto svěřovat. Měnily přední ložiska kol a čepy řízení ( auto tam bylo 14 dní ) a na zbývající drobné opravy se vykašlali a požadovaná cena opravy mě také zaskočila.
Jsem pokrývač a auto používám do práce a na ryby, tak jestli využili to, že se v tom moc nevyznám. Ale za tu cenu, Vám zase můžu prozradit kam auto nedávat.

Tak ahoj
PS: pokud znáte někdo mechanika, který fakt umí sdělte mě to DÍK.
Ferda 123
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nejde čtyřkola na zpátečku 07. úno 2018 15:45 #182028

  • OndraJelen
  • Avatar uživatele OndraJelen
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Karma: 0
Zdar, nu me to na me T4 2,4d 12/1995 na zpatecku nespina. Ono to podle mne ani spinat nema. Chtelo by to nechat lepe vysvetlit nekoho v oboru zkusenejsiho :)
Jinak predek mi na syncro jede jak ma.
Alice - Multivan T4 Syncro 2,4D 1993
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nejde čtyřkola na zpátečku 07. úno 2018 21:33 #182034

  • vcelda
  • Avatar uživatele vcelda
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 60
  • Obdržená poděkování 11
  • Karma: 1
Ahoj taky jsem mel chvilku t4 syncro a opravdu na zpatecku nema spinat jen dopredu
Poslední úprava: 07. úno 2018 21:34 od vcelda.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nejde čtyřkola na zpátečku 07. úno 2018 22:40 #182035

  • Bosna
  • Avatar uživatele Bosna
  • NYNÍ ONLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Ahoj, mám 2,5 ACV rok 99 a hrabou všechny stejně dopředu i dozadu.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nejde čtyřkola na zpátečku 08. úno 2018 00:22 #182037

  • vcelda
  • Avatar uživatele vcelda
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 60
  • Obdržená poděkování 11
  • Karma: 1
Take jsem mel 2,5 acv dokonce i stejny rok jako ty jelikoz jsem mel auto cca 3 mesice a zrovna kdyz snezilo tak jsem ho na horach protahl a dopredu jel jak tank na vsechny kdyz jsem chtel couvnout tak pouze predek konzultoval jsem to jako technicky lajk tady s klukama a bylo mi vysvetleno ze syncro na zpatecku nespina proto jsem to tak podal dal☺holt jsem mel tedy asi taky nakou poruchu
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nejde čtyřkola na zpátečku 08. úno 2018 20:50 #182055

  • JaM
  • Avatar uživatele JaM
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1653
  • Obdržená poděkování 41
  • Karma: 1
SYNCRO je stálý náhon na obě nápravy, o nějakém spínání nešpekulujte. Jediné, co vám nemusí fungovat, pokud jde o vozidlo vybavené ABS je volnoběžka a její přepínání vpřed-vzad(to je ten přepínač na zadním diferenciálu, pak tam ještě může být uzávěrka ovládaná podtlakem). Pokud nemáte ABS, může být v háji visco, ale to by nešel zadek ani dopředu, nebo s jen malou silou
transporterclub.eu/viewtopic.php?f=19&t=264
Syncrolong poloplech+ tažná tyč
Bílá welryba T4 long na práci
T5 2,5TDI 96kW prodáno
Syncrovella prodáno
Smažkobus 2,4D kastle po smrti, motor jede dál...
tel:777171480
Poslední úprava: 09. úno 2018 07:15 od JaM.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nejde čtyřkola na zpátečku 12. úno 2018 11:22 #182115

  • Rebelant
  • Avatar uživatele Rebelant
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1035
  • Obdržená poděkování 97
  • Karma: 19
Mám syncro 2,5i rok 1995 vybavené ABS. Dopředu mi visco spíná bez problému, dozadu ne. Viděl jsem už několik T4 syncro ruzných modifikací - u všech to bylo stejné. Syncro není prioritně stavěné jako offroad (dá se říci vyjma starších T3 se všemi třemi uzávěrkami), ale jako jízdní asistent po asfaltu. Viděl jsem visco zevnitř a myslím, že je to tak i principielně. Myslím, že vadná visco je ta, která jde non - stop. A syncro určitě není stálý náhon na obě nápravy, to by tam výše zmiňovaná spojka nemusela vůbec být... Toť můj názor.
Ride to live, live to ride
VW T4 1,9 TD 2001 - bohužel, už neaktivní :(
aktivní: VW T5 1,9 TDI 2004, VW T3 DOKA 1,6 TD 1986, VW T4 dlouhé vysoké syncro - Vildafornia 2,5 1995
IMV 1000 r.v. 1964
Honda CBR 1000f
a další :-o
Poslední úprava: 12. úno 2018 11:24 od Rebelant.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nejde čtyřkola na zpátečku 12. úno 2018 15:58 #182120

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 485
  • Obdržená poděkování 27
  • Karma: 6
No , T4 neni stavena do terenu, ale jako auto s pohonem vsech kol. Visco je na vyrobu materialove asi levnejsi nez plnohodnotny diferencial s koly lozisky skrini olejem. Proto ho asi pouzili. Proto ho pouzivaji i do LandRoveru Vitar atd. Nahrazuje ten diferencial . Bohuzel se ale neda ovladat zadnou uzaverkou atd. Tak jako soukoli diferencialu. Pracuje na zaklade provoznich velicin ( rozdilu otacek vstupnich a vystupnich) cim vic jsou rozdilnejsi tim vic se zahriva a tim vic se je snazi srovnat . A to diky naplni a lamelam co na sebe tlaci. Pokud je to moc a je to zahrate utahne do kopce auto s plne zabrzdenymi zadnimi koly a zvednutym predkem viz moje videa na youtube
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nejde čtyřkola na zpátečku 13. úno 2018 09:22 #182143

  • JaM
  • Avatar uživatele JaM
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1653
  • Obdržená poděkování 41
  • Karma: 1
Rebelant napsal:
..... A syncro určitě není stálý náhon na obě nápravy, to by tam výše zmiňovaná spojka nemusela vůbec být... Toť můj názor.

Visco spojka (tady budeme asi slovíčkařit, páč to není spojka ve smyslu něco rozpojit-spojit) je spíše zařízení umožňující pootočení mezi takto spojenými hřídeli, je to tedy spíše druh diferenciálu. Ano, Syncro s visco spojkou je opravdu trvalý náhon na obě nápravy, nelze ho odpojit. Jedině demontáží kardanu, nebo vypuštěním olejové náplně.
Označení Syncro používal VW i pro jiné systémy než s visco spojkou(diferenciálem), měl jsem kdysi passata syncro, tam byla i mezinápravová uzávěrka, myslím, že to samé je na T3.
Syncrolong poloplech+ tažná tyč
Bílá welryba T4 long na práci
T5 2,5TDI 96kW prodáno
Syncrovella prodáno
Smažkobus 2,4D kastle po smrti, motor jede dál...
tel:777171480
Poslední úprava: 13. úno 2018 10:07 od JaM.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nejde čtyřkola na zpátečku 15. úno 2018 13:24 #182177

  • Rebelant
  • Avatar uživatele Rebelant
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1035
  • Obdržená poděkování 97
  • Karma: 19
JaM napsal:
Visco spojka (tady budeme asi slovíčkařit, páč to není spojka ve smyslu něco rozpojit-spojit) je spíše zařízení umožňující pootočení mezi takto spojenými hřídeli, je to tedy spíše druh diferenciálu. Ano, Syncro s visco spojkou je opravdu trvalý náhon na obě nápravy, nelze ho odpojit. Jedině demontáží kardanu, nebo vypuštěním olejové náplně.
Označení Syncro používal VW i pro jiné systémy než s visco spojkou(diferenciálem), měl jsem kdysi passata syncro, tam byla i mezinápravová uzávěrka, myslím, že to samé je na T3.

Bože Kubo, sorry, ale ještě jednou se zamysli, co píšeš, ale to je fuk, já se hádat nechci. Původní dotaz byl ale jiný a odbočujeme od tématu....
Ride to live, live to ride
VW T4 1,9 TD 2001 - bohužel, už neaktivní :(
aktivní: VW T5 1,9 TDI 2004, VW T3 DOKA 1,6 TD 1986, VW T4 dlouhé vysoké syncro - Vildafornia 2,5 1995
IMV 1000 r.v. 1964
Honda CBR 1000f
a další :-o
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nejde čtyřkola na zpátečku 15. úno 2018 22:54 #182186

  • JaM
  • Avatar uživatele JaM
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1653
  • Obdržená poděkování 41
  • Karma: 1
Já se taky samozřejmě nechci hádat. Jen se snažím napovědět, že pokud někomu nejde náhon na zadní kola na zpátečku, je problém pravděpodobně v přepínání volnoběžky. Ta je ovládaná podtlakem, může být jen vypadlá hadička. A nebo je problém v tuhosti Visco spojky. Ale to by pak nešel zadek ani dopředu. Když zvednete zadní kolo, nemělo by se dát rukou otočit (na jednu stranu ano, podle polohy volnoběžky) Mě jede zadek dopředu i dozadu, mám ABS, tudíž volnoběžku. Volnoběžka způsobuje to, že pokud brzdím motorem, brzdí jen přední kola a zadní se vezou. A je tam proto, aby správně fungovalo ABS.
Syncrolong poloplech+ tažná tyč
Bílá welryba T4 long na práci
T5 2,5TDI 96kW prodáno
Syncrovella prodáno
Smažkobus 2,4D kastle po smrti, motor jede dál...
tel:777171480
Poslední úprava: 16. úno 2018 09:31 od JaM.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.164 sekund

Login