Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 závady / neplánované výměny

T5 závady / neplánované výměny 16. dub 2016 17:09 #166175

Tak dnes poprvé viz foto. stav 515.000km. začala "létat" nafta z motoru - někde pod palivovým filtrem - neřešil jsem u Norimberku hrozně pršelo. Zavolal jsem Glabal asist. a odtah až do Prahy. Kdo jezdí dál od komína je dobré připlatit za lepší asist.služby, odtah by byl cca 15.tis Kč.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 závady / neplánované výměny 22. dub 2016 13:15 #166345

Bylo proražené tandemové čerpadlo, pašák "servisman" který mi dělal ve 400tis km vstřiky zapomněl dát k ozubenému kolu vymezovací podložku a ozubené kolo co je poháněné od vačky prorazilo čerpadlo - zlatý český ručičky, už k němu stejně nechodím ale teď bych tam rád zašel :angry:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 závady / neplánované výměny 30. čen 2018 16:44 #185912

Ahojte všem, dotaz na to co už se tu řešilo, ale nenašel jsem řešení. Najeto 510tis, motor po kompletní GO teď doděláni, hlava, spojka, převodovka, vstřiky, vačka, alternátor, vodní pumpa, hydroštosy, šrouby a tak co k tomu patřilo. Předtím to už hůř řadilo, dvouhmota cukala, ráno dlouhé starty pak dým jak z dýmovnice a nakonec mne alternátor nechal na D1. Teď dán motor zpět do auta a cinknu klíčkem start, chytne a hned chcípne i klidně 20x za sebou, nebo to chytne, drží 500-700 otáček, ale jak na 3 válce a čudí a smrdí, po pár pokusech chytne normálně a vše ok než ho zase vypnu a chci startovat tak to stejný dokola. Vysondoval jsem, že pokud několikrát za sebou tak na sekundu pootočím motorem aby nechytl a pak dám plyn na podlahu a nastartuju tak se to rozběhne hned. Nemá někdo nápad co s tím ? Čerpadlo v nádrži dává kolem 6barů v diagnostice (mi bylo sděleno). Díky
T5 Multivan TDI 128KW, r.v. 2004, Plzeň

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.167 sekund

Login