Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 25. led 2011 22:41 #62454

  • Martin VW
  • Avatar uživatele Martin VW Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 102
  • Obdržená poděkování 2
Dovoluji si založit toto téma pro všechny,kteří podlehli tomuto lákadlu,aby zde ventilovali své poznatky,chmury a nervové kolapsy spojené s tímto vozem.
Z vlastní zkušenosti tuším,že si bude hodně co číst.
Mé prvotní najdete v tématu - Co jsem komu udělal!
2001-2004:VW Transporter T4 2,5 TDI 96KW r.v.2001

2004-2010:VW Transporter T5 2,5 TDI 96KW r.v.2004

2010-0000:VW Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG 132kW DSG r.v.2010

2010-0000:VW Transporter T4 2,5 TDI 65kW r.v.1999 - dělník

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 26. led 2011 21:14 #62590

  • maros
  • Avatar uživatele maros
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0

seznam19 napsal: Z vlastní zkušenosti tuším,že si bude hodně co číst.



Asi budeš mať pravdu. Ja som už niečo písal o prednej náprave a praskani v nej. A množstvo detailov čo ma tak
rozčulujú.
VW Transporter T4 2,5 TDI Syncro bohužiaľ predané
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2011 17:44 #63013

Multivan Highline 2.0 BiTDi DSG 4 Motion
Najeto - 5 000 km , spotřeba 14 lt/100 km , oproti staré T5 motor nemá dynamiku - zlatý starý 5-ti válec,první závada v 2 500 km -výměna zadních kotoučů a destiček a teď v čekám na výměnu předku,občas něco bouchne od přední nápravy ,ale po prohlídce vše OK takže čekám co se po...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2011 20:12 #63035

  • Martin VW
  • Avatar uživatele Martin VW Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 102
  • Obdržená poděkování 2
Najeto 4 t kilců a mimo nové almary zatím v pohodě.Jen ta spotřeba je děsná,okolo 12-13l a akcelerace v řiti.V neděli jedu do Alp za Villach na lyže,tak uvidíme.napíšu jek proběhla cesta .
2001-2004:VW Transporter T4 2,5 TDI 96KW r.v.2001

2004-2010:VW Transporter T5 2,5 TDI 96KW r.v.2004

2010-0000:VW Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG 132kW DSG r.v.2010

2010-0000:VW Transporter T4 2,5 TDI 65kW r.v.1999 - dělník

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2011 21:22 #63051

  • maros
  • Avatar uživatele maros
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Chcem napísať aj nejake plusy včera sa mi podarila spotreba: Dolný Kubín - Žilina rýchlosť v obci do 50 km/h mimo od 60 do 90 km/ priemer spotreba 7,2. Je to DSG a BiTDI tak som sa trochu tešil. Späť dosť razantnejšia jazda 8,2.
Uvidime ako dalej :o
VW Transporter T4 2,5 TDI Syncro bohužiaľ predané
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 30. led 2011 22:55 #63052

Mam sice jen transportera 7mist,ale Bitb manuál páč po svezení s DSG jsem byl hodně zklamán dynamikou mám teď najeto 37tis a kromě horního uložení tlumičů-ložiska která jsou prý výrobní vada v pohodě.Spotřebu teď v zimě s přihřevem a hodně město 8,8 -9l,ale je pravda že když jedu dálnici Praha - HK furt levý pruh rychlost 190-210 tak mám průměr 14,2.Další věc co budu teďkon řešit je vrzající sedačka řidiče a brzdy,desky mám vpředu i vzadu už skoro fuč a zadní kotouče musím nechat slíznout,brzdy ale už za své.
VW T5 GP 132kw , Polaris XP 850 ,Yamaha MT-01 SP

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 01. úno 2011 11:22 #63192

to jaris72

to horní uložení tlumičů je jen pro BiTDI nebo obecně? A je na to nějaká svolávací akce či co? Že by se to týkalo i našeho Multíka, tak bych to nechal vyměnit, když už zase leží v servisu :-k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 01. úno 2011 11:43 #63193

  • Martin VW
  • Avatar uživatele Martin VW Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 102
  • Obdržená poděkování 2
Co to že ZASE? Napiš své zkušenosti.
2001-2004:VW Transporter T4 2,5 TDI 96KW r.v.2001

2004-2010:VW Transporter T5 2,5 TDI 96KW r.v.2004

2010-0000:VW Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG 132kW DSG r.v.2010

2010-0000:VW Transporter T4 2,5 TDI 65kW r.v.1999 - dělník

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 01. úno 2011 14:14 #63206

  • Martin VW
  • Avatar uživatele Martin VW Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 102
  • Obdržená poděkování 2
Vážení pánové.
Začínám vážně uvažovat o prodeji svýho Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG a to po ujetí cca 4000 km.Sem tak zklamané D:_)7 ,že se to nadá popsat.Motor na hov.o,převodovka jakbysmet.Spotřeba jak u tanku.Čekal jsem bohužel něco co toto auto nesplňuje.Jezdím jak důchodce (hlavně po městě) jen aby byla spotřeba v únosné mezi.
2001-2004:VW Transporter T4 2,5 TDI 96KW r.v.2001

2004-2010:VW Transporter T5 2,5 TDI 96KW r.v.2004

2010-0000:VW Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG 132kW DSG r.v.2010

2010-0000:VW Transporter T4 2,5 TDI 65kW r.v.1999 - dělník

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Martin VW.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 01. úno 2011 14:27 #63207

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3150
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 227
Ono spojení 2,0 TDi a DSG není moc výborná věc. Taky jsem koukal po novém ,ale ta představa ,že budu mít 4válec v Multivanu byla odstrašující. Já říkám objem výkonem nenahradíš. Dneska si ani nevybereš, v benzínu dělají taky jenom 2 litry (oproti 3,6 nebo 3,2 přesně nevím) .Takže jediná cesta je zpět ke starému 5ti válu. A nebo si nechat vyměnit převodovku za manuální a to pak pojede.
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 01. úno 2011 16:50 #63218

Hele, to je potřeba si k D:_)1 ozítku vzbudovat pořádný "vztach", bez toho to nejde. I když je fakt, že po včerejšku jsem taky uvažoval o prodeji (a to už máme Multíka víc než rok).
Ale sleduj výhody:
- bonus body od benzinových společností
- zcela jistě nebudeš mít příliš problémů s těmi co pomáhají a chrání stran překročených rychlostí
- vytvoříš si třeba pěkný vztah se servisním partnerem

a mnoho dalšího :lol: .

Je potřeba hledat něco pozitivního nebo ne :-k D:_)12

Jo a jenom k tomu prodeji, sem se hned divil, kolik je na prodej T5-GP na webu v Německu.

PS: doufám, že někde nedostanu na budku D:_)7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 01. úno 2011 19:29 #63233

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 38
a já ho tak chtěl...mě se ta jízda s DSGčkem docela líbila.Nakonec rozhodla finanční stránka a objednal jsem jednu z posledních T5 před FL d:_(
Za nějaký čas se alespon bude dobře prodávat :-"

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 01. úno 2011 19:33 #63234

Jestli je nějaká svolávačka nevím,ale podle toho co jsem jim v servise řekl hned odpověděli jo ložiska uložení- klasika.Další věc co mi ještě půjde na záruku je nejspíš pravá poloosa v plným rejdu při rozjezdu ukrutný bengál,jako když ocelovou tyčí přejedete po schodech...tyto zvuky pozoruji už zhruba od 20tis.Co se týká dynamiky a max rychlosti tak si stěžovat nemůžu,sice oproti 5tiválu nemá od spoda takový zátah,ale od 2,200ot do 5200 to už letí pěkně a táhne stále stejně.
VW T5 GP 132kw , Polaris XP 850 ,Yamaha MT-01 SP

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 01. úno 2011 20:01 #63238

  • Hafa
  • Avatar uživatele Hafa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 998
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 17
Přátelé, nestrašte že ty GP stojí tak za prd. Rozpomeňte se na doby kdy začaly prodávat T5. Kolik bylo závad. Je asi potřeba to nechat pořádně zajet a pak se uvidí. Haf
T1-Samba deluxe 1966
T3-Vanagon 1986 2,1 benzín-automat
T4-2,5 TDI pracant
T5 GP Multivan

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Multivan Highline 2,0 BiTDI DSG - 132kW - 7st. DSG 01. úno 2011 21:24 #63255

  • maros
  • Avatar uživatele maros
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Tak dnes som sa vrátil z Valtic bol som po vino. 2 dospelý plus 16 kartonov vina. Splu ako keby 4 dospelý a jedno dieta. Auto som naháňal na maximum asi len 5 km na dialnici ale priemer na dialnici 145 km/h. Mimo dialnicu cca 100 km/h v dedine cca 60 km/h. Obiehal som brzda plyn. Spotreba 9,5 l. V žiline som nabral uplne plnu nádrž ked som vrátil späť dojazd ukazuje 390 km. Odjazdil som (dnes) 510 km. Tak neviem či dobre alebo zle. Čo poviete?
A tá náprava mi zatial nepuká(predná). Celkovú spotrebu na počitači (ukazovateľ č.2) je 9,6 krátke vzdialenosťi časté štarty. Ale písal som aj žilina - dolný kubín opatrne predpisovo pomaly - priemer 7,2l. Čo sa týka ťahu na dialnici bez problémov 190kmh.
VW Transporter T4 2,5 TDI Syncro bohužiaľ predané
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.284 sekund

Login