Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: auto na cestování pro 5-ti člennou rodinu?

auto na cestování pro 5-ti člennou rodinu? 18. pro 2013 14:59 #131996

  • ocko
  • Avatar uživatele ocko Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, jsem tady nováček a rád bych si nechal poradit od zkušených VW-čkářů.
Rád bych koupil nějaké starší auto (do 100, max. 200 tis. Kč) na cestování pro naší 5-ti člennou rodinu (děti 4, 6 a 8 let). Auto klidně staré, ošklivé (aspoň ho nikdo neukradne), ale spolehlivé.
Na víkendové výlety po ČR, o prázdniny na cca 14-ti denní výjezdy po Evropě. Nechceme spát v kempech, chceme tam, kde se nám zrovna bude líbit (mimo civilizaci samozřejmě). Nepotřebujeme kuchyň, koupelnu apod., jen něco na přespání.
Poradíte mi do jakého auta se můžeme na noc naskládat? Nevím, jestli jsme schopní se naskládat do Multivana, 3 děti na rozkládací posteli, dospělí na karimatce na podlaze?
Nejlepší by byla asi verze se zvedací střechou (3 lidi dole, 2 nahoře), ale co jsem koukal, tak to se dělá jen California, ale ta je zase vevnitř s kuchyňkou, lednicí atd. a to nepotřebujeme. Nedělá se tedy nějaká verze Multivan se zvedací střechou?
Ještě uvažuji o variantě koupit Caravellu a nějak tam do ní zbastlit postel z jeklů a překližky.
Jen doplním, že bych chtěl, aby auto bylo s možností 7-mi sedadel na jízdu (pro použití přes rok na běžné jízdy), na výlety s přenocováním bych 2 sedadla vyndal, aby tam bylo více místa na spaní pro náš standardní počet 5.

Vím, že mě tady na VW fóru budete lynčovat, ale uvažoval jsem i o Fordu Transit, verze Euroline, něco jako Multivan od Fordů.
Výhody pro Ford jsou: nižší cena, míň se kradou, spolehlivé motory. Nevýhody: rezne!

Tak co, poradíte mi? Díky předem, budu rád za jakýkoli názor.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

auto na cestování pro 5-ti člennou rodinu? 18. pro 2013 16:10 #131997