Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: H1 a vše kolem

H1 a vše kolem 17. čen 2014 09:47 #141213

  • kasuh
  • Avatar uživatele kasuh Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 537
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 17
Jedna radost pro Espera
Našel jsem na netu pěkné počtení o H1 :lol: a protože jsem nenašel žádné vlákno kam to hodit dovolil jsem si pro toto legendární vozidlo založit nové.
Tento článek na který dám odkaz by mohli kromě Espera ocenit i šoférové z lokality okolo Tábora.
A teď ten slibovaný článek: Jak jsem zprášil audinu RS 720.cz/?p=10559
VW Transporter T4 2,5 TDI 75kW
Škoda Octavia 1,9 TDI 66kW
A-team (Almara team)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

H1 a vše kolem 17. čen 2014 22:17 #141243

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
:cheer: :cheer: :) :)
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

H1 a vše kolem 18. čen 2014 00:09 #141247

  • dusanhaya
  • Avatar uživatele dusanhaya
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1491
  • Karma: 26
  • Obdržená poděkování 114
anorektické koleno :lol: :lol: :lol: super :cheer:
VW T5 Multivan 2,5TDI
T en D ým I gnoruj gang
A -team (Almara team)


Něco pro interier T4/T5 viz.-
http://dusanhaya.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:H1 a vše kolem 18. čen 2014 06:50 #141251

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
To je pohadkar
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

H1 a vše kolem 18. čen 2014 07:19 #141252

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
No jo , Tábor
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:H1 a vše kolem 18. čen 2014 07:49 #141256

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Velkomesto :-)
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:H1 a vše kolem 18. čen 2014 08:28 #141258

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
Velkomesto pohádek :)
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

H1 a vše kolem 18. čen 2014 09:24 #141259

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Hoši, musím Vás zklamat, ne že by to nebylo vzhledem k příběhu jedno, ale nepůjde o H1, jak je v názvu vlákna, ale o H100, neboť ten měl motor mezi sedačkami podbně jako Š 1203 a zadní náhon neboť slavné a perfektní korejské dodávky, kterým se hned tak nějaká německá napodobenina nevyrovná, mají pořádnou kardanku, ta moje hned 2 dělené veprostřed jakýmsi kloubem. Vím to naprosto přesně, neboť jsem tůhle natíral kardanku barvou, aby se leskla. Dělalo se to příběhové auto tak asi od 1/3 80. do poloviny 90. let. Motor diesel bez turba, plněný atmosféricky nebo benzíňák dle výběru (dnes už jenom nafta). Ale protože byl ten motor do kabiny pod poklopem jako v Roburu blahé paměti, byl tam nejenom smrad a kravál, ale mělo to o dost delší užitný prostor než jeho nástupce H1, který byl potom motoricky a podvozkově mnohokrát modernizovaný a jehož předpředposlední motorickou verzi mám já. Takže s přihlédnutím k tomu, těm hláškám o vrcholných rychlostech kolem 60-70 km při té hrdinské akci docela věřím, obávám se že s tou atmosférou větších rychlostí by dosahoval obtížně a nerad. Samozřejmě, že si audinkář nebude chtít odřít svůj klenot o asi tak o tunu těží orezlou dodávku, taky někdy pozoruju, že mám na silnici větší respekt než třeba s Dacií. Ale ony ty Háčka na silnici fakt sedí.....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Espero.

Re:H1 a vše kolem 18. čen 2014 12:18 #141264

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Tak kdo vi jestli i ta Audi nemela vzadu napis RS z benziny :-)
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:H1 a vše kolem 12. lis 2017 01:50 #180827

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Přechodně se loučím jakožto krabičkář. Včera dopoledne jsem prodal H1 u Peugeot-Hyundai Domanský v Praze na Lužinách protiúčtem. Tím se uzavírá po 28,5 letech dlouhé období, kdy jsem používal kontinuálně korejské vozy. (postupně Daewoo a Hyundai). Tedy tak, že alespoň jedno z mých aut bylo z Koreje. Je to dlouhá doba, pořádný kus života. No a důvodem je to, že Hyundai nenabízí v dodávkách rozměrovou variantu, kterou potřebuji. Standardní H1, jak jsem si ověřil není pro caravaning tak úplně dostatečně velká pro spaní 3 lidí, jakkoli jsem jí takhle používal 12 let a H 350, která by jinak vyhovovala je zase moc vysoká, takže se mi nevejde výškově do garážových vrat, tady jsem limitovaný výškou 232 cm. Bohužel nějaké mezivarianty provedení H1L2 nebo H1L3 Hyundai nemá. No a u VW T byl podobný problém a k tomu přišly důvody i cenové. 3 místná WV T6 s potřebnou výbavou hodně nad 800 tis., Ale rozměrově mi vyhovoval spíše Crafter, ale ten se dodává s nejmenší výškou 252 cm (tedy pokud pamatuji správně) a ten zase nenacpu výškově do vrat garáže.
Prodej H1 ale souvisí daleko více s tím, že kluk, kterého mám ve své péči po rozvodu vyrostl natolik, že se tam dozadu v té H1 / 6 VAN spolu opravdu dost nevejdeme (bývalka mívala 1,5 metru, tam problém nebyl), navíc mi v tom H1 nechtěl jezdit, protože prý je pro něj to auto plné vzpomínek na rodinu, jezdil v tom od narození, je mu 11.
A tak jsem provedl výběr nového vozu a v současné době mi vyšel nejlépe Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 130 HP v provedení H1 L2 se zárukou 5 let. Dostal jsem brutální slevu na nový vůz. Cena včetně úprav vč. DPH ceníková činila 892,3 tis. Kč. a po slevě 609,5 tisíce, takže sleva je 282,8 tis. Kč. Jedná se o třímístný vůz, je o cca 25 cm širší než H1, takže jsou tam 3 plnohodnotná sedadla a ne jen jedno užší-pomocné jako v H1 (anebo ve VW Transporter). Do vozu jsem v rámci té ceny objednal nezávislé topení Webasto, vyhřívající zadní obytný prostor i kabinu, obložení stěn ložného prostoru překližkou, dřevěnou podlahu s protismykovým povrchem, elektrickou přípojku na 230V se zásuvkami v obytném prostoru, takže základní infrastrukturu pro karavaning budu mít už z výroby, i když úpravy bude dělat fy Hagemann. Bude to velmi slušně vybavené, ale až na klimatizaci, kterou jsem výslovně odmítl, tato věc mi nesmí domů. Zatímco v H1 byl obytný prostor 162 x 162 cm, tady bude 187x317 cm. Neboli když pojedu sám, budu ležet na posteli 187x160 cm, ve dvou pak na jednoho připadne 187 x 90 cm a ve třech 187x53 cm, neboli spát se dá buď podélně, nebo i příčně.
Motoricky je moderní, má nový motor 2,0 pro Euro 6, dodávaný rok a zatím jsem na něj nezjistil vůbec žádné negativní reference na netu. Dělá se to v Itálii a je tu unifikace s Citroen Jumper a Fiat Ducato. Vůz mi dodají na přelomu března a dubna 2018.
Za H1 jsem moc nedostal, pouhých 70. tis., ale je to součástí politiky prodejce, raději dá brutální slevu na nový vůz, takže ta sleva pokrývá i jakýsi spread mezi prodejní cenou starého, jeho dosažitelnou cenou a cenou nového vozu. Neboli kdybych nedával protiúčtem starý vůz, sleva by asi byla nižší.
Podrobnější informace zde: www.peugeot.cz/modelova-rada/vyber-vozu/...tm_term=boxer-furgon

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Espero.

Re:H1 a vše kolem 12. lis 2017 14:24 #180829

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 900
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 52
Tak si konečně rád že si se zbavil H to se ani nedivím taky bych měl radost
A tu klimatizaci do domu nenos je určena do vozu je jasný že tam nefungovala v domě

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:H1 a vše kolem 12. lis 2017 15:17 #180830

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Ne nejsem rád v pravém smyslu toho slova. To auto mi sloužilo dlouhá léta a naprosto bezproblémově, ovšem čistě automobilisticky vzato. Nevím, kde se ve vás některých tady bere pořád ta nadutost, že máte něco lepšího. V podstatě je to u všech značek vyrábějících tyto krabice podobné, jen ve vašem případě je k dostání rozsáhlý sortiment dodatečné výbavy, což posunuje z hlediska užitnosti vaše vozy přece jenom na o něco vyšší level. Motoricky bych si nad VW T spíše odplivl, když tady čtu pořád kolem dokola ty vaše technické problémy, ale tu auru ohledně poruchovosti VW nešířím kolem sebe já, ale vy. Jestliže za nějakých 12 let jsem měl náklady na opravy závad, (ne na běžný periodický servis), nějakých 32 tisíc celkem (z toho 15 tisíc jen na výměny několika akumulátorů a 13 tisíc na výměnu řídící jednotky komfortních funkcí), ukažte mi někoho tady, kdo má takovou provozní ekonomii za tak dlouhou dobu. Problém mého vozu stejně jako téček u těch, kteří to používají pro jednodušší caravaning je v tom, že je to malé a položit tam více než 2 lidi pohodlně nejde, a tak se vymýšlí stany na střeše, předstany a vedlestany, příčné spaní na předních sedačkách a další ptákoviny, jako třeba spaní patrové pro děti a tak. Já měl aspoň výhodu, že přední sedadla včetně dvojlavice šla už konstrukcí z výroby složit do lůžkové úpravy a tak jsme se v tom vyspali jako v dvouložnicovém voze. To zatím u VW nikho nenapadlo. Myslím ve fabrice. Tedy dokud se děti nezvětšily nad nějakých 160 cm. Pak už to přestalo jít. Prostě ta auta ať už H nebo VW k tomuto obytnému účelu nejsou primárně určená a když tak jen maximálně pro 2 lidi. A proto se pro caravaning ohýbá dost účel jejich použití. A teď mi klidně nasuňte další zápornou auru. Na nic jiného se stejně nezmůžete, tím myslím na slušnou a korektní diskuzi o plusech a mínusech jednotlivých značek v této kategorii vozů.
Co se klimatizace týká, pak jí považuji za problematickou věc, která přináší zdravotní riziko v podobě různých plísní a zárodků ( 6 let jsem pracoval v plně klimatizovaném baráku a vím o tom z té doby své a můj kluk je astmatik). Proto se musí klimatizace často podrobovat dezinfekci, a to zase bere čas a peníze. Já mám radši bezproblémový přístup a proto eliminuji vznik problémů, tedy zdravotní ohrožení a výdaje s jeho eliminací na nulu tím, že to vůbec nechci mít.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:H1 a vše kolem 12. lis 2017 19:23 #180835

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 900
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 52

Tak se podívej kolik najelo moje auto za 10 let a to jsem do něj nedal ani tolik co ty píšeš
To ty si asi nenajel ani půlku
Nemám rád H od doby co nadávají Skodovce za co proč že se jim daří a umějí dělat auta který se prodávají v celé Evropě
Slyšel si někdy že by to bylo naopak
A ještě nechápu proč říkají český vůz od kdy Korejci jsou Češi
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:H1 a vše kolem 12. lis 2017 22:19 #180840

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Promiň, ale já nemůžu mluvit za Korejce, s firmou Hyundai osobně nemám nic společného. Já si jen od nich koupil auto a jsem s ním spokojený a nějakou dobu jsem řídil Hyundaiclub. Na druhou stranu jsou dnes ta H auta česká asi tak stejně, jako Škodovky, protože na obě značky vyrábí komponenty půl světa. Obě firmy, H i VW, jsou monopoly - globální koncerny a chovají se tak. Viděl jsem výrobu v Koreji i u nás v Nošovicích, v Boleslavi také a technologie je úplně stejná, vyrábějí to stejné lisy a stroje i roboty stejné značky a kdyby si vzájemně vyměnily obě firmy software do automatů a výrobní přípravky, lze během několika týdnů přenést výrobu z Boleslavi do Nošovic a z Nošovic do Boleslavi. Korejci sice nejsou Češi, ale 95% zaměstnanců v Nošovicích Češi jsou a je to podnik zapsaný v českém obchodním rejstříku, takže formálně to český podnik je .
Ta reklama je fakt blbá a necitlivá vzhledem k tomu, že každý z nás nějakou tu škodovku měl a svědčí o tom, že Korejci nemají cit pro tradice země, ve které vyrábějí, že my jsme dělali auta ještě v době, kdy se u nich nevyrábělo skoro nic, ale to je asi tak vše. Tahle divná filosofie (obdoba jap. Bušido) se promítá i do přístupu k zákazníkům v rámci servisní politiky, která prakticky neexistuje. Asijce zajímá jen budoucnost, minulost je úplně mimo jejich zřetel a přítomnost je zajímá jen potud, pokud vydělávají. Takže je zajímá jen to, abychom si auta kupovali, ale skoro už ne, abychom je udržovali, kvalitativně to mají nastavené na dobu záruky a krátce po ní při předem stanovém počtu km. Říká se tomu řízení kvality a předem je určeno konstrukcí, kolik km to má vydržet, ale takhle se chová i VW. A předraženost dílů a skupin zajišťuje, že se nová auta kupovat budou. Je to drancování přírody, vyhazovat věci, které by mohly dál fungovat. (Dnes se říká recyklovat.) Jenže Hyundai u nás dělá pro celý svět vč. amerického i asijského trhu, Škodovka zatím ne. Kvalitou jsou ta auta srovnatelná, to je dáno normami i shodnými výrobními postupy, některá korejská technická řešení jsou složitější a tím montážně náročnější třeba pohon 4x4 u H1 Starex proti VW, aspoň co vím od kolegů, co se vrtají v Hyundajích. Já nejsem strojař a neumím to správně posoudit. Ovšem tvrdit, že dělají u levného ryze komerčního vozu pro široké vrstvy ten nejlepší český kombík na světě je fakt mimo mísu. Takže asi tak.
Jinak jsem rád, že Ti auto slouží a že ho máš kvalitní, ono je to také kus od kusu, oba jsme asi měli štěstí. Abys mi rozuměl, mě se VW T líbí alespoň stejně jako H, jenže tentokrát mi ani jedna značka při obměně nesplnila představy. Mám trochu z té italské výroby u nového P možná větší obavy z kvality, než se na první pohled tvářím. Už to bude moje poslední auto v životě a potřebuji, aby bylo bezporuchové více než kdy jindy. Déle než tak 15 let už jezdit nebudu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:H1 a vše kolem 13. lis 2017 08:23 #180844

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 900
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 52
Ano je tady zapsána ale to je asi tak vše veškeré zisky peníze jdou korejcum zpátky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.207 sekund

Login