Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Zprávy dnes

Zprávy dnes 21. zář 2015 11:26 #159011

  • stefik
  • Avatar uživatele stefik
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 193
  • Obdržená poděkování 5
  • Karma: 2
Transporter T5 2,5 96 2004Shuttle long
Passat B7 180ořů Variant
Poslední úprava: 21. zář 2015 11:43 od stefik.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zprávy dnes 21. zář 2015 11:32 #159012

  • ranostaj
  • Avatar uživatele ranostaj
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 392
  • Obdržená poděkování 8
  • Karma: 0
Tak to je nářez, takový skandál nepamatuji v žádné automobilce .... :S
Seat Alhambra 1,9 TDi 85 kW 2000 7 míst doma
Citroën Grand C4 Picasso 1,6 HDi 80 kW 2009 - pro ženu
T4 Multivan AllStar 2,5 TDi 75 kW 1997 prodán
T3 Caravelle 1,6TD 1987 prodána
B3 Passat Varinat 1,8 66 kW 1992 mrtev
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zprávy dnes 21. zář 2015 11:46 #159014

  • Sindeon VW
  • Avatar uživatele Sindeon VW
  • NYNÍ ONLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 2385
  • Obdržená poděkování 609
  • Karma: 32
Jsem také zvědavý, jaké to bude mít dopady. Každopádně je to celkem ironie... Jinak to není zas tak ojedinělé. Už to potkalo Hyundai, Kiu a nějaká aférka prý snad byla kolem BMW... Ono toho teď asi vyplave na povrch víc, páč bych řekl, že na sebe v rámci konkurenčního boje začnou házet špínu všichni.
Clubový asistent

Clubový web: http://www.transporterclub.cz
Clubový mail: club@transporterclub.cz
Clubová kancelář: Po - Pá 09:00 - 15:00

Staňte se prémiovým členem Transporterclubu
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zprávy dnes 21. zář 2015 15:26 #159019

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 828
  • Obdržená poděkování 17
  • Karma: -16
U Hyudaje byly problémy 2x, ten první se týkal jakéhosi klientelistického jednání nejvyššího vedení ve snaze získat státní výhody a nejvyšší představitel firmy byl pokud vím odsouzen, neboť Korejci se ničím a nikým moc nepářou. Ten druhý se týkal toho, že auta Hyundai a KIA měly uváděny spotřebu nižší, než byly vozy reálně schopny dosáhnout. A také se týkaly trhu v USA. Tady postačila omluva a přepsání údajů v technických specifikacích na reálnou hodnotu, na akcie to vliv nemělo. Pak firma přišla s novou řadou motorů, aby tu pachuť spláchla.
Abych pravdu řekl, stejný problém jako u H na trhu USA vidím dnes i u nové Dacie, kdy deklarovanou spotřebu nafty 3,8 litru nedosáhnu ani náhodou, dobře tak o 3,5 až 4 deci. Ale že bych se k tomu chtěl soudit.....
Ale tohle je problém sofistikovanější a může skutečně splňovat skutek podvodu. Jenže z toho bych vinil hlavně ty ekolgické blázny a politiky, kteří jim jdou na ruku, protože možnosti spalovacích motorů dále snižovat emise jsou již asi vyčerpány.
Peugeot Boxer 2000 Blue HDi L2H1 z 03/2018 barva červená Tiziano
Hyundai I 30 III kombi 1,6 CRDi, 103 KW 130 HP- barva modrá stellar blue metaliza
Renault R 11; 1,7i z 04/1985 - barva červená (vozidlo s průhazem historického vozidla č. 001940 od Asociace Veterán Car Clubů ČR)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zprávy dnes 22. zář 2015 07:16 #159025

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2551
  • Obdržená poděkování 134
  • Karma: 28
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zprávy dnes 22. zář 2015 10:42 #159031

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2551
  • Obdržená poděkování 134
  • Karma: 28
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zprávy dnes 22. zář 2015 16:51 #159042

  • Rebelant
  • Avatar uživatele Rebelant
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1123
  • Obdržená poděkování 109
  • Karma: 22
I když vím, že s tím mnozí nebudou souhlasit, tak by se mohlo také prošetřit, proč v poslední době mají vozidla VW malou životnost motorů a drahý následný servis... :sick:
Ride to live, live to ride
VW T4 1,9 TD 2001 - bohužel, už neaktivní :(
aktivní: VW T5 1,9 TDI 2004, VW T3 DOKA 1,6 TD 1986, VW T4 dlouhé vysoké syncro - Vildafornia 2,5 1995
IMV 1000 r.v. 1964
Honda CBR 1000f
a další :-o
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zprávy dnes 22. zář 2015 16:54 #159043

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8807
  • Obdržená poděkování 287
  • Karma: 29
To máš určitě naprostou pravdu, ale mám strach že se to týká většiny značek................
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zprávy dnes 22. zář 2015 19:48 #159051

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 492
  • Obdržená poděkování 42
  • Karma: 4
to je jednoduché. je to proto, aby si každý po skončení záruky běžel koupit nové auto, a neopravoval to staré (dva roky)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zprávy dnes 23. zář 2015 09:22 #159071

  • Rebelant
  • Avatar uživatele Rebelant
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1123
  • Obdržená poděkování 109
  • Karma: 22
To bychom ale museli mít všichni příjem jako Němci....
Ride to live, live to ride
VW T4 1,9 TD 2001 - bohužel, už neaktivní :(
aktivní: VW T5 1,9 TDI 2004, VW T3 DOKA 1,6 TD 1986, VW T4 dlouhé vysoké syncro - Vildafornia 2,5 1995
IMV 1000 r.v. 1964
Honda CBR 1000f
a další :-o
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zprávy dnes 23. zář 2015 11:44 #159078

  • Sindeon VW
  • Avatar uživatele Sindeon VW
  • NYNÍ ONLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 2385
  • Obdržená poděkování 609
  • Karma: 32
Rebelant napsal:
I když vím, že s tím mnozí nebudou souhlasit, tak by se mohlo také prošetřit, proč v poslední době mají vozidla VW malou životnost motorů a drahý následný servis... :sick:

Myslím, že takhle je to neuchopitelné, nevymahatelné. Snaha definovat, co je "malá" životnost motorů (srovnat třeba s životností závodních motorů) a "drahý" servis (srovnat s prémiovějšími značkami) končí v nekonečné síti relativnosti. Což dává automobilce neomezené možnosti, jak s tím naložit. Kdyby se našla nějaká silná nezávislá nevýdělečná skupina, která by uměla průběžně a dlouhodobě testovat všechny vozy všech značek, pak by mohla třeba na automobilky vytvořit nějaký tlak. Jenže proti takové skupině by si každá automobilka vytvořila a zaplatila dvě jiné.

V téhle kauze je to poměrně jednoduché. Je tu totiž exaktní a nezpochybnitelný důkaz podvodu.
Clubový asistent

Clubový web: http://www.transporterclub.cz
Clubový mail: club@transporterclub.cz
Clubová kancelář: Po - Pá 09:00 - 15:00

Staňte se prémiovým členem Transporterclubu
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zprávy dnes 23. zář 2015 13:56 #159089

  • Rebelant
  • Avatar uživatele Rebelant
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1123
  • Obdržená poděkování 109
  • Karma: 22
Sindeon VW napsal:
Rebelant napsal:
I když vím, že s tím mnozí nebudou souhlasit, tak by se mohlo také prošetřit, proč v poslední době mají vozidla VW malou životnost motorů a drahý následný servis... :sick:

Myslím, že takhle je to neuchopitelné, nevymahatelné. Snaha definovat, co je "malá" životnost motorů (srovnat třeba s životností závodních motorů) a "drahý" servis (srovnat s prémiovějšími značkami) končí v nekonečné síti relativnosti. Což dává automobilce neomezené možnosti, jak s tím naložit. Kdyby se našla nějaká silná nezávislá nevýdělečná skupina, která by uměla průběžně a dlouhodobě testovat všechny vozy všech značek, pak by mohla třeba na automobilky vytvořit nějaký tlak. Jenže proti takové skupině by si každá automobilka vytvořila a zaplatila dvě jiné.

V téhle kauze je to poměrně jednoduché. Je tu totiž exaktní a nezpochybnitelný důkaz podvodu.

No dovolil bych si polemizovat i na téma: "víme že máme vadné díly, přesto je budeme dál distribuovat". Mám tím na mysli třeba chybné kliky na šoupačkách modelu T5, které vydřely lak a pak si se stejně při reklamaci dozvěděl, že máš smůlu ačkoliv záruka na prorezavění je údajně deset let.... A takových "drobností" by bylo více. Dovolila by si tůto třeba Toyota bez svolaní na výměnu vadného dílu? Těžko :(
Ride to live, live to ride
VW T4 1,9 TD 2001 - bohužel, už neaktivní :(
aktivní: VW T5 1,9 TDI 2004, VW T3 DOKA 1,6 TD 1986, VW T4 dlouhé vysoké syncro - Vildafornia 2,5 1995
IMV 1000 r.v. 1964
Honda CBR 1000f
a další :-o
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: mulťa

Zprávy dnes 23. zář 2015 14:30 #159091

  • Sindeon VW
  • Avatar uživatele Sindeon VW
  • NYNÍ ONLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 2385
  • Obdržená poděkování 609
  • Karma: 32
Já jsem spíš myslel to, že takové šetření by podle mě nic nepřineslo, pokud by to nebyla masová záležitost na základě které by se dal nějak definovat obecný bod, kdy můžeme říct, že "v objemu dostatečně velké produkce je prostě 150.000 km fakt málo u tohodle auta, ale u tohodle auta, to se na mě nezlobte, co jinýho byste čekali a je to proto, že tahle automobilka tam dává oproti jiné díl z takovýho a takovýho materiálu nebo používá takový a takový postup." Jinak budou mít automobilky furt navrch...

Pokud vezmu v úvahu ten konkrétní případ s kličkama, tak já bych to v těchto souvislostech nazval nehezkým slovem. A řadil bych to do stejné kategorie jako kauzu s fixlováním emisí. Posuzovat ale jestli by jiná automobilka udělala svolávačku nebudu, bo neumím. Byť je fakt, že toyota zrovna nedávno pár milionů aut svolala, ale to byl zase hodně závažnej problém s airbagama. Na stole mi ale třeba leží (nebo někde jinde) svolávačka od VW kvůli vzpěrám zadních dveří na Caddy.
Clubový asistent

Clubový web: http://www.transporterclub.cz
Clubový mail: club@transporterclub.cz
Clubová kancelář: Po - Pá 09:00 - 15:00

Staňte se prémiovým členem Transporterclubu
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zprávy dnes 24. zář 2015 15:07 #159134

  • Sindeon VW
  • Avatar uživatele Sindeon VW
  • NYNÍ ONLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 2385
  • Obdržená poděkování 609
  • Karma: 32
Clubový asistent

Clubový web: http://www.transporterclub.cz
Clubový mail: club@transporterclub.cz
Clubová kancelář: Po - Pá 09:00 - 15:00

Staňte se prémiovým členem Transporterclubu
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zprávy dnes 06. říj 2015 20:23 #159392

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2822
  • Obdržená poděkování 174
  • Karma: 36
Zde si můžete zjistit jestli je váš vůz na seznamu Dieselgate : info.volkswagen.com/cz/cs/home.html?tab=check-own-car

Naše VW není na seznamu .

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.179 sekund

Login