Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Co jsem a co dělám

Co jsem a co dělám 18. kvě 2009 11:09 #16130

• Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X Autor tématu
  • Moderator
  • Moderator
  • Obdržená poděkování 14
Tak jsem na tím přemýšlel co tak jsme a co děláme, jaké máme koníčky a jak jsme se vůbec k Téčkům dostali. Samozřejmě nechci žádné přesné údaje, já to také napíši obecně, tak tedy začínám.

Jsem elektrikář-silnoproud a v oboru i dělám a mezi mé největší koníčky patří sport v jakékoliv podobě mimo míčových (ty vůbec nezvládám) ale především kolo, lyže, běh a horolezectví. A dalším velkým koníčkem je schraňování kdejakého starého haraburdí které se dá rozebírat a opravovat. Tak jsem potřeboval auto vhodné na ježdění po sportech do kterého nacpu všechno sportovní náčiní, vyspím se tam a v kterém se dá převážet i to staré haraburdí a tak T4 Caravelle byla jasná volba a ještě ve stavu že je to také staré haraburdí :mrgreen:

PS.: před T4 jsem měl Fiata 127 ale byl na mě moc malý :-"

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Co jsem a co dělám 18. kvě 2009 12:06 #16134

• AlesB
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Obdržená poděkování 0
TAK JÁ SE TEDY K TOBĚ PŘIDÁM:
jsem podnikatel - pronajímám parkovací místa v podzemních garážích na Praze 9 a 6. K tomu provozujeme ostrahu jak vlastních garáží, tak i nájemních domů. Dříve jsem dělal pro švýcarskou pojišťovnu ,v servisu elektroniky Blaupunkt a 2 roky jsem kočíroval autobus. To byl také jeden z důvodů, proč jsem skočil do Téčka - zásadně zastávám názor,že čím větší,tím lepší-před tím jsem měl Opla omegu B combi. Teď mám mazlíka T 4-ku longa.
a koníčky ? Na ty nějak nezbývá čas - akorát občas sednu doma k pc a zajezdím si na železničním simulátoru, nebo zkouknu nějakej dobrej film, nebo přemýšlím, jak zvelebit mazlíka.

Co jsem a co dělám 18. kvě 2009 20:39 #16148

• kazos
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Obdržená poděkování 0