Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky

kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky 07. bře 2012 12:52 #93248

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
Kdyby to dal MB s VW dohromady, tak složej pěkný auto :)
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky 07. bře 2012 12:55 #93249

  • Seikel
  • Avatar uživatele Seikel
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1514
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 8
i Ty kacíři !!! :mrgreen:

mimochodem ... kdyby dalo pár klubáku dohromady svůj genový fond ... taky by mohl vypadnout ideální jedinec ... i když? :lol:
T5 Multivan 2008, 128 kW, 4Motion SEIKEL - "balonek"
T5 Caravelle 2005, 151 kW/455 Nm - "motorka" - prodáno
T4 1998 2.5 TDI 75 kW - long poloplech
T4 1999 2.4D - třístranný sklápeč - prodáno
.
TenDýmIgnoruj
A-team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky 07. bře 2012 19:36 #93294

Proč je 5kvalt s 3litrem špatně? já mám mimojiné "Éčko" ve 3litru a žádný 6kvalt nepostrádám, naco? ten motor má převody udělané dobře, má takovej krouťák a výkon že nepotřebuje žádnou 6ku. Mimoto i VW dokud mněl jen 5kvalty byl lepší než s šestikvaltama. )
Než začneš hanit si do toho sedni a běž se s tím projet, jedna věc je co je na papíře a druhá věc je praxe. . .
_______________________________________________________
Škoda Fabia 1.4Mpi 50Kw
VW Sharan Highline 1.9TDi 103Kw
VW Multivan 2.5TDi 75Kw
Jaguar XJ-R 4.0 V8 Kompresor 305Kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky 07. bře 2012 19:55 #93298

  • Seikel
  • Avatar uživatele Seikel
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1514
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 8
byla doba kdy stačily kvalty 4, že jo :)

nehaním, jen reaguji na nadšené vzdychání nad třílitrem ... Myslím, že šest nebo sedm kvaltů v automatu by tomu slušelo víc a klesla by i spotřeba ... já se nechci pouštět do debaty co je lepší a kdo je víc ... máme rádi Tčka ... jsou lidi co mají rádi Vita a Viana ... a nedají na ně dopustit, neberu jim to ... každému se líbí a vyhovuje něco jiného ...
takže v poho ..
T5 Multivan 2008, 128 kW, 4Motion SEIKEL - "balonek"
T5 Caravelle 2005, 151 kW/455 Nm - "motorka" - prodáno
T4 1998 2.5 TDI 75 kW - long poloplech
T4 1999 2.4D - třístranný sklápeč - prodáno
.
TenDýmIgnoruj
A-team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky 07. bře 2012 19:57 #93299

MB a VW to myslím nějakou dobu spolu již pečou ne??! vzešel z toho holportu Sprinter respektive LT či dnes Cravter nebo jak se to píše, ty staré Sprintery teda žádná výhra nejsou snad krom motorizace 2.9TD stejně tak jako Vita, LT neznám ale vzhledem k tomu že je to identické auto krom motorů tak . . .možná bude o kousel lelší. . . díky 2.5tdi

multa napsal: Kdyby to dal MB s VW dohromady, tak složej pěkný auto :)

_______________________________________________________
Škoda Fabia 1.4Mpi 50Kw
VW Sharan Highline 1.9TDi 103Kw
VW Multivan 2.5TDi 75Kw
Jaguar XJ-R 4.0 V8 Kompresor 305Kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky 07. bře 2012 20:06 #93303

nevím co na to říct. . . jasně, jen diskutujem já měl tu čest že jsem prošel 2starýma Vitama 108D a 110TD obé jsou plečky velkého ražení, Novější Vito resp. Viano máme od Novoty ve Firmě od novoty, a je to jeden velký pojízdný průser.

Závěr je ale myslím jednoduchý, dnes pokud je mi známo se do VW T montuje jen 2.0Tdi nebo 2.0TDi BiTurbo pokud bych to měl porovnat s 3.0 V6 od MB tak bych začal opravdu přemýšlet. . .

až tu bude někdo s tím Biturbem a bude mít najeto 150.00km budu velice zvědav na zkušenost a porovnání s 3.0V6 MB s 5kvaltem oničem. . . (srovnávejme auta stejného letopočtu) Tím nechci shazovat ani jednu značku ale myslím že výsledek v tomto případěje jasný už teď. . .
_______________________________________________________
Škoda Fabia 1.4Mpi 50Kw
VW Sharan Highline 1.9TDi 103Kw
VW Multivan 2.5TDi 75Kw
Jaguar XJ-R 4.0 V8 Kompresor 305Kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky 07. bře 2012 20:12 #93304

  • Seikel
  • Avatar uživatele Seikel
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1514
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 8
:) ... já jel jak ve Vitu tak ve Vianu, je to sice pár let, a za Tčko bych neměnil ... třeba je to ale subjektivní ... ale když vidím jak VW downsizuje, tak možná k trojcípku časem přejdu #-o
T5 Multivan 2008, 128 kW, 4Motion SEIKEL - "balonek"
T5 Caravelle 2005, 151 kW/455 Nm - "motorka" - prodáno
T4 1998 2.5 TDI 75 kW - long poloplech
T4 1999 2.4D - třístranný sklápeč - prodáno
.
TenDýmIgnoruj
A-team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky 08. bře 2012 10:39 #93359

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18

RichardoX napsal: se do VW T montuje jen 2.0Tdi nebo 2.0TDi BiTurbo pokud bych to měl porovnat s 3.0 V6 od MB tak bych začal opravdu přemýšlet. . .

až tu bude někdo s tím Biturbem a bude mít najeto 150.00km budu velice zvědav na zkušenost a porovnání s 3.0V6 MB s 5kvaltem oničem. . ale myslím že výsledek v tomto případěje jasný už teď. . .

RichardoX napsal: je fakt že ty T5 se myslím vůbec nepodařily a ty motory také ne 2.5 nevyjímaje. . .)

Dnes jsem tahal motor z Caddyho 1.9TDi Pd 77kw najeto 203tis a je to totále šrotále. . . kam ten svět spěje. . . kde je staré dobré 1.6 nebo 1.9D z dvojkového golfa které naprosto s přehledem najezdilo 1.000.000 km :-(

RichardoX:
:)
Hele,už se na Tebe chystám delší dobu,ty milovníku starých pořádků.
Ty už jsi asi zapomněl,jaké radosti s těmi starými krámy byly...
Začnu citátem "nevím co na to říct. . . jasně, jen diskutujem já měl tu čest že jsem prošel také něčím podobným"
Pár aut už jsem měl a něco neobjektivně můžu klidně napsat,aych Ti odporoval,každý názor se hodí,ne?
Zaprvé si uvědom,že ty moderní motory ničí DPF,česká nafta a servis který často leje jiné oleje,než jsou nutné atd.
Polovinu problémů si způsobují majitelé zacházením a servisem sami.
Jestli chceš jezdit 2.4D motorem,tak Ti nikdo nebrání,ale dneska je 21století,a věř tomu,že bys s tím k moři jezdit nechtěl.Tenkrát se jezdilo do Bulharska v alejích se stromy s okny dole,dneska se seká v třetím pruhu na šestku přes celou evropu...Jiná doba.
Euro normy vymyslela EU,za to výrobci nemohou,začalo to katem, EGRem,pak DPF a dneska už Mercedes v osobácích (nové modely) vstřikuje ad blue aby normu dodržel...
Nevím,čím to je,že T5ky proklínají Ti,co je nemají,to si odpověz sám. (jistě je víc těch spokojených než nespokojených a jak jsem říkal,prostor pro problémy s auty je velký,někdo leje rostlinný olej do nafty,jiný leje olej z lokomotivy,třetí nedodržuje údržbu a pak se diví že se to sype)Jinak Ti prozradím tajemství,T5 nemá poruchové motory,ale převodovky,ale pšššt,nesmíme o tom mluvit :mrgreen:

Ty tvoje slavná CDI jsou fajn až na to,že vstřikovače měníš každých 300.000km a cena je astonomická,často dojde i k poškození hlavy a 250.000kč jen to hvízdne...
Jsou mezi námi i majitelé "těch poruchových a strašných T5" co mají najeto 750.000km a na motor nešáhli,kromě spotřebáku.

Těch 150.000km s biturbem mají v německu už někteří najeto,je to rok a půl na trhu,tak se nediv,a pro tvou info,někteří mění celý motor a někteří jezdí bez zaváhání,vyvozovat z toho můžeš co chceš,je to fuk,když neznáš detaily,někdo urazí vanu a zadře a je to...

BMW montuje tři turba...

Ty tvoje držáky 1.9D-tdi 2.5tdi R5 103kW atd co tu oslavuješ,jen si vzpomínám jak se uvolňovala řemenice na peru kliky,jak neustále třískal výfuk,špatné teplé starty...Špatné vstřikovací čerpadla... Nemají PDčkům co vyčítat... Ty měly vychytané vše a trysky neodchází tak,jak se o tom mluví,vydrží 2x3x4x víc než CR. CR zase víc žere,neduní,má menší tah,kultivovanější chod,všechno má svoje...

Tak,to je vše,teď něco pro potěšení:
[attachment=0:1vebu8s7]<!-- ia0 -->P1014009.JPG<!-- ia0 -->[/attachment:1vebu8s7]

Asi se shodnu s Tebou jen na tom,že MB má nejlepší automaty,jinak tvrdím,že ty staré držáky sice držáky byly,ale né tak bájné,aby se dala dnešní produkce považovat za zmetky.Dneska jsou taky kvalitní motory,a třeba cena turba je dneska třetinová (!) oproti ceně před deseti lety,totéž ceny dvohmoty,atd... takže já to vidím celé jinak,než Ty,hlavně v rámci toho,že na T4ku se už pomalu přestávají vyrábět díly :!: a najít T4 která nemá opravenou korozi je nemožné,protože ty nikdo neprodává a prodávané mají všechny zástřik a to v lepším případě.
PS: a nevěř ani mechanikům.Všichni ví,že rozvody vydrží 200.tiskm i když je norma90tis,ale všichni doporučují měnit při 90ti i vodní pumpu,byť ona se ale dle normy nemění ani když je rozvody poháněná.Takže oni i mechoši rádi někteří,né všichni,nemají čistý štít.Druhá věc je,že za to nesou záruku,ale to neznamená,že si necháš vyměnit půl auta jen pro zichr...
Ale nikdo nepopírá,že T4 potřebovaly méně údržby a méně žraly,ale také nabízely horší parametry,musíš to brát z obou stran férově,no ne?

RichardoX napsal: VW dokud mněl jen 5kvalty byl lepší než s šestikvaltama. )

To mi připadá,že nemůžeš myslet vážně,všichni,co jezdí po dálnici,tak proklínají pětirychlostní auta dnes a denně.

A jak si psal o Sprinterech,tak to radši smaž,protože nebylo a asi už nebude lepší dodávky,jestli MB rozvine spolupráci s Renó tak,jak ji rozvíjí nyní...
Psal jsi,že nejsou žádná výhra,ale ony ta auta mají všechna druhý motor a najeto mezi jedním a dvěma miliony,jsou okolo 15ti let stará to si uvědom.Nebo si myslíš,že ty verze třeba 312 co stály přes milion někdo kupoval na to,aby to stálo? To jezdilo všem tenkrát 500-1000km denně a motor milion vydržel lehce,někdy i trochu víc a vždy je zničil olej,protože šálky jsou mazány dobře,ale špatným mazivem
Jinak XJ-R je lahůdka,to ano.
Tak zdar a sílu :drunken:
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Auto1.

kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky 08. bře 2012 11:42 #93362

  • Seikel
  • Avatar uživatele Seikel
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1514
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 8
... a pak že já jsem spisovatel ;)
ale kloubouk dolů, zajímavý pohled na věc ...
hlavně ale ať se to nezvrhne jeden o koze a druhej o voze :)
T5 Multivan 2008, 128 kW, 4Motion SEIKEL - "balonek"
T5 Caravelle 2005, 151 kW/455 Nm - "motorka" - prodáno
T4 1998 2.5 TDI 75 kW - long poloplech
T4 1999 2.4D - třístranný sklápeč - prodáno
.
TenDýmIgnoruj
A-team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky 08. bře 2012 17:20 #93381

Jestli chceš jezdit 2.4D motorem,tak Ti nikdo nebrání,ale dneska je 21století,a věř tomu,že bys s tím k moři jezdit nechtěl.Tenkrát se jezdilo do Bulharska v alejích se stromy s okny dole,dneska se seká v třetím pruhu na šestku přes celou evropu...Jiná doba.

Buď opatrnej a važ slova! D:_)7
Jestli si s tím tenkrát jezdil do Bulharska, tak já v 1,9D jezdím v 21. století do Portugalska! D:_)11

Ale k věci, dle mě (laika a neználka) je VŠE o tom, že automobilky zkrátka nechtěj a nemůžou vyrábět pořádný auta, který vydržej 10let a víc.
Celej trh je o rychlý spotřebě a navyšování obratu a snižování nákladů za výrobu a to nejen v autoprůmyslu ale ve všem. a to můžou snižovat jedině, v pracovní síle nebo levnějších dílech! Aby mohli ti manažéři a představenstvo brát čím dál víc a vyplácet si ty krásný odměny. A přitom tam v hodně případech dřepej úplně na h...
Ano jsou lepší technologie, ano jsou lepší a modernější postupy atd, atd ano, jsou nový vyfikundace, píčovinky a všemožný usnadnění a zjednodušení a ulehčení pro řidiče až po parkovací asistenty a senzory a tak dále.
A já se ptám, k čemu to vede? K těm crash videiím co sem dáváme. K té bezohlednosti na silnicích a stále větším rychlostem. Protože řidič si pod rukama ani sílu auta neuvědomuje - samej posilovač, ABS ESP a já nevim co všechno a jiný věci, 12 airbagů a další. Ale reakce a schopnosti řidiče jsou stejné v 21. století tak před 50lety.
Další věc, proč se dělaj tak silný auta?! Kromě Německa je snad všude omezená rychlost do max 130. tak k čemu to je?
Kdyby raději ty novinky, ty levnější turba (?kvalitnější?)a dvouhmoty a nová vylepšení pasovali a vymýšleli do těch starých, dobrých jebek T3 T4, a snažili se vylepšovat je, k větší dokonalosti.

Nenapsal jsem to tak dobře, jako jiní z vás ale snad mi někdo porozuměl...
VanWay 1,9D můj domeček na kolech

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky 08. bře 2012 19:23 #93404

Velmi zajhímavá diskuse. . .ani jsem to nečekal. . .:-d ale začíná mne to bavit . . jen myslím že jsi vůbec nepochopil očem mluvím. . .

1/ žádné CDI nevychvaluju!
2/ já řekl že 3.0 V6 CDi naprosto stačí 5kvalt, věř nebo ne já s tím "Éčkem" dokážu vklidu jezdit kolem 5 litrů . . . samozřejmně ne ve městě.
3/ Já mluvil o životnosti a nákladech na servis, nechceš se semnou dohadovat o tom že 2.0 Tdi Biturbo přežije 3.0 V6 že ne? :lol: teda za předpokladu že obé budou pravidelně dostávat to co pořebují. . .
4/ Mluvíš tady o Euro Normách. . když půjdeš do důsledku umíš si představit kolik emisí vytvoříš už jen vyrobou těch nesmyslů co se dnes proti minulosti do aut montují? když to pak porovnám s těma tvojima euronormama atd. . dost možná bys zjistil že je to úplně jinak. . . sice jich pak ve výsledku možná to auto produjuje méně ale. . .
5/ s tím že servisy lejou jiné oleje atd. to je věc další. . . zato výrobce, auto ani majitel nemůže
6/ vždy platilo a platit bude že největší příčina závad je článek mezi volantem a pedálama. . .
7/ vždy platilo a platit bude že objem ničím nenadhradíš, ani Biturbem. . .
8/ 2.4D jsem nezmínil ani kouskem
9/co máš proti 1.9d?
10/ všechny ty moderni sra. . v autech jsou krásne a bomba věc (také je mám rád) ale jen do doby než se začnou srát. . . a ony začnou, ten motor pokud dostává co potřebuje dnes v každém autě to auto přežije, ale pohřbí ho ty věci okolo, to si uvědom
11/ neustálé zvyšování výkonů v autech vede akorát tak k tomu že se ti mladí nezkušení rozstřelí o první strom když dostanou řidičák. . .
12/ u T5 se vůbec nes... u vodní pumpy žene? vůbec nepraskají hlavy, poloosy se neprotáčí, převodovky neumírají že ne? ale tím nezhazuju T5 prostě to tak u nových aut je tak jak tady kolega psal, dnes jsou levná auta protože je to spotřebák a je potřeba vydělávat na servisu ne na novém voze. . .
13/ nevím kam narážíš tím že proklínáme T5ky, je fakt že já ji nemám, upřímně ani bych ji nechtěl pokud bych ji měl natvrdo zaplatit. . . Bratr má Multivan Bussines T5 128kw, je mi ho líto. . . protože pořád slyším co je tam špatně. . . a není jediný. . .
14/čím to je, starý Sharan 1.9Tdi 81kw s 5kvaltem mi jezdil do 5,5l a 2jkový sharan 1.9Tdi 85kw s 6kvaltem nejde pod 7l/100km? technickým stavem to není, věř tomu. . . jak může auto které spotřebuje o 2l nafty víc mít lepší emise? něco mi tu nesedí v tom pokroku. . .

ale uzavřu to tím že jsem mluvil a srovnával dnešní auta a jejich předpokládanou životnost, tím nevychvaluju a ni nehaním žádné auto nicméně prostě selským rozumem 3.0V6 proti 2.0Biturbo ve 2t těžkém autě které další tunu uveze + klidně další 2,5t na kuli . . . no nevím nevím co dýl vydrží bez zásadních závad. . .
_______________________________________________________
Škoda Fabia 1.4Mpi 50Kw
VW Sharan Highline 1.9TDi 103Kw
VW Multivan 2.5TDi 75Kw
Jaguar XJ-R 4.0 V8 Kompresor 305Kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky 08. bře 2012 20:23 #93414

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
RichardoX:
Nebuďme malicherní.
Já k tomu mám hodně poznatků,ale bylo by to dvakrát delší,
než můj předchozí příspěvek-než bych to psal,radši elegantně z toho vycouvám
a třeba si to někdy řekneme u piva se Štěpánem :drunken:

Štěpán: To nesmíš trhat z kontextu,to je myšleno jako současná produkce,
samo že můžeš jezdit čím chceš kam chceš.Aspoň máš čas si to užít. D:_)5
Tím bych to uzavřel a vrátíme se nenápadně plynule k téma,ano.
Někdy není špatné se zamyslet,čím se tady jezdilo před nedávnem,třeba:
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky 08. bře 2012 21:04 #93423

no před nedávnem. . . zase srovnáváme nesrovnatelné. . . :D

výroba 1203 je cca +/- autobus stejná jako T4, pokud se nepletu nějakou dobu se dělala současně a je to o něčem úplně jiném. . . 8-)

Tahle diskuse sem do obrázku dne stejně nepatří, myslím to zase určo admin smaže nebo přesune. . . a nás pokárá :)

Diskuse na tohle téma je rozhodně lepší při pivečku jak říkáš. OK! Mi jen prostě tahle doba neustálého navyšování spotřeby za každou cenu všeho (konzumní společnost) nevoní. Mám na to svůj názor. Vím že sposta lidí si o něm myslí své, ale je to můj názor a já si za ním docela stojím do doby než mi ho někdo racionálně vyvrátí. . .

prostě dle mně je naprosto zbytečné mít v autě pro běžné ježdění více jako 100kw protože mi cesta např. Ze Vsetína do Olomouce trvá téměř stějne tak dlouho s Jaguárem který má cca 400koní jako s Fábií která má koní 60, už jen proto že je to stějně jedna šňůra aut která se nedá ani předjet, rozdíl v pohodlí samozřejmně je ale že by ta Fab. byla za trest, není. . . ale zato je obrovský rozdíl v ceně ujetého Km. Vím že teď srovnávám nesrovnatelné ale uvádím to jako ukázkový příklad. . . zlobte se ne mně nebo ne je to tak. . . proto nechápu oproč pořád všichni výrobci zvedají výkonost a proč raději nezachovají již tak dostatečné výkony a nesnižují třeba spotřebu PHM. nehledě na to že tyhle nechutně silné vozidla akorát zvyšují aresivitu řidičů na cestách. 99agresorů sedí v autech 200koní +

hold každý si musí říct naco to auto chce, co chce a pořídí si to co je mu nejblíž.

Navrhuji jak ty říkáš ukončit tuto diskusi nebo ji přesunout jinam a pak vášnivě pokračovat.
_______________________________________________________
Škoda Fabia 1.4Mpi 50Kw
VW Sharan Highline 1.9TDi 103Kw
VW Multivan 2.5TDi 75Kw
Jaguar XJ-R 4.0 V8 Kompresor 305Kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky 09. bře 2012 09:34 #93493

já to beru všechno s úsměvem.
je mi jasný, že si to tak nemyslel a já to uvedl jen jako takový "unikát" 21.století i když na těch cestách potkávám lidi s T2 i T1 nebo starejma MB, který jsou opravdu unikátní...

určitě si o tom nejlépe pokecáme u pivečka, to je jasný! :drunken:
a s těma emisema a euronormama sem zapomněl před tím připsat.
to je věc, kterou mi přijde, že si nikdo neuvědomuje! kolik emisí se vypustí při výrobě těch pí...inek a vylepšení do aut...
ale to někde ve 3 světě a ne tady v Evropě. ale je to stejné, jako výroba bio složky do nafty #-o
VanWay 1,9D můj domeček na kolech

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

kocourkovw - legrácky , schválnosti a také hádky 09. bře 2012 10:44 #93498

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • Návštěvník
  • Návštěvník
xx

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.208 sekund

Login