Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Vše kolem lakování

Vše kolem lakování 18. kvě 2011 13:53 #73328

  • JaM
  • Avatar uživatele JaM
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1726
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 53

MotoKlinika napsal:
Problém je v tom že ti kluci tady nejsou. A píšou jen lidi jako jste vy a dopadá to tak jak to dopadá.



D:_)12 Já tu jsem, čtu to se zájmem, vybírám si zkušenosti, které by se mě mohly hodit a zbytečnou diskusi vypouštím. A taky jsem se zeptal... D:_)9
Syncrolong poloplech+ tažná tyč
Bílá welryba T4 highlong na práci
T5 2,5TDI 96kW prodáno
Syncrovella prodáno
Smažkobus 2,4D kastle po smrti, motor jede dál...
tel:777171480

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vše kolem lakování 18. kvě 2011 14:52 #73335

Jsem rád že aspoň někdo. Díky ti.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vše kolem lakování 18. kvě 2011 17:07 #73339

  • Roman VW
  • Avatar uživatele Roman VW
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 135
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 8
Přesunutí do drbárny je možná na místě, ale důležitý je obsah, který v tomto tématu je.

Na fóru se snažíme udržovat všechna témata na věcné úrovni a bavíme se o něčem. To je i tady. I když se v lakování vůbec nevyznám a tato problematika je mi hodně vzdálená, tak si myslím, že informace zde zveřejněné byly užitečné. Nicméně některé příspěvky se mi zdají být cílené a neopodstatněné.

Nebudu tolerovat příspěvky, které svým obsahem připomínají Podívejte co jsem udělal a jak mi to jde... To rozhodně není věcné a nepodporuje to diskusi. Takže se bavme o lakování, ale za pomoci příspěvků s fotkou s komentářem takhle pracuju. To tady nedělá nikdo.
Může si to dovolit pouze partner clubu, který na to dostane označení.
Asistent clubové kanceláře
Tel.: 775 369 389
E-mail: club@transporterclub.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vše kolem lakování 18. kvě 2011 19:09 #73353

V tom případě se omlouvám. Ale stojím si za tím že jsem zde neudělal nic hrozného.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vše kolem lakování 18. kvě 2011 23:18 #73365

  • andula
  • Avatar uživatele andula
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1654
  • Obdržená poděkování 0

MotoKlinika napsal: Pro Andula: Můžeme to posunout zase o něco dále.

Zajímalo by mě jaké odlučovače vody a oleje používáš na tom svém kompresoru. Já mám namontovaný na kompresoru malý odlučovač vody a oleje a na pistolích mám ještě dodatečně našroubované takové ty malé "baňky" Teďka řeším problém že ten odlučovač na kompresoru se mi celkem rychle zaplní a už neodlučuje tak jak by měl, a ty baňky zase nevydrží nával acetonu při čištění pistole. A když to člověk pokaždé odšroubuje aby si mohl vyčistit pistoli po práci tak mi rychle odcházejí ty plastové závity na tom.

Budu rád za odpověď.

Používám odlučovače tady z toho obchodu, http://www.jvkompresory.cz/filtry-odluc ... atory.html nechal jsem si od nich poradit a dobře jsem udělal, jeden velký mám na výstupu z kompresoru a malý na hadici před nářadím, plastové závity nikde nemám mám všude rychlospojky, pokavad mám dlouhé hadice tak dávám ještě jeden na rychlospojky hadic, že se ti rychle zaplní může být právě tím že máš nedostatečný kompresor, pořád ti běží, vzduch je horký a proto ti kondenzuje voda, zkus si sehnat ještě jednu tlakovou nádobu( třeba z nákladáku) at máš větší zásobu vzduchu.
Potkalo mě štěstí­, řeklo uhni a šlo dál.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vše kolem lakování 18. kvě 2011 23:59 #73366

Díky za odpověď.

Teďka řeším rozvod vzduchu v garáži. Snažím se vykupovat na Aukru a tak různě věci od Festo což si myslím že je super volba a něco dám do kupy v trubkách a uvidím.

Abych vám taky něco přinesl: http://www.ani.it/index.php/article/frontpage/2

Konečně jsem našel stránky výrobce těch mých "neznámých" pistolí pod značkou ANI. Je to Itálie. Kluci vím že mě s tím pošlete do p**le ale u mě to je jednoznačně jednička! Tak kvalitní pistole jste ještě neviděli! Má - li někdo zájem klidně se stavte do Ostravy ke mě a dám vám do ruky ty pistole. Mám 3 modely. ANI AT, ANI F1 a malou ANI GF. Báze - klarlak, plniče, malé blbosti. Vzal jsem ty pistole ke klukům do lakoven v Ostravě a každý na to koukal jak podťatý. I obraz jsme testovali a chlapi co dělají 30 roků a poslední roky nedrželi v ruce nic jiného než Satu mi prostě řekli jo super pistole, vážně dobrý klidně bych s tím dělal. Každá ta pistole je dělaná z opravdu kvalitního kovu, někdo by řekl že je to jako držet kladivo protože jsou vážně hodně těžké a rozhodně se nejeví v ruce jako ty hračky z polska kde je samý barevný hliník a chrom je nahrazen lesklým lakem. Takže jak říkám, ukovaný jako čert. Povrch těch pistolí s jemnou strukturou ošetřený opravdovým chromem u kterého se nebojte nějakého loupání. V těle pistole nenajdete žádné blbůstky a složité mechanizmy. Na rozebrání vám postačí tak 3 klíče, šroubení na hadici už z výroby opravdu kvalita (s vyraženým logem firmy.) A to hlavní, každá pistole nemá žádné zbytečné těsnění, vše řešeno kov na kov takže pistoli hodíte celou do acetonu a nic se jí nestane. Jo, sorry nějaké těsnění tam je ale je to spíše plast který se nedá ani vyndat. Mám jednu už vážně hodně dlouho, přes půl roku, dělám s ní každý den a je jako nová. I nádobky jsou dobře řešené takže jsem vážně spokojený. No jak říkám, jsem s tím vážně unešený. A takový ty řeči: Jo kup si tu levnou Polskou, udělej s tím jeden celolak a pak to ani nečisti a hoď to do popelnice, těch 800 kč tě nezabije bych určitě u této značky rozhodně neřekl. Nejde ani o to jak ty pistole pracují (a to dobře) ale jak jsou tyto pistole kvalitní.

Jestli někoho neurazím zítra ty své pistole nafotím až do střeva a hodím to tady.

Bohužel v Česku je asi jen tak neseženete ale mohu každému z vás poskytnou email na člověka který to tahá z Itálie sem, i s ND a prodává. Plničovka výjde kolem 800, báze - klarlak asi 1600 kč a malá na 500. Trysky si můžete navolit jaké chcete ty vám sežene v pohodě.

Aby se to zase někoho nedotklo: Vím, nejde ani tak o pistoli, spíše o člověka jak s tím umí atd. Ale kvalitu té pistole, to jen tak nenajdete! A o té jsem nyní zde napsal.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vše kolem lakování 19. kvě 2011 21:37 #73413

Sakra chlape, zkus si už najít ženskou, co Ty na to? ;)
Toho času bez Téčka....čekatel

VW Sharan 1,9 TDI PD - Kindertransporter - nesnáším ho
BMW 318 TDS - VW z Mnichova
Volvo FH 13 Sattelzug, druhé bydliště - jen T4 je lepší

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vše kolem lakování 19. kvě 2011 22:03 #73421

  • andula
  • Avatar uživatele andula
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1654
  • Obdržená poděkování 0
To je supr nápad,skus něco takového a per sem fotky \:D/
Potkalo mě štěstí­, řeklo uhni a šlo dál.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vše kolem lakování 19. kvě 2011 22:06 #73423

Hmm vidím že vy si nedáte pokoj. A potom kdo tady píše mimo téma ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vše kolem lakování 20. kvě 2011 11:13 #73439

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 9
hmmm tak Andula to trefil uplně přesně a je to i muj nazor OK!
a Schimi to napsal přesně :-" tahat si blatniky do postele :-k
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vše kolem lakování 20. kvě 2011 21:41 #73462

andula napsal: To je supr nápad,skus něco takového a per sem fotky \:D/



to andula: asi jsi to nezaregistroval ale v mym avataru jsem měl luxusní kočičku jak si masíruje ještě luxusnější prsiny...a po pár dnech mi kdosi psal SZ že si někteří uživatelé stěžují a at si tam dam něco jinýho :snoty:
problém v tom nevidím.ten co mi to psal tak to napsal tak dobře manažersky a přátelsky že to nebyl problém.třeba na volvoklubu na mně za tohle začal vyštěkávat jakejsi rybízek a rovnou mi nadával že jsem ho poslal do daleka a nechal se vybanovat :-AD(A
neřeším to,ale já musel :ugeek: psát ti sz by byl asi nesmysl.
jinak se omlouvám za ot autorovi (motoklinika) a klidně to smažte.

jinak samozřejmě do postele nepatří blatníky ale pěkně rozjetá baba d:_(
s tím souhlasím :drunken:

ale ted k tématu:
když stříkáš finální lak jak řešíš aby na něj nesedal prach kterej se rozvíří po dílně?
osobně teda vlasním truhlářskou dílnu tak lakuju menší kusy (ted jsem dělal i nárazníky) normálně na kozách pod kterejma mám hadici která vede přímo do odsavače pilin takže stříkám díl a zespod mně to odsává drobný částečky který letí vzduchem.
doufám že nemusím zdůraznovat,že nikde neni prach a piliny-když dělám něco na autě tak by se v té mojí dílně dalo operovat jak je tam čisto OK!
ale kdesi na youtub jsem viděl lakýrnickýho garážmistra jak má díl na kozách a ty kozy jsou na jakési mříži do kterých vede zřejmě odsavač.
by mně zajímalo jak má řešený že mu to odsává po celé ploše stejně... OK!
VW Caravelle 2,5 TDI
VOLVO S60 D5
VW T4 1,9TD 2x
VW transporter 2,5 TDI
octavia TDI 2x
tigra 1,4
opel corsa 1,2

zákony života na této planetě nám umožnují vyzkoušet všechny možnosti,abychom se nakonec vrátili k té první...VW...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vše kolem lakování 20. kvě 2011 23:48 #73467

  • andula
  • Avatar uživatele andula
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1654
  • Obdržená poděkování 0
U Tebe byl asi problém že to bylo v avataru :-k , jestli jsi se ptal mě jak řeším prach tak já ho neřeším.... já dávám hodně tužidla a stříkám tak rychle že než stačí sednout tak je to suchý :-"
Pouze zametu a navlhčím podlahu, kolikrát se mi stane že opískuju rám, a přeztože ho vyfoukám tak mi někde zůstane písek a samozřejmně se do toho místa trefím barvou, pokavad je to na vyditelném místě tak to umeju ředidlem a stříknu to znova, pokavad je to zevnitř rámu tak to nechám zaschnout a stříkám dál. Já auta nelakuji pouze na ně nanáším barvu stříkáním, nákladák není na parádu ten musí jezdit d:_( když stříkám kabinu, dveře, spojler tak si kolem sebe udělám zástěnu z plachty, otevřu vrata a dám si tam větrák co to táhne ven, původně tahal páry z kuchyně, v zimě ho mám u kamen a chladím s ním kotel.
Potkalo mě štěstí­, řeklo uhni a šlo dál.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vše kolem lakování 21. kvě 2011 00:15 #73469

to jsem se ptal do vzduchu :ugeek: spíš na adresu motoklinika ale dík za odpověd OK!
VW Caravelle 2,5 TDI
VOLVO S60 D5
VW T4 1,9TD 2x
VW transporter 2,5 TDI
octavia TDI 2x
tigra 1,4
opel corsa 1,2

zákony života na této planetě nám umožnují vyzkoušet všechny možnosti,abychom se nakonec vrátili k té první...VW...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vše kolem lakování 21. kvě 2011 06:55 #73470

andula napsal: To je supr nápad,skus něco takového a per sem fotky \:D/



:lol: :lol: :lol: Ten spodek je taky stříkaný?
Toho času bez Téčka....čekatel

VW Sharan 1,9 TDI PD - Kindertransporter - nesnáším ho
BMW 318 TDS - VW z Mnichova
Volvo FH 13 Sattelzug, druhé bydliště - jen T4 je lepší

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vše kolem lakování 21. kvě 2011 13:36 #73485

TDI Life:

Ahoj.

Vrchní laky a báze stříkám v boxu. Mám cca 1 km od baráku lakovnu. Takový domací podnik, domluvil jsem se tam a za jeden box jim dávám 500 kč.

Dělal jsem i v garáži, bez ničeho a pak jsem vše přelešťoval. Stálo to za nic.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.103 sekund

Login