Toto je navodna netu:
1.zasunout klič do spinačky a do 5vterin 3x zap-vyp
2.vytahnout klič
3.zmacknout na DO zamyk. tlacitko a drzet ho stisknute!!!!
4.3xstiknout odemyk. tlacitko a poté zamykaci tlac. uvolnit
pro kontrolu tohoto postupu se na DO 5x zablika LED
Na zminene klicky ale vice lidem nefungoval ja ho zkousel opravdu mockrat a taky nefungoval.
Az kdyz jsem klicek polozil primo na jednotku tak to zafungovalo. (treba v tom parovacim modu ma minimalni vysilaci vykon).
Navod na dvoutlacitkovy klicek
1.zasunout druhy klič do spinačky a do 5vterin 3x zap-vyp
2. prilozit klic na jednotku 7D0959800
3..zmacknout na DO tlacitko na ovladaci 5wk4 790 97 98 (7M0959753E) blize k planzete a drzet ho stisknute!!!! (ne to se zobrazenym klickem)
4. 3x stiknout. druhe tlacitko (to s klickem) a poté tlacitko blize planzete uvolnit.
pro kontrolu tohoto postupu se na DO 5x zablika LED.
Auto se zamkne a odemkne nebo v opacnem gardu a zablikaje smerovky.
Tady je odkaz na zapojeni centralniho zamykani s dalkovym ovladanim aug 1998- 2000
www.vwportalen.dk/pdf/central/s17d_x-18.pdf
A jeste jsem pro jistotu preletovaval spoje v klicku.
Jeste link na transpordery
transpondery.com/oem-key-catalog/vw.html
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N