Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS)

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 21. úno 2009 20:46 #10019

Ahoj, vložil jsem 150tku, už jezdím, chystám se na chip a další věci ale to až časem. ale chtel bych se ted zeptat na pár jevů:
-přibližne 2200ot-2600ot je znát krapet výkonová "díra" máte jim tam také? Dokonce když dáte plný třeba od 1500ot tak tady v tom rozmezí jemně cukne. Chyba softu? nebo zadrhel nekde jinde?
-při "sprintu" když přeřadím tak motor na vyžší kvalt jakoby na chvilku ztratí výkon a zhruba po vteřine až dvou se probere a začne zase táhnout...jakokdyby se stratil tlak z turba na tu chvíli.
-Jak jste na tom se spotřebou skutečnou versus jakou ukazuje maxidot?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 21. úno 2009 21:01 #10021

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Mam to chvilku ale nic podobneho se Mi nedeje, zatah to ma porad stejny ale uz parkrat Mi to udelalo ze jsem jel treba 50 a pridal plyn a vterina nic az potom se to chytlo, nevim co by to mohlo delat ale muze to delat i plynovy pedal...
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 21. úno 2009 21:09 #10022

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 39
a na jakou rychlost si jel tou 50tkou?
Když jsem měl 150PS T4ku....a kvalty nepodtáčel,tak jsem žádnou prodlevu nikdy nezaznamenal :-"

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 21. úno 2009 22:40 #10041

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Abych nekecal tak asi 4ku nebo trojku, tocilo to asi 1500.
Musim to jen lechtat :-D
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 21. úno 2009 23:10 #10065

  • Pukous
  • Avatar uživatele Pukous
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 297
  • Obdržená poděkování 1
Ahoj mě to táhne od spodu až po nesmysl fur a bez cukání a prodlev. Takhle to jelo i před čipem,ale teď počipu je to stíhačka :D
Multifalia Atlantis 2.5 TDi

Yamaha XG 250 Tricker

Stadion S11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 22. úno 2009 10:44 #10137

hmm..to jste mě moc nepotešili.....pro ty co tomu rozumí, nevíte čím by to mohlo být?.... podtlaky?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 22. úno 2009 11:15 #10142

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Napichni to na vag. Me to delala vaha vzduchu. Ve 2000-2500 to nachvilku vypada jako by te nekdo chytnul za kouli a podrzel co? :-) vag ti pomuze. A nebo koukni na tu malou hadicku co vede od turba k ventilu u nadrzky vody jestli se nelame, me kdyz se zacla lamat a tim zavirat,tak to prestavalo tahnout az se to zavrelo,tak to jelo mozna hur jak 1.9d kde jake facko by me vyprasilo,dal jsem novou a delsi a je pohoda.
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 22. úno 2009 11:22 #10144

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
A jeste,vaha se da poznat jednoduse. Das trojku,nechas spadnout otacky takrka na volnobe a das plny plyn a tocis ke 4000t,musi to stale plynule zrychlovat,jak to v 2t-2,5t zavaha,tak je vaha v haji. Na multaku mam treti a na pasiku me to vypeklo, dokonce 1 z 5 novych vah byla dobra :-) ale chce alespon vag a cipek to chce,jojo :-) s cipkem to je mazec,ale nesmis to tocit do krve aby neco neukaplo :-)
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 22. úno 2009 14:06 #10159

no delá to jak píšeš ale váha je nová..výmněným zpusobem u VW, zkusím teda ještě jinou si domluvit na pujčku třeba....na vagu je kulové, hazí mi to tam zatím chyby z instalace jakože abs nějak nekomunikuje(ale funguje) a teplotní čidlo venkovní teploty, jinak je vag prázdnej.
Dělalo ti to při té váze aj že když ti spadli otáčky při přeřazování že se ten motor na vyžší kvalt chvylku probíral než začal tahnout na stopro?
jinak stovku mám za cca 13,5 vteřiny, papírově bych měl mít 12s takže tam někde nějakej zadrhel bude.....když jsem měl ještě čiplý ACV tak jsem delal stovku za 14 a papírová byla 18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 22. úno 2009 16:00 #10165

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 39
a to měření VAGem provádíš za jízdy? ....musí se načíst hodnoty při různé zátěži...

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 22. úno 2009 16:38 #10167

aj při zátěži..barevný čárečky běhaj prej přesně jak maj..tak nevím, zkusíme to testnout.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 22. úno 2009 17:27 #10173

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Jojo,musi se za jizdy,jinak se vaha neodhali. Je dobre to delat ve dvou a do mirneho dlouheho kopce to je nejlepsi. Vaha se musi dostat na urcitou hodnotu v mg,kazde auto to ma jinak. Proste RJ ma urcity pozadavek na vzduch a kdyz mu vaha hlasi spatne,tak to nepojede a hlavne se to horsi a horsi. Zmerim svoji 111 a dam to sem,teda jestli bude kde,zase tam pada.
A to pri razeni me delala jak vaha,tak pak i ta hadicka. Proste radis nahoru,das kvalt slapnes na plyn a dlouho se to probouzi,zas nejvic to je znat do kopce.
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 23. úno 2009 09:48 #10208

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Jak to tady tak čtu, přesně poznávám své auto. Nejmarkantnější je to po přeřazení z dvojky na trojku a přidání plynu. Přidám-li málo, je vše v pohodě. Pokud na něj ale šlápnu víc, je tu přesně ten samý efekt - jakoby mě něco podrželo za zadek, cca 1 -2 sekundy, pak teprve zabere. Zatím to neřeším, ale asi budu časem muset.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 23. úno 2009 10:57 #10209

  • Bazarník
  • Avatar uživatele Bazarník
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1421
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 15

hanz_zlín_2 napsal: Ahoj, vložil jsem 150tku, už jezdím, chystám se na chip a další věci ale to až časem. ale chtel bych se ted zeptat na pár jevů:
-přibližne 2200ot-2600ot je znát krapet výkonová "díra" máte jim tam také? Dokonce když dáte plný třeba od 1500ot tak tady v tom rozmezí jemně cukne. Chyba softu? nebo zadrhel nekde jinde?
-při "sprintu" když přeřadím tak motor na vyžší kvalt jakoby na chvilku ztratí výkon a zhruba po vteřine až dvou se probere a začne zase táhnout...jakokdyby se stratil tlak z turba na tu chvíli.
-Jak jste na tom se spotřebou skutečnou versus jakou ukazuje maxidot?


No mě to tedá dělá to samé, točím např. 3, přeřadím na 4 a chvíli to trvá, jako kdyby to jelo bez turba, napichlí jsem to měl, nic mě to nenačetlo a váha vzduchu byla první co jsem měnil.
Ještě mi kamarád říkal, že si mám nechat vyčistit naklápěcí lopatky v turbu, tak nevím
FB: Karate Blansko - sportovní tým

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 23. úno 2009 11:16 #10210

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 1257
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 16
skoušeli jste vyčistit EGR od toho bordelu (karbonu) jak je na té jedné fotce?
http://busgoons.com/index.php?option=co ... &Itemid=27

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.191 sekund

Login