Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS)

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 20. bře 2013 08:40 #116341

  • Finida
  • Avatar uživatele Finida
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 755
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
;) Jsi nějak spal :lol: , zajeď k někomu na VAG, ať ti to napíchne za jízdy a budeš vědět hned, tedy on by měl vědět ;) Kde je chyba, vyzkouší ti regulaci turba atd. Jednou jsem taky řešil malý výkon, a byli uvolněný šrouby co drží plechovku na turbu, takže nešel plný tlak.
Kdyby jsi si napsal bydliště, tak Ti třeba někdo pomůže, co bydlí za rohem!
Jinak já na rozjezd dám na prdel X5 3.0 benzín!!! Ale je to automat!! ;)
T4 Multivan,ATLANTIS, 2.5 TDI ,111KW,
T4 Plechovka 1.9 TD -pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 20. bře 2013 11:27 #116374

Tak jsem se divil a potkal me stejny osud. Auto ztraci vykon,ale nepravidelne. Cely den to jede krasne, de to za plynem a pak najednou jak kdyz mi nekdo zapoji dvoutunovej vlek za auto. Nehuli to,zere to stejne,ale vubec nejede. Dalsi den to zase jede normalne. Podivne :-k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 25. bře 2013 11:11 #116941

čau,

tak jsem teda konkrétně od Havlíčkova Brodu, jestli jste někdo poblíž, kam bych mohl zajet na porovnání výkonu, budu rád když se ozvete.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 26. bře 2013 08:44 #117058

Ahoj,
co se tyka te nepravidelne ztraty vykonu, tak ja mam u 111 kW AXG 2002 Atlantis dlouhodoby problém s turbem. Momentalne ho budu davat na repasi. Koupil jsem auto před rokem a pul, a hned po cca 2 mesicich a vymene oleje mi auto v kopci na dalnici při 3000 otáčkách prestalo jet. Maximum 80 km/h, 2100 otáček a ani o chlup vic. Po zastaveni a prodleve pul hodiny porad stejny. Pak VAG s výsledkem :
17978 - rid.jedn. motoru zablokovana
P1570 - 35-00 - -
17564 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71) Preruseni/zkrat ke kostre
P1156 - 35-10 - - - Sporadicky

Po tom, co auto stalo přes noc, tak rano bez problemu tahlo, nastup turba v poradku. Po tydnu dalnice, 3000 otáček, kopec a zas nouzak. Zastavil jsem, vyndal cidlo tlaku v sani (G71), na jeho snimaci hlavicce kapky oleje. Profouknul jsem ho, otrel, a auto okamzite jelo bez problemu. Takze jak propousti turbo, při vetsim zatahu a tlaku prskne kapky horkeho oleje do sani, a když trefi ten tlakovy snimac - který snima teplotu v sani - cidlo posle do ridici jednotky nesmyslnou teplotu a ta to shodi do nouzaku, protože nevi, co se deje.
Suma sumarum, asi vule v ložiskách turba, lopatky v kdovijakem stavu, a novy olej (5W-40), a problém je na svete. Prede mnou mel auto asi nejaky zhovadily tuner, nasli jsme s elektrikarem v motoru ustiple draty, co vedly k plynovému pedalu, takze za turbosmrt v cca 200 000 km muze nejspis samo domo powerbox.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 28. bře 2013 18:39 #117373

  • Doubi
  • Avatar uživatele Doubi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 123
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 3
Panové mám dotaz, kde ve vagu najdu hodnotu dávky paliva u 111kw-axg..??Je možné vůbec u T4 pohnout s vrškem čepradla a ladit tím pádem právě dávku..??Díky za odpověd.. :) )
T4 Transporter uloženka
T4 Transporter prodáno
T4 Multi-Car prodáno
T4 Transpotrer 1. auto tím to vše začlo

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 22. dub 2013 15:44 #119303

  • lesek
  • Avatar uživatele lesek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 104
  • Obdržená poděkování 0

Doubi napsal: Panové mám dotaz, kde ve vagu najdu hodnotu dávky paliva u 111kw-axg..??Je možné vůbec u T4 pohnout s vrškem čepradla a ladit tím pádem právě dávku..??Díky za odpověd.. :) )


je to v měřenejch hodnotách, jde to trochu zvednout vagem, víc pak už jen hnout s hlavou čerpadla... já to dělal na ACV dával jsem větší trysky.
Multivan Generation TDI 111kW, AXG, 2003
Transporter kombi 75kW, ACV, 2002

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 15. kvě 2013 10:11 #121027

Ahoj mladenci. Muzu mit jeden mozna krapet hloupejsi dotaz? Koupil jsem nedavno Multivana (rv 98) s AHY motorem (alespon dle technicaku a cedulky na motoru). Jsou ale urcite indicie, ktery mi rikaji, ze mam spis slabsi 75kw motor:

- zpatecku musim radit se zmacknutou radici pakou (podle manualu by to tak bejt nemelo)
- dle jednoho VIN dekoderu mam 75kw motor
- auto neni extra zive

Vim, ze se da pro vsechny body najit normalni vysvetleni, ale zkratka mi to vrta hlavou. Zvlaste, kdyz si dovozce pohral s technicakem a auto je o par let omlazeny.
Co si o tom myslite?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 15. kvě 2013 12:37 #121036

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Jukni na kód motoru a převodovky! Převodovka by měla mít kód DQR. Řazení zpatečky se zamáčknutím je normalní i pro první 111tky. 111kW v základu jede podobně jako 75kW, díky delší převodovce to žadný výkonostní skok neni. 111kW poznáš i podle tahu motoru. Chová se podobně jako benzínový motor. Tj.čím víc toček tím víc tahá. 75kW má spodek o chlup lepší, ale v točkách už moc nezabere.
U 111tky by jsi měl mít hydraulický napínák multiřemenu... Nemluvě o chladiči stl.vzduchu v čumáku a ne nad motorem. Ale to tak asi máš, když vidíš, že to je AHY dle deklu.
Jukni i na brzdy, 111tka má velké brzdy. Na třmenech by mělo být napsáno 16". Přední kotouče maj mít průměr 300mm. Mladší 111tky s kódem motoru AXG mají 313mm.

Téčko je merkur pro velké kluky, takže to muže být poskládáno i z mnoha téček a nebo i vin na prasáka převařen!
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 15. kvě 2013 12:44 #121037

na 111kW nedostaneš 15" kola :)
SVĚT SE ZBLÁZNIL. KDO BUDE DALŠÍ???

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 17. kvě 2013 09:56 #121235

Hm tak ze bych nakonec prece jenom mel tu 111-ku? Chlapi, dik za indicie a bleskovou odpoved. D:_)10 :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 11. lis 2013 13:08 #129743

  • Mar10
  • Avatar uživatele Mar10
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 727
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 24
zdravím,
nevím kam to dát, ale vzhledem k tomu že mám motor AXG 2001, tak to dám sem, popřípadě se omlouvám, protože jsem nenašel kam to vložit.
mám takový malý problém a hledám odpověď. při větším zátahu od spodu (cca 1800 až 2200 ot/min) jde takový cinkavý zvuk od motoru, něco jak rolnička a připadá mi že to jde ze strany řidiče. Když přidávám plynule, tak bez tohoto zvuku, ale jakmile na to šlápnu odspodu, tak jde slyšet tento zvuk.
předem děkuji za rady.
Multivan 2,5 TDI 111 kw 2001
VW T3 245D Pritsche 37kW (50PS)
Renault Megane Combi 1,5 dci 110 ps 2013 - vyměněno
Škoda Octavia Combi III 2.0 TDI 110 kw 4x4 white
Nissan Primera Combi 2,0 TD 90 ps 1999 -prodáno
http://mar010.rajce.idnes.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 11. lis 2013 17:39 #129761

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
mám to podobně,ale mám ACV(75KW)...a myslím,že to dělá vstřik a nebo vývěva brzd-ale na 100% to nevím

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 11. lis 2013 18:35 #129766

  • Mar10
  • Avatar uživatele Mar10
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 727
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 24
ahoj,
maršoun tady psal "1x hlavni remenice v pripade ze je v haji "cinkajic v zatahu"
je to výtažek ze seznamu který napsal pro jednoho borečka. který se ptal co vše vyměnit aby motor byl v cajku. zaujalo mě to, ale příčin může být víc, tak ještě čekám co ogaři napíší.
Multivan 2,5 TDI 111 kw 2001
VW T3 245D Pritsche 37kW (50PS)
Renault Megane Combi 1,5 dci 110 ps 2013 - vyměněno
Škoda Octavia Combi III 2.0 TDI 110 kw 4x4 white
Nissan Primera Combi 2,0 TD 90 ps 1999 -prodáno
http://mar010.rajce.idnes.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 11. lis 2013 19:03 #129770

Ja velkou remenici nejvic slysel pri akceleraci jak popisujes ale stazeny bocni okna a nejlepe vecer mezi barakama. Pak je to slyset od spolujezdce pri plnym plynu treba na dvojku. Delala mi to ta hlavni remenice na klice pro pohon drazkovyho remene a mam stejnej motor co ty.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 11. lis 2013 20:16 #129773

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
a ta řemenice je totožná s motorem ACV?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.199 sekund

Login