Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS)

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 17. dub 2014 13:02 #138794

  • Mar10
  • Avatar uživatele Mar10
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 717
  • Obdržená poděkování 23
  • Karma: 4
Transportérák napsal:
Ja velkou remenici nejvic slysel pri akceleraci jak popisujes ale stazeny bocni okna a nejlepe vecer mezi barakama. Pak je to slyset od spolujezdce pri plnym plynu treba na dvojku. Delala mi to ta hlavni remenice na klice pro pohon drazkovyho remene a mam stejnej motor co ty.
nazdar ogaři,
nedavno jsem tohle tady řešil, ale zatím nebyl čas to prozkoumat, protože při normální jizdě to vůbec nejde slyšet, ale jen když jsem pod 2000 ot./min a náhle na to šlápnu a to jen od 3 stupně výš ( já jezdím plynule a proto se zvuk nevyluzuje). zajímalo by mě, proč tento cinkavý zvuk od hlavní řemenice vychází, respektive co ho vyvolává....obávám se jestli to nemůžou dělat třeba rozvody (potřebuji se ujistit že problém není větší než se zdá). předem moc díky za náměty
Multivan 2,5 TDI 111 kw 2001
VW T3 245D Pritsche 37kW (50PS)
Renault Megane Combi 1,5 dci 110 ps 2013 - vyměněno
Škoda Octavia Combi III 2.0 TDI 110 kw 4x4 white
Nissan Primera Combi 2,0 TD 90 ps 1999 -prodáno
http://mar010.rajce.idnes.cz
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 28. kvě 2014 12:09 #140469

  • DawsonX
  • Avatar uživatele DawsonX
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Karma: 0
Harry: Asi píšu pozdě, ale vím o kompletním motoru pokud by byl zájem. Převodovku mám už u sebe a nápravnice je taky k mání.

Mar10: To co popisuješ spíš vypadá, že je v háji dvouhmotnostní setrvačník, nebo máš namontovaný pevnostní a odpruženou spojku. Ten cinkavý zvuk se začíná ztrácet nad 2200ot./min.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 10. zář 2015 09:02 #158831

  • Auto Grande
  • Avatar uživatele Auto Grande
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Karma: 0
Chlapy prosím NUTNĚ o radu. Začela mi tlakovat Caravella. :unsure: V nádobce jsou vidět v přepadu vzduchové bublinky a pořád to odfukovalo víčkem ven. Koupil jsem novou nádobku i víčko(origo),teď to víčko nepustí ale hadice jsou jako beton. Nevím jestli to je těsnění pod hlavou.Nemáte někdo zkušenost???
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 21. říj 2015 19:50 #159646

  • Kožich
  • Avatar uživatele Kožich
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 7
  • Karma: 0
Zdar jen dotaz nezkoušel někdo čistit vstřiky VIF-em? TJ napojit nádobku s vifem a nechat to chvíli bežet na volnoběh jako se to dělá u PD-ček? Dík
VW T4 Caravelle 2.5 TDI 111Kw
VW T4 Transporter 2.5TDI 75Kw -prodanej
VW Passat B5 LOW 1.9 TDI 81Kw
Octavia II 2.0 FSI 4x4 110Kw + chip
Fiat Ducato 2.5 TD- obytňák 70 Kw
Citroen Jumper 2.5 D- pracovní stroj
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 17. říj 2016 09:58 #171005

  • shrekPce
  • Avatar uživatele shrekPce
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 101
  • Obdržená poděkování 5
  • Karma: 3
Pánové, hledám hodnotu utahovacího momentu na sedla ložisek klikového hřídele?
Zjistil sem, že to bývá častá závada, že ty šrouby praskají a vzhledem k tomu, že mě čeká výměna oleje, tak to rovnou vyměním.

Snažil sem se hledat, ale bezvýsledně... :) Díky
VW all day all night...
Mil Mi-2 Hoplite
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 29. led 2017 21:16 #173427

  • kremex
  • Avatar uživatele kremex
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 45
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
Ahoj,
jsem čerstvým majitelem T4 AXG 111kW, a tak se chci ujistit že mi to jede jak má, protože má najeto 650 tis.

Po dálnici při jízdě na pětku když jedu 120 km/hod (podle GPS) tak točí 2850 otáček, máte to tak taky?
T4 Multivan 2,5TDI 111kW
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 29. led 2017 21:37 #173430

  • Mar10
  • Avatar uživatele Mar10
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 717
  • Obdržená poděkování 23
  • Karma: 4
Mám to samé. Mělo by to tak být.

Odesláno z mého 2014813 pomocí Tapatalk
Multivan 2,5 TDI 111 kw 2001
VW T3 245D Pritsche 37kW (50PS)
Renault Megane Combi 1,5 dci 110 ps 2013 - vyměněno
Škoda Octavia Combi III 2.0 TDI 110 kw 4x4 white
Nissan Primera Combi 2,0 TD 90 ps 1999 -prodáno
http://mar010.rajce.idnes.cz
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 14. bře 2017 03:37 #174809

  • spaja
  • Avatar uživatele spaja
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 11
  • Karma: 0
Finida napsal:
Dnes jsem zaslechl nějakou poplašnou zprávu, že údajně u 150sátek praskají šriuby na klemách hlavních ložisek kliky. Je to pravda??

Ahoj pánové, zvažují pořídit T4 111kw a slyšel jsem že tam praská nějaké lůžko ložiska v převodovce, že je tam materiál moc tenký, máte s něčím takovým zkušenosti?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 21. dub 2018 21:04 #183891

  • BerryGreen
  • Avatar uživatele BerryGreen
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 7
  • Karma: 0
Cau teckari, nedavno jsem koupil T4 multaka AHY a na ctverku a petku u cca 2200 tocek, jak kdyby me nekdo chytl za kulu, 200 tocek prehoupne a jede jak ma, ale nekdy kdyz chci rychle zrychlit na touu ctvrerku/petku se mi zacne trepat motor i s celym autem a nechce jet. Nekdo nejakou radu, zkusenost, nebo napad? Podtlaky zkontrolovane, EGR na zkusebce odstaveny, a ovladani turba je ok
Felicia 1.6 AEE 55kW - R.I.P
Passat 1.9TDi AFN 81kW - šel do světa
A3 1.9TDi AHF 81kW - rozštípána na třísky
Multikulti T4 2.5TDi AHY 111kW - mazel
Poslední úprava: 21. dub 2018 21:05 od BerryGreen.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 22. dub 2018 20:59 #183913

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 556
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 6
Jak jsi na tom se setrvakem nemas ho mahodou KO? Ze by rozhazoval hodnotu predvstriku tak moc ze by vysledek byl tento jev.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 24. dub 2018 06:55 #183961

  • BerryGreen
  • Avatar uživatele BerryGreen
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 7
  • Karma: 0
Ten by musel mlatit a zvonit jak cert, ale mam kladky na klinaku po smrti, jestli uz se pridiraji, tak mozna je to ono. Kazdopadne na podtocenou trojku a pak cocku se setrvak neozve a jak zabere turbina tak multak leti jak raketa
Felicia 1.6 AEE 55kW - R.I.P
Passat 1.9TDi AFN 81kW - šel do světa
A3 1.9TDi AHF 81kW - rozštípána na třísky
Multikulti T4 2.5TDi AHY 111kW - mazel
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 08. kvě 2018 07:52 #184540

  • slenky
  • Avatar uživatele slenky
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
ahojte. som tu novy. mam 111ku AXG a problem so skubanim motora pri tahu, okolo 2000 ky. ked je v stave skubania poznat to aj na volnobehu. po vypnuti kluca trosku pokoj a opat skubanie. prosim radu/tipy. dik
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 11. kvě 2018 16:12 #184687

  • BerryGreen
  • Avatar uživatele BerryGreen
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 7
  • Karma: 0
No může tam byt hodně věcí, já bych tipoval, že to bude dělat váha vzduchu, ale může to byt i rozhozený předvstřik, já na mojem AHY (stejné čerpadlo) mam v čerpadle vyběhaný přesuvník předvstřiku a škube mi to při cca 2600 otáček na 4 a 5q, po výměně váhy vzduchu se to o hodně uklidnilo, doporučuju udělat váhu. Jinak čerpadlo se dá sehnat origo Bosch za cca 55000,- Kč oprava vychází běžně na zhruba půlku a váha vychází cca 3000,-
Felicia 1.6 AEE 55kW - R.I.P
Passat 1.9TDi AFN 81kW - šel do světa
A3 1.9TDi AHF 81kW - rozštípána na třísky
Multikulti T4 2.5TDi AHY 111kW - mazel
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 15. kvě 2018 09:53 #184786

  • slenky
  • Avatar uživatele slenky
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
vaha vymenena, vstreky po oprave, EGR po kontrole, a stale som tam kde som bol - okolo 2000 - skube.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 24. kvě 2018 19:04 #185045

  • BerryGreen
  • Avatar uživatele BerryGreen
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 7
  • Karma: 0
Co cerpadlo? Zskus zkontrolovat predvstrik, jestli ti neskace. Mne to asi dela cerpadlo, zatim stale hledame pricinu.
Felicia 1.6 AEE 55kW - R.I.P
Passat 1.9TDi AFN 81kW - šel do světa
A3 1.9TDi AHF 81kW - rozštípána na třísky
Multikulti T4 2.5TDi AHY 111kW - mazel
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.219 sekund

Login