Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS)

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 17. čen 2009 10:59 #18500

  • jarek
  • Avatar uživatele jarek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2138
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 6
Ale di di ty brepto :mrgreen: To jsi musel pěkně točit ten motor na tu dvoječku z těch Krkonoš #-o :mrgreen: Ta 150ka počítám bude mít ještě nějakou rezervičku.Příští víkend mám v plánu rozvod,vstřiky,čerpadlo..
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 2,5TDI
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 4WD 1:10 D:_)12
D:_)1 T5 Multivan Comfortline 2,5TDI
D:_)11 Pincek VFR 800-V4 VTEC prodaný :-(
Nějaké to Foto http://jarekv.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 14. bře 2010 09:41 #38800

Ahoj,
Mám takový problém a nevím jak to pořešit trápím se stím už celý rok :cry:
Ranní starty při -20C -25C bez problému i po tydením stání pří nízkých teplotách to chytne na brnknutí :|
Ale co mě trápí je,že když se zahřeje motor a nemusí ani na provozní teplotu a většinou to pozoruji při volnoběchu, že si pokuřuje a ten smrádek co jde z výfuku mi přijde jako nespálená nafta(smrad jako když se jede za starou karosou)a někdy zase je to ok chvilku jde z výfuku ta správná vůně a po chvilce zase smrad Nedělá to jen v zimě ale pořád :evil:
Jsou nové rozvody, nové vstřiky, čerpadlo se seřizovalo ,ale pořád se to děje Tak už nevím čím by to mohlo být.
Už jsem nechával předvstřik seřizovat 2x a nic se nezměnilo pořád to pokuřuje
Nemáte někdo nějaké to řešení popřípadě kdo by se na to mrknul
Jsem z Liberecka a nebyl by problém někam zajed
jeden říkal ,že odkapává vstřik tak jsem je nechal vyměnit všech 5 nechal seřídit předvstřik
Nechal jsem zaslepit i ERG ventil
Zas že je turbo pryč nechal jsem ho skontrolovat je ok
Motor jede pěkně aspoň se mi to zdá jde pěkně za plynem ,ale to pokuřování mě nenechává v klidu
Olej to nežere .Motor má nalétano 265000km.Jezdím na pravidelnou udržbu,starám se co nejlépe to jde. Tak nevím
Díky za každou radu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 14. bře 2010 12:26 #38810

tdiracing napsal: to vypadá že máš rozhozenou dávku paliva

A jak se to dá zjistit jestli je to rozhozené

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 14. bře 2010 13:32 #38814

VAGem, kanal 1 v motoru druhy okynko volnobezna davka

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 02. dub 2010 22:48 #39896

  • ada
  • Avatar uživatele ada
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 43
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím , tak mám zase problém. Před měsícem se mi to potkalo . 111 kw . r.v. 2000 najeto 400000 km., Polovina řemenu potřebovala zubní protézu. Dle mechanika to dopadlo docela dobře - prý jen hydroštely. Protože jsem měl strach , nechal jsem sundat hlavu a zkontrolovat ventily- v pořádku jen většina hydroštelů je proražená. Takže hlava šla na přebroušení, nové ventilové gufera, nové těsnění pod hlavu a nové hlavové šrouby.Komplet nové rozvody + vodní pumpa- kovová. V pondělí složeno, v uterý cesta do německa a říkám se to super, jenže po 600 km se mi na dot ukázalo málo vody v systemu. Při povolení víčka si to odfouklo víc než na co jsem zvyklý a dolil jsem cca 0,5 l vody. Do cíle cca 200 km - to už jsem doléval třikrát. Cesta zpět každých 70 km kontrola a dolití. Pokud to znovu napsalo málo vody tak začal topit, po dolití netopil. Co s tím . Někdo mi říká utržená vrtule na vodní pumpě, někdo těsnění hlavy a někdo prasklá hlava. Jsem ztoho neštastný - víte jak to dát dohromady. Díky ada 776 769 123

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 03. dub 2010 00:20 #39903

  • lupo
  • Avatar uživatele lupo
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 204
  • Obdržená poděkování 3
Nejdřív musíš zjistit kam mizí voda. Pokud jde do oleje, tak bude na olejovém víčku pěna a na měrce bude vidět emulze a větší hladina. Pokud půjde do válců, bude motor po vychladnutí špatně startovat, nemusí se ani protočit. Když chytí, z výfuku jde hodně páry. Když bude špatně fungovat ventil ve víčku od expanzní nádoby bude to taky tlakovat a při otevření ventilu uteče chladící kapalina. Další možností je termostat. Nech to běžet na volnoběh, dokud nenaběhne větrák na chladiči a pozoruj co se kolem motoru děje. Když bude špatný termostat nebo pumpa, tak nebude obíhat voda.Poznáš to na velkém rozdílu teplot na hadicích od chladiče. Když bude auto topit, tak pravděpodobně je pumpa dobrá. Při zvýšeným tlaku může voda unikat i kolem hadicových spojů.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 03. dub 2010 08:16 #39905

  • ada
  • Avatar uživatele ada
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 43
  • Obdržená poděkování 0
Diky za rady . V oleji to nebude v nádobce se sice udělalo mastné kolo, ale muze to být z vazeliny z těsnění pod hlavou ,hladina oleje i měrka jsou v pořádku bez emulze. startování i chod motoru je stoprocentní. rozdily teplot na hadicích musím zkusit to nevím, Auto topí ale až když voda z nádobky zmizí a je to natlakované. Jestli to dobře chápu ohledně hadicových spon a víčka nádobky, pokud namtudy utíká voda je nahrazena vzduchem a ten jak se teplotou roztahuje vytlačuje vodu. V utery snad budu vědět víc , zatím děkuji. Ada

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 10. dub 2010 23:38 #40276

Psal jsi, že hlava byla natlakovaná a srovnaná,takže by měla bejt v poho. Ale co když byla utažená špatně, nebo z jakýhokoliv jinýhu důvodu se podfouklo těsnění. Já jsem dělal těsnění pod hlavou dva měsíce po sobě...
Plyš
vwTrosenclub
jeden z plyšů...

VW T5 TDi multivan ještě normální motor

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 30. kvě 2010 12:04 #43433

Achileiss napsal:

tdiracing napsal: to vypadá že máš rozhozenou dávku paliva

A jak se to dá zjistit jestli je to rozhozené


Tak jsem měl auto u jednoho známého a stím pokuřováním to vypadá na problém v čerpadle
napíchnul to na graf a jedna křivka lítala docela dost sem a tam :( turbína tlačí tak jak má vstřiky jsou nové ,předvstřik je v toleranci sice motor jde trochu měkčeji než ostatním
Spotřebu dlouhodobě mám cca7,5-7,8 l/km na kolech 225/55 R17
Tak snad se to už po té dlouhé době pátraní konečně vyřeší ach jo to byla doba a nebo ještě bude :-k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 22. čen 2010 17:39 #45544

Nejak som to nenašiel nikde pokope, tak skusme to dať celkovo dokopy skúsenosti a vedomosti o 111KW 2,5TDi
kilometrovy vykon motorov, časté závady, neduhy, načo si dať pozor....
ak to tu niekde je tak sorry :-"

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 22. čen 2010 22:15 #45576

Tak kromě několikrát rozvodů, několikrát brzdové obložení, jednkrát klouby poloos a jedenkráte spojky (teď budou trable s přírubovou hřídelí) mám najeto 540 000 a vše původní. Jo, myslím altík opraven a startér jednou taky, jinak snad řeším vždy jen drobné prkotiny kolem.
Toho času bez Téčka....čekatel

VW Sharan 1,9 TDI PD - Kindertransporter - nesnáším ho
BMW 318 TDS - VW z Mnichova
Volvo FH 13 Sattelzug, druhé bydliště - jen T4 je lepší

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 19. říj 2010 17:51 #52880

Prosím o radu jenom tak ze zvědavosti.

Možná se to tu už psalo,ale nenašel jsem to. Jaký je dozdíl označení TDi mezi červeným a modrým ,,i"

Viděl jsem to na nějakých T-čkách s 111 Kw motory,tak mě to zajímá.
A dělali se třeba v zahraničí na tyto motory pohony 4x4?

Díky
Multivan 2,5 TDI, 75 kW
Morewood Makulu
Norco 125 Dirt

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 07. dub 2011 12:37 #70539

  • d4nix
  • Avatar uživatele d4nix
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 9
  • Obdržená poděkování 0
Jedna hodne teoreticka otazka.

Mam to chvili, ale prijde mi, ze do 2000 - 2200 otacek je motor takovej chciplej, nejznatelnejsi je to od 3. kvaltu vejs a cim rostou otacky, tak to tahne jako splaseny. V porovnanim s tatovou 75kw ten muj 111kw nejde tak ochotne do otacek. Je pravda, ze me ten motor jede mekce, tatka ho ma naladenej tvrdej.
Co by to mohlo byt? Z vagu jsem zatim moc nevykoukal, jenom ze zadny zavady nejsou. Grafy si budu teprve vyjizdet.

Asi to bude vic veci najednou, ma to 300tkm.


Spis by me zajimala vase zkusenost 75kW vs. 111kW v nizsich otackach. Dle meho by se ty motory meli chovat stejne, ta nejvetsi sranda by mela prijit v okamziku kdy se na 111 pripoji vetsi turbo.
VW Multivan 99', 2,5TDi 111kW
d4nix [danyx] (výslovnost)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 07. dub 2011 15:42 #70546

No a to turbo ti do těch 2200 nenafouká?Jestli nebudeš mít jen v háji ten gumovej těsnící "O" kroužek co je na vedení mezi váhou vzduchu a turbem.Už se tady o tom psalo a myslím, že mr.Kočka tam má kus duše z babety bo co :mrgreen:
Jinak pak udělat za jízdy test váhy a turba kolik to dává a budeš taky vědět jak si na tom.
Mě turbo plní už lehce pod 2000 ot/min-75kw 2.5 TDI

edit :arrow: tady: <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.p...=1823&p=58459#p58459 ">viewtopic.php?f=21&t=1823&p=58459#p58459<!-- l -->
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI - (AHY,AXG, - 111kW/151PS) 07. dub 2011 16:06 #70548

no, po pravdě, jestli má taťka klasické ACV, tak by to mělo být přesně opačně.
111kW by měla jít ochotněji do otáček díky zásobníku tlaku.
SVĚT SE ZBLÁZNIL. KDO BUDE DALŠÍ???

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.223 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/