Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: T4 - Potíže se zhasínáním motoru

T4 - Potíže se zhasínáním motoru 30. čec 2010 18:29 #47384

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
najnovsie ma trapi tento problem. so zhasinanim motora za studena. Kontroloval som odpory na snimacoch teploty kvapaliny a nasavaneho vzduchu. prve ok, druhe sa mi nezdalo, tak som ho vymenil, ale bez vysledku - nic sa nezmenilo. Diagnostika neukazala ziadnu chybu, tak neviem v com by mohol byt problem.. neviete poradit?
Auto nedrzi volnobeh za studena...
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Potíže se zhasínáním motoru 14. říj 2010 11:00 #52333

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
skusim to trochu ozivit. dnes som cital v knihe: Jak na to? VW T4, ze ak zapnem klucik zapalovania mal by ventil stabilizacie volnobeznych otaciek vybrovat a bzucat. Ked som to vyskusal, moj ventil bol hluchy... je teda zly pokial v kablikoch co vedu k nemu je stava? :roll: (este som to nemeral, ale chystam sa este dnes). Poradi mi niekto? vdaka :oops:
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Potíže se zhasínáním motoru 14. říj 2010 11:13 #52336

Na mojem hadrákovi 2.0 16V jde na ventil stabilizace volnoběhu normální palubní napětí(+- 12V).Při běhu na volnoběh v něm rychle cvaká a taková clona v něm ti tím otevíra by-pass do sání aby to mohlo běžet.Jestli jde na něj napájení je nejspíš K.O. rozebírat jsem ho nikdy nezkoušel a prej sem tam odchází...nformace zde napsaná je pro VW GOLF 1 ale princip bude nejpíš stejnej pro BOSCH vstřikování.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Potíže se zhasínáním motoru 14. říj 2010 13:42 #52340

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
takze stava v kabloch je (11.75V pri zapnutom zapalovani, nie nastartovane). Neviete mi niekto povedat, aky odpor by mal davat ten ventil pri odpojenom konektore? Lebo v knihe som nasiel len odpor pre ventil vyrobeny do 2/94 (2-10ohm)
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Potíže se zhasínáním motoru 14. říj 2010 15:13 #52347

no a ty máš jako co za rok a kód motoru:?: :?: :?: Ten si tady neuvedl :-k
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Potíže se zhasínáním motoru 14. říj 2010 15:45 #52348

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
takze: r.v. 97, kod motora ACU - 81kw
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Potíže se zhasínáním motoru 14. říj 2010 17:05 #52351

tak v ELSA je uvedeno taktéž 2-10 Ohm,pakliže je odpor mimo toleranci je nutno uvedený díl vyměnit...
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Potíže se zhasínáním motoru 14. říj 2010 18:09 #52353

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
ventil dava odpor 4ohmy.. tak neviem :-k da sa nejako zistit ci je ten ventil funkcny? rozobrat sa to moc neda
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Potíže se zhasínáním motoru 03. bře 2013 22:00 #114686

  • Bica
  • Avatar uživatele Bica
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 0
Stalo se mi ted během 3 dnů že mi motor přestal úplně jet ale na volnoběh běžel dál.ted uz to dělá tak ze rovnou chcípne.Stane se to vždy asi po 5 minutach jizdy.Po chvily to zase natocim a i odjedu .ale nevim jak daleko.Zkousim to jen kolem baraku.Myslel jsem že nafta nebo naftovej filtr,ale ted mam nafty dost a filtr je novej.Dekuju moc za vaše rady.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Potíže se zhasínáním motoru 04. bře 2013 09:38 #114697

yanchi napsal: ventil dava odpor 4ohmy.. tak neviem :-k da sa nejako zistit ci je ten ventil funkcny? rozobrat sa to moc neda

Kdyz ho vymontujes tak ho napoj na 12V a jestly v nem necvaka tak je v haji.Tento krokovej motorek odchazi na autech docela casto-bezna zavada.
VW T5 2,5TDi 96KW 6mist




kdyby nekdy, nekdo neco tak GSM:608460737
VAG,CO-cko a ruznej vercajk mam...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Potíže se zhasínáním motoru 04. bře 2013 23:16 #114735

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
pravda pane, aj som zabudol napisat, ze medzi casom mi isty pan tuto z fora (s dvoma D:_)3 a syrom na kapote D:_) ) poslal dobry a bolo to ozaj tym ventilom stabilizacie volnobeznych otacok
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Potíže se zhasínáním motoru 13. zář 2013 20:21 #126599

Ahoj. Mám problém se zhasínáním motoru. Převčírem se mi to stalo poprvý. Multivan T4 r.v. 1992 cca 297 tis nalítáno, 2,4 diesel. Přijedu domů po normální jízdě cca 20-30km a vyndam klíček ze zapalování a motor pořád jede. Až tak za 10 vteřin zhasne. Podruhý když se mi to stalo tak to bylo za 20-30 vteřin a prodlužuje se to. Co by to mohlo bejt? Spínačka? Relé? Setkal jste se s tím někdo?
VW T4 2.5 TDI 75kW - 2001

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Potíže se zhasínáním motoru 25. zář 2013 20:52 #127182

Dneska už to vygradovalo. Motor pořád běží, klíčky mam v ruce a motor běží. Vždycky to zhasne, ale intervaly se prodlužovaly. Zhaslo to třeba po 10 minutách. Tak jsem to dnes trochu rozebral. Byla už tma tak jsem toho moc nevyřešil. Přeci jen sem našel možnou příčinu. Nějaká tekutina je v pojistkách. Vypadá to na chladicí kapalinu. Auto je bez klimatizace. Takže jedinná tekutina by mohla být chladící kapalina. Jo a relátko č 38 bylo horké jako čert. Zespodu tohot relátka bylo mírně mokro a uplně zespoda pojistek je taky pár kapek. Tak tušim, kde by mohl být problém. Jen nechápu odkud to tam kape. Žádný hadice sem tam neviděl. Tak kdyby jste někdo měl tip jak se tohle mohlo stát tak prosím poraďte.
VW T4 2.5 TDI 75kW - 2001

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Potíže se zhasínáním motoru 25. zář 2013 21:03 #127185

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
asi ti teče okolo čelního okna....zhasnutí motoru by jsi měl docílit tím,že na čerpadle je STOP ventil,na který je po zapnutí klíčku přiveden proud...tak až ti to bude opět blbnout,tak odpoj ten konektor....a nebo to vyzkoušej u zhaslého motoru,zda ti po vyplém klíčku nejde neustále proud...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Potíže se zhasínáním motoru 26. zář 2013 21:40 #127271

To by mohlo být ono. Nechápu odkud by se ta voda jinak vzala. Zítra to prověřím a dám vědět.
VW T4 2.5 TDI 75kW - 2001

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.177 sekund

Login