Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR BEZ VÝKONU...

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 21. led 2012 15:34 #88767

Ahoj, řešilo se to tu několikrát, ale mám k tomu další problém. Sešlápnu plyn - jedu po dálnici na 5. stupeň - auto pořádně nezrychlí, začne čadit a okolo 2500 ot./min začne divně celé auto vibrovat. Pustím plyn a dobrý. Navíc třeba při jízdě do kopce motor jakoby vynechá. Popisuji to laicky, tak to omluvte. Pár lidí mi řeklo, že může být problém v turbu, váze vzduchu, palivovym filtru a nebo na řemenici. Co si myslíte vy? stalo se vám to někdy? kamarádovi se to stalo, ale auto mu nevibrovalo...

Je to 2.5TDi Syncro r.v.2000 najeto 230.000km. Díky!!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 21. led 2012 15:56 #88771

  • Vejnýsek
  • Avatar uživatele Vejnýsek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Nekonečný projekt vol.2
  • Příspěvky: 1188
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 11
Začal bych tou nejlevnější cestou a to výměnou pal. filtru

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 21. led 2012 16:25 #88774

Děkuju, to mám i v plánu:) ještě to napojíme na PC a uvidíme... třeba i ten vejfuk může bejt zacpanej, ale zase jet v tomhle počasí na 4.000 ot je dost:-D takže ho rozdělat a zkusit vyškrábat něčím. Díky!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 23. led 2012 20:23 #88955

Tak jsme došli k závadě. Utržená řemenice, která prý rozhodila komplet motor a přicpaná váha vzduchu do toho...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 30. bře 2012 17:01 #95274

Zdravím všechny. Minulý týden jsem se stal majitelem celkem slušné T4 1,9 Td. R.v. 2000. žel měla spadlý ventil do válce a motor total. Po výměně polomotoru se vše zdálo OK do momentu kdy jsem vyrazil z dílny.
Maximální otáčky motoru 2800 a to bez kvaltu na místě či na 1,2,3,4 kvalt.
Motor téměř nezakouří maximálka 80km/h. Turbo zjevně funkční,naftový filtr nový. Viděl jsem toho dost ale tohle..??! Nemá někdo nápad???
Za radu předem díky-propadám zoufalství. Auto potřebuji 7 dní v týdnu.
Pavel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 31. bře 2012 18:24 #95324

  • Finida
  • Avatar uživatele Finida
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 755
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Tak mrkni jestli Ti jde vůbec plný plyn. At Ti v autě někdo dá plný plyn a na čerpadle musí páka jít na doraz! Jinak se u čerpadla dá nastavit bovden od plynu.
T4 Multivan,ATLANTIS, 2.5 TDI ,111KW,
T4 Plechovka 1.9 TD -pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 12. dub 2012 22:03 #96047

Aj ja mam problem s vykonom.je to 75 kw auto zacne tahat pri 2400 otackach.dnes nahodene nove turbo,vycistene sacie potrubie,zaslepeny egr ventil,hadicky ok,nove vyfukove potrubie neviem ako je na tom kat.vzduchovy filter novy.zajtra nahodim novy palivovy filter.uz fakt neviem v com je problem.prosim o rady dik
VW T4 Multivan 2001 2,5 TDI 111kw 151 PS
VW T4 Caravelle 2000 2,5 TDI ACV 75 KW 102 PS interier Multivan II
VW T5 Multivan 2006 2,5 TDI 128 KW 174 PS HIGHLINE
VW T4 Transporter 1999 2,5 TDI 65KW 88PS

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 09. kvě 2012 18:03 #97216

Zdravim vseci..
Chystam se odstavit ten EGR,mohl by prosim nekdo kdo to ma jiz delsi dobu udelane zhodnotit dlouhodoby vliv tohoto zasahu na funkci motoru..jestli je vse ok..nekdo se tu kdysi zminoval ze by odstaveni mohlo mit vliv v zimnim obdobi na motor a jeho funkci tak kdyby nekdo nasel chvilku tak mu budeme vdecni diky moc Cngmr..!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 09. kvě 2012 19:57 #97220

EGR odstavuju mimo provoz na všech TDI koncernových autech co jsem kdy měl a negativní vliv opravdu žádný zaznamenaný nemám. Aktuálně na T4 2,5TDI natočeno s EGR v poloze OFF 100tis.km a bez závad...
Doporučuju ale až ho budeš odstavovat, tak si sundej sání z motoru a vyčisti ho. Připrav se ale na zdrouhavou a hodně špinavou práci z mazutem. Místo cca 40mm díry na každej válec jsem měl na svým po 250 tis. km dirky tak na jeden prstík do každého válce. Strašně to ten EGR za.ere #-o
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 13. kvě 2012 21:36 #97385

oka super a diky moc za reakci..tak se na to vrhnu diky a zatim cuss

jo jeste jedna malickost,staci ten egr odstavit pouze fyzicky...tady zaslepenim podle navodu z cca 3 strany nebo je nutno ho take odstavit pocitacove aby to nedelalo nejakej zmatek???

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 13. kvě 2012 21:55 #97388

Na T4 stačí dát záslepku a ještě jsem odpojil podtlak. Tady to nemá snímač polohy jako na nových autech. Takže na diagnostice nic nedělej. Není co ;) Spíš si hlavně vyndej to sání a proveď debordelizaci ;)
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 14. kvě 2012 10:18 #97397

Ahoj..dekuji moc za vsechny odpovedi,moc jsi mi pomohl.
A nemas jeste nejaky strucny navod jak nejlepe vycistit sani a ten egr(cim?nejaky pripravek?)
A je tezke sundat to sani.
Jsem tak trochu amater v tomto smeru,slozitejsi akce sveruji servisu ,ale toto bych mohl zvladnout sam s tvym prispenim))

Diky moc za tvuj cas a zdravim Cenda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 15. kvě 2012 17:58 #97471

No, sání sudáš z auta bez potřeby zvedáku. Jde to vše zezhora. Potřebuješ 6mm imbus a nejlépe i s kuličkou na konci páč na ten jeden šroub u středu se docela blbě leze. Jde to tam líp nasadit s tou kuličkou ale tam je zase potřeba trošku kvalitní nářadí aby se ti tam na tom klíči ta kulička neustřihla až za to vezmeš. Jinak snad je ještě potřeba tuším 13mm klíč a nic jinýho si nepamatuju. Vše vlastně uvidíš a není to složitý.
Jinak k samotnýmu čištění. Já jsem to sání hodil na zem, nalil do něj asi litr benzínu a zapálil. Ona ta emulze z části vyhořela a ty saze se změnili na takovou kaši tou teplotou. Pak až to vyhořelo jsem po mírném vychladnutí do toho pustil vapku a dost toho vypláchl vodou. Pak klasika čistič na motory a nechat působit a zase vapka. Takhle jsem to opakoval asi třikrát až bylo sání stříbrný opět i uvnitř.
Kolega ještě doporučoval si do vrtačky upnout asi 50cm dlouhý ocel. lanko cca 6mm v průměru, které bude na konci schválně roztřepené 10-15cm a to strčit dovnitř a pustit vrtačku.
Prej to taky docela zabírá na takovejhle bordel. Tak snad se ti dílo podaří a pak napiš jak to šlo. Nic v tom nehledej, je to brnkačka ;)
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 30. čen 2012 00:54 #100009

Takze konecne doslo i na EGR,MEZICHLADIC A SANI..AUTO TROSKU LEPE TAHNE V NIZSICH OTACKACH A I MENE KOURI...TAKZE TED JESTE KAT,VSTRIKY A MUZE E NA CHIP D:_)7
JSEM AMATER A DELAL JSEM TO U KAMARADA V GARAZI S VYBAVENIM,ALE CELKOVY CAS 12HOD JE TROSKU DESIVY ALE STALO TO ZA TO....DIKY TRANSPORTERAK A VSEM KDO PRISPIVAJI DO TOHOTO FORA
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 30. čen 2012 19:01 #100025

Paráda, toho bordelu se tam nahromadí co? ;) Tak aspoň, že ti to dobře dopadlo =D>
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.198 sekund

Login