Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR BEZ VÝKONU...

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 30. čen 2012 22:37 #100034

Jojo dopadlo to dobre..auto jede)))
No kazdopadne tu mam jeste jeden takovej postreh,auto jede lepe a mene kouri tak jsem to nijak dal neresil a dneska vesele projizdel Prahou pac delam doma malou rekonstrukci,takze klasicky popojizdeni..tu bauhaus,na obed pak zas pro neco atd a vsechno po Praze takze semafory..krizovatky apod...najeto 41km a vecer kdyz jedu zaparkovat tak kouknu na spotrebu a tam 5.5l/100
...samozrejme jsem nejel zadnou pilu ale stejne me to prekvapilo...pred vycistenim jsem to mel tak kolem 6.5-7l
..ten pokles se mi zda az moc,jeste to zmerim v realu a dam vedet
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 10. zář 2012 11:56 #103564

Tak a jsem taky bez poweru :oops: , můj D:_)1 2,5 Tdi 111kw upadá do nouze a VAG píše sporadyckou závadu snímač tlaku v sacím potrubí :o
Ještě že jsem včera zkončil dovolenou...........

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 13. zář 2012 13:57 #103778

Objasněno.......... D:_)1 měl skřípnutou hadičku, která vede do řídící jednotky :oops:
Ten kryt je tam doooost šikovně na fest......

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 25. zář 2013 09:26 #127144

Zdravím!
Já mám asi problém na mojí Caravellce ACV 75kW rok 2001, najeto 300 tis.
Caravellka začíná táhnout až od 2100 ot/min.
Pod 2100 se s ní vůbec nedá jezdit (skoro nereaguje na přidání plynu), ale jak se dostane nad 2100, tak brutálně zatáhne, turbo zasyčí a jede jak utržená ze řetězu.
Pročítal jsem si fórum tam a zpátky a příčin může být asi celá řada.
V servisu byla - mechanik dal komplet nové filtry, olej, vejfuk (kromě katalyzátoru), nastavil rozvody podle grafu a udělal diagnostiku. Motor žádnou chybu nehlásil.
Já jsem ještě kontroloval podtlakové hadičky a ty by měly být také v pořádku.
Tak jak mám pokračovat dál?
Turbo by to snad být nemuselo - nehvízdá, ve vyšších otáčkách tlačí krásně a tyhle obtokový turba snad na zanášení tak netrpí, ne?
Může se takhle projevovat mrtvá váha vzduchu?
Nebo zacpaný katalyzátor?

Mně štve, že musím pořád řadit a hlídat, aby otáčky neklesly pod tuhle hranici, jinak můžu mít plyn na podlaze a to auto prostě už nezrychlí...

V servisu už se asi řešení nedočkám, tak hledám radu mezi váma.

Díky, Petr

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 25. zář 2013 15:39 #127159

Propojovací plast. trubka mezi vzduch filtrem a turbem je těsná? Resp na přírubě u turba?
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 25. zář 2013 19:55 #127176

Ta plastová trubka na sání je bez vůle, ale před turbem z ní vede odbočka k takovému velkému černému víčku na hlavě motoru a ta určitě těsná není.
Může to tedy přisávat vzduch tudy?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 06. pro 2013 22:56 #131302

Ahoj,jsem tu novy a velky fanda T4, prosim o radu, mam T4 2,5tdi/75kw 1998,400tis +, auto jsem koupil pred rokem od kamarada s 0 historii, odeslo mu asi tesneni a mel sundanou hlavu, auto startovalo bez problemu, ale nejelo, ted ho mam ja. Auto startuji asi tak prumerne 15 vterin za studena s modrym kourem. po zahrati auto nekouri a startuje bez problemu. Uz predtim to moc nejelo, nema to vykon v zadnych otackach, trochu snaha do 2000tis. Rozdrazdim to i na 130-140km/h, akcelerace spatna. Zatim to nechci moc rozdelavat. Dnes jsem meril tlaky a jsou ok, podtlak je snad v poradku. Egr nefunguje asi je otevreny. Cetl jsem nejake prispevky: zaslepeni egr ventilu, tesnosti turba, vahy vzduchu, vycistit sani, vstriky, rozvody atd, zitra zacnu postupne opravovat.
Pokud mate nejaky novy typ, dejte vedet.
Diky Guissepe

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 07. pro 2013 10:36 #131312

  • Finida
  • Avatar uživatele Finida
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 755
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Co se týče startů, tak zkus žhavky a předvstřik, a výkon k někomu na VAG a kouknout kolik tlačí turbo, nejdřív projdi všechny malé podtl. hadičky k turbu , ventilu reg. turba atd. Ale vše je tu už několikrát popsáno!! Základ je ta diag.
T4 Multivan,ATLANTIS, 2.5 TDI ,111KW,
T4 Plechovka 1.9 TD -pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 07. pro 2013 10:36 #131313

To je vcelku jednoduchy. Jestli je egr zaseklej v otevrene poloze,tak to ani jet nemuze. Dej pred nej zaslepku aby se plnici tlak turba dostal tam kam ma a musi to jet jak z praku. Zacni tim. Jak jsi prisel na to, ze je otevrenej? Meril jsi plnici tlak diagnostikou? Psalo by to regulacni mez plniciho tlaku nedosazena...
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 07. pro 2013 10:41 #131314

  • Finida
  • Avatar uživatele Finida
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 755
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Petane, když je egr otevřenej, tak to čudí jak darebný kamna.
T4 Multivan,ATLANTIS, 2.5 TDI ,111KW,
T4 Plechovka 1.9 TD -pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 07. pro 2013 12:35 #131322

Aby ne, kdyz rj tam posila palivo na urcite mnozstvi vzduchu a on ten vzduch tam neni. Ja mam s egr ventilama jen ty nejhorsi vzpominky a tak jedna z prvnich veci je ho vzdy odstranit resp. vyradit a je polovina problemu pryc.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 07. pro 2013 15:48 #131329

  • Finida
  • Avatar uživatele Finida
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 755
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
já myslel, že egrem ten úbytek výkonu asi nebude. Psal , že to nekouří
T4 Multivan,ATLANTIS, 2.5 TDI ,111KW,
T4 Plechovka 1.9 TD -pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 07. pro 2013 16:50 #131338

Tak muze mit vahu vzduchu po smrti. To tam pro zmenu nejde nafta skoro zadna... Je to tezky bez namerenych hodnot. Spis me desi ty 15 sekundovy starty. Rekl bych, ze bude spatne nastavenej predvstrik, kdyz byla ta hlava dole.To co by se dalo vyresit vagem za par minut se takhle bude resit nekolikanasobne dlouho.... :-(
Znat hodnoty predvstriku,plniciho tlaku a mnozstvi nasavanyho vzduchu...to by byla jina.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 07. pro 2013 17:49 #131346

  • Finida
  • Avatar uživatele Finida
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 755
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Vždyt jo souhlas ;) !!! Ono, kdyby si guissepe napsal bydliště, tak mu to možná někdo změří ;) ;)
T4 Multivan,ATLANTIS, 2.5 TDI ,111KW,
T4 Plechovka 1.9 TD -pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 22. pro 2013 11:45 #131354

Omluva!
Egr ventil je zavreny, nereaguje na podtlak. dnes jsem ho vyndal hybe se, ale je v zavrene poloze. vyndal jsem saci potrubi, je bez sazi trochu mastny. Necham zkontrolovat vstřiky a nastaveni predvstriku a rozvodu. Podtlakove hadicky ok, napada me snad uz jen mozna ucpany vyfuk, vaha vzduchu. Na jare to merili na computeru a kocour rikal ze motor je vybehany a turbu nic neni, tak sem sazel na ty tlaky. Dneska na maly diagnostice to davalo chybu po odpojeni intercooleru a pak ještě tlak sacího potrubi 00575, ci co je to mozny? Moc tomu nerozumim jen co rikal kamos. Dam to do kupy a prizvu odborníka s diagnostikou.
Ziju na Kladne, ale Jsem Kutnohorak.
Kluci dik ze jste napsali, rad delam na aute sam, po mechanicky strance no problém, jinak laik.
Muj bobik je tak trochu splácanina, ale mam snim velky plany :) )
Znacka je dobra to uznate ne!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.154 sekund

Login