Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR BEZ VÝKONU...

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 15. srp 2009 14:55 #21732

Co se týká blikající kontrolky žhavení, tak si nejdřív zkontroluj brzdový světla, pokud budou v pořádku, sežeň někoho s VAGem a nech si provést diagnostiku.
Může to být váha vzduchu, nebo jenom špatná nějaká podtlaková hadička, nebo může být únik tlaku vzduchu za turbem, nebo asi tak sto dalších možností...... :-"
Plyš
vwTrosenclub
jeden z plyšů...

VW T5 TDi multivan ještě normální motor

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 15. srp 2009 15:13 #21733

No prolezu to ještě je právě taky divný že ten motor začal na volnoběh kolísat,i se stane že chcípne pak ho nahodím udělá to třba ještě 2x a pohoda.Tak nevím jestli nemůžou být třeba vstřiky v pr.. nebo čertadlo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 15. srp 2009 18:27 #21738

Blikání kontrolky pro žhavení signalizuje závadu a to nejčastěji jak píše Plyš nefunkční brzdová světla (Spínač) ale i dalších nespočet poruch na motoru.Zde pomůže všemocný VAG.
Vw Caravelle 151 PS rychlej bus :-)
Vw Polo 6N2 1.4 TDI
EGR - OFF
KAT - OFF
Možnost zapůjčení přívěsného vozíku s plachtou 210x117x155 - 608 900 993

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 16. srp 2009 12:05 #21773

  • Blumen_071
  • Avatar uživatele Blumen_071
  • Návštěvník
  • Návštěvník
nedavno jsem to resil taky. ve dvou to nefouklo, jak bylo dobrym zvykem. nasel jsem tam odpojeny/odpadly kabel od vahy vzduchu, takze leceni problemu prislo tentokrate levne :)
pokud s tim jezdis dyl v tomhle stavu, muze se stat ze turbo natlaci nakej olej do mezichladice a hadice k nemu vedouci, kde by se mohl vznitit = vyndat, nechat vykapat, "vyschnout" - nevymejvat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 30. srp 2009 12:16 #22567

  • Hamlet
  • Avatar uživatele Hamlet Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Obdržená poděkování 14
Poradi nekdo auto lehce tahne od 2000 otacek ale poradne taha od 2900ot az do 4000ot Zkousel jsem novou vahu a nic. Najde se nekdo v okoli Prahy kdo ma stejny motor a pucil mi na projeti jeho vahu vzduch a cidlo co je na sani at muzu vyzkouset co by mi mohlo odejit. Nebo nekoho kdo to vse dokaze odstranit potrebuju odjet na dovolenou.Turbo ma tlak ale pry tlaci pomalu.Predem vsem dekuju.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 30. srp 2009 13:03 #22568

dělalo mi to samé když mi vysel otevřený EGR ventyl. zaslepení egrka a vše ok.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 30. srp 2009 13:09 #22569

  • Hamlet
  • Avatar uživatele Hamlet Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Obdržená poděkování 14
Co vede hadicka od ventylu dolu k k motoru tak v ty hadicce je z loziska kulicka takze to je zaslepene takto.Obcas ten EGR ventyl divne chrci a zase prestane.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 30. srp 2009 13:23 #22570

  • jarek
  • Avatar uživatele jarek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2138
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 7
Jen ucpáním hadičky ten EGR nemusí být odstaven úplně.
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 2,5TDI
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 4WD 1:10 D:_)12
D:_)1 T5 Multivan Comfortline 2,5TDI
D:_)11 Pincek VFR 800-V4 VTEC prodaný :-(
Nějaké to Foto http://jarekv.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 30. srp 2009 13:42 #22571

mě zustavala pootevřená klapka, byl v čoudu ten ventyl, ne podtlak, takže je možný že ti to tudy stále přisává výfukové plyny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 30. srp 2009 14:10 #22573

  • Hamlet
  • Avatar uživatele Hamlet Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Obdržená poděkování 14
U toho ventylu je kus hadice na ni je papirovej filtr kdyz ho sundam a ucpu tak jede jak prase a po vytoceni pada do nouzaku. Kde je ta klapka jak to zkontroluju. Nerad bych kupoval ten ventyl je drahej a pak zjistil ze to tim nenu. Nechce se mi vyhodit nakych 2500kc jen tak za novej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 30. srp 2009 20:03 #22584

tyjo mi ho vyčistili a na tvrdku mechanicky zavřeli a pojistili proti otevření. s podtlakama jsem nic neudělali. tam moc nevím jak to funguje to co píšeš.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 30. srp 2009 23:14 #22597

Ahoj,mám problém s výkonem u T4 75kw.Turbo mi bere až kolem 3000ot.Je to líný a nejvíc když je velký horko.Zkoušeli jsme měnit váhu vzduchu,pořád stejný.Diagnostika píše-tlak v sacím potrubí,regulační odchylka.Potřebuju poradit kde začít,jestli vyndat a nechat zkontrolovat turbo,nebo hledat jinde? Díky všem.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 31. srp 2009 05:35 #22599

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 71
Zkus vycistit intercoler, je tam vice veci a kdyz to tu poradne proctes tak se to tu uz parkrat resilo OK!
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 31. srp 2009 08:54 #22602

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 1257
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 16
Píše se to tu stále do kola a můžeme si to zopakovat (Jarek myslím nedávno prováděl tak může potvrdit).
vyčistit EGR od usazenin
vyměnit podtlakové hadičky
vyměnit i přepady ze vstřiků
přeměřit, případně seřídit vstřiky a čerpadlo
překontrolovat těsnost a stav vedení nasátého vzduchu (i ten intercooler), při netěsnosti hadice vyměnit
překontrolovat průchodnost a stav výfukového potrubí
překontrolovat palivový a vzduchový filtr (preventivně raději vyměnit)
při výměně oleje provádět výplach motoru
též může být usazený karbon ve výfukových kanálkách hlavy a ve svodech, tak vypískovat a vyleštit balotinou
atd. atd.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR BEZ VÝKONU... 31. srp 2009 11:12 #22611

  • jarek
  • Avatar uživatele jarek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2138
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 7
Ano je to tu furt dokola #-o
Někdo jebne gulu do jedné hadičky OK! a myslí že tím odstaví EGRa #-o .Buďto strávím nějaký čas na netu a pohledám si jak se to má udělat tak aby byl odstaven úplně a udělám to pořádně a nebo se do toho nes.ru a nechám to udělat nějakého servisáka.Jestli zůstal EGR pootevřený tak může být neprůchodný nejen on ale i sací potrubí.Bůh ví kolik takových packáren je na autě uděláno,co je či není vyměněno a potom je těžko někde přes net radit co vše udělat a kam kouknout proč auto strácí výkon.Samo že to může být i něco dalšího ale v těchle případech je fakt težké colkoliv radit než to najděte si nějaký dobrý Servis a to dřív než dva dny před dovolenou.
Holt i když jsou téčka spolehlivé auta taky vyžadujou nějaké zacházení a průběžně se o ně starat.
Není měsíc co bych na Téčku něco nedělal ale potom sním nemám obavy se vydat na dlouhou štreku do kdejaké :-AD(A bez dalšího doprovodu ikdyž se mi spousta lidí diví že by sami nejeli.
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 2,5TDI
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 4WD 1:10 D:_)12
D:_)1 T5 Multivan Comfortline 2,5TDI
D:_)11 Pincek VFR 800-V4 VTEC prodaný :-(
Nějaké to Foto http://jarekv.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.186 sekund

Login