Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS)

T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS) 22. úno 2010 18:46 #37224

  • swapr
  • Avatar uživatele swapr
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 92
  • Obdržená poděkování 0
tohle je telekomackej a tam nemeli potrebu stacet tachometry.Kdyz vybavovali pripadalo priblizne jedno auto na jednoho cloveka a ver ze se jezdilo delat ve dvouch a ne kazdy ve svym aute.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS) 17. bře 2010 22:34 #39073

Ahoj. Zkusim taky přihodit pár slov. Mám multivana 1.9td 50KW,94rok. Neni to opravdu žádnej rychlík, optimálně se dá jezdit kolem 110 max někde 145tachometrovejch! Ale to je tak si to jednou zkusit a dost. Mam s autem naježděno za 2roky nákejch 60tisic km a jsem spokojenej. Motor šlape jak hodinky, pravidelná výměna oleje a nevidim v něm žádnej problém. Před 10tis.km jsem vyměnil akorát spojku( byla ještě původní)
Jinak jezdim hlavně ve 2 lidech + pes. Ale i v 6 lidech jsem absolvoval 2 dovolený včetně veškerý bagáže a dobrý. Hold když přijde kopec, dam za 4 a d:_( se dál. Pro začátek mohu jen doporučit!!!
T4 multivan 2.5Tdi 111kw
T4 transporter 2.5Tdi 75kw ACV full Prodáno!!
T4 multivan allstar 1.9td Prodáno!
Suzuki Samurai alias Samík - vyleze snad úpně vše!!!
vw polo combi 1.9SDi 50kw abych ušetřil téčko :-)
http://stefinat4.rajce.idnes.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS) 26. bře 2010 21:51 #39540

Já bych to s 1.9 TD neviděl špatně, ale asi jen proto že mám 1.9D 44KW a taky se s tím dá jezdit, dokonce i delší cesty jsou OK, do cca 110Km/hod to je naprosto v pohodě, pak je to už s tou krátkou převodovkou moc vytočený.
Možná když bych měl 2.5tdi tak to malinký co mám teď pod kapotou zavrhnu,ale já si to malinký chválím, je to spolehlivý, nežere to a jede to obstojně, hlavně na tom nemá co odejít, turbo tomu nedali, váhu vzduchu ještě ani neznali.
Dost těch TD motrů je utahanejch, před smrtí,ale narazí se i na pěknej kousek.
T4 1.9D bez T :-) ale umíme s tím žít.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS) 27. bře 2010 00:40 #39558

  • Tygr
  • Avatar uživatele Tygr
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 524
  • Obdržená poděkování 0
Co se tyče mě tak mě stačí 1.9td
Tygrbus T3 1.6 TD Multivan
Foto na http://www.tygrlibodrice.rajce.net

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS) 28. bře 2010 20:40 #39624

  • cendab
  • Avatar uživatele cendab
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 55
  • Obdržená poděkování 1
Tak sem se včera rohodl že po zimě oživim svého Longra 1,9td....jak sem už psal má nalítáno přez 480tisíc bez generákly a po třech měsících ztrávených zhruba pod metrovou vrstvou sněhu v mrazu tady u nás na horách chytnul na první škytnutí a dokonce bez sytiče...Sem moc a moc spokojenej.....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS) 20. dub 2010 23:40 #40747

  • Maty
  • Avatar uživatele Maty
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Jsem taky prozatim šťastnym majitelem 1.9 TD a můžu jen a jen doporučit je pravda že to neni závoďák ale jezdí to do somy litru a to i při cihle na pedalů za poslední 3týdny jsem snim nalítal 7000km a fakt spokojenost když jsem to pořizoval tak jsem se bál ale jsem mile překvapen! Mám taky Telefoní budku (český telcom) dlouhou verzi půl prosklenou poseldní dobou samý dálnice s vozikem a pět kousků motorek naloýených a furt po dálnici přez kilo.
Takže za mě \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

Nemáte někdo zkušenost s jinou převodovkou na tu pětku se to pak točí jak blázen

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS) 08. čec 2010 02:36 #46297

Zdravím vás všechny. I já vlastnim 1.9td 50kw. Na tachometru 350000, skutečný stav neznámý.. :) Každopádně z neznalosti sem auto koupil před rokem a pravdou je že bych dneska volil jiný motor. Předchozí majitel se o auto asi moc nestaral a já za ten rok nalil do motoru víc peněz než kdybych koupil nějakej vygenerálkovanej - moje chyba. No, ale už si karamelu (tak ji řikáme, vw caravelle) nechám. Jízdní vlastnosti na 50kw nad očekávání, krátký převody - katastrofa. Ideální s ní jet tak 110 a ani moc nežere. Jede i 150, ale to bych asi nedoporučoval.. Jako rodinný auto s velkym zavazadlovym prostorem na kola nebo přespání super. Pár "much" by se přeci jen našlo a jedna z nich je tato:
PROBLÉM: vw t4 1.9TD rv98 (abl) kontrolka mazání, neustále bliká, při 3000 otáčkách zhasne. V servisu kam jezdím: vyčištěný sací koš + nová vývěva (nevím co to je), vyměněná všechna čidla co s tím mají co společného, nové olejové čerpadlo, diagnostika ok, výměna oleje plna synt a filtr, zkontrolovaná elektrika. Nové těsnění pod hlavou, žádný únik oleje. Tlaky změřeny, vše ok. Výsledek : kontrolka bliká a při 3000 ot zhasne... Prosím vás, nestalo se to už někomu a našli jste řešení? Už to řeším dva měsíce a v servisu si už ode mě ani neberou peníze za práci protože už sami nevědí co s tím, jsme ve fázi pokusů... Díky, Lada

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS) 09. čec 2010 21:07 #46403

:help
Mám problém s motorem 1,9d typ 1x (v t4) a to takovy:
Po nastartování studenédo motoru - motor hned chytne a jede cca 3-10s ok.
Poté začne hlučně vybrovat - jede na tři válce.
Po dalších cca 10s se k tomu přida opravdu hlučné kovové klepání.
Když to nervově vydržím a počkám tak po cca 1-2min. to z ničeho nic přestane a vše jede ok.
Ještě důležitá věc když to jede na tři válce tak se to hlučně projevuje do sání.

Zjistil jsem že po povolení trubek za volnoběhu u třetího válce od čerpadla je bez změny - tedy problém je v tom 3-tím válci. První co jsem udělal tak jsem koupil trysku , ale tím to nabylo . S tou tryskou to byla zbrklost.
Pak jsem ještě uvažoval o čerpadle, ale tam asi problém nebude.
Teť spekuluju s myšlenkou že je problém ve hydroštelu.
Hydroštely jsou tam nové 2roky a mají najeto cca 5000km .

V rámci úspor si pohrávám s myšlenkou nalít do oleje ( mineral po dnešní výměmě) čistič a poté vyměnit za polosyn.
Pokud by to nepomohlo tak ještě bych koupil hydroštel na sání třetího válce.
Až poté bych přistoupil k shození hlavy.
Je to správný (zoufalý) postup?

Mechanik tvrdí že by to mohl být přidřený ventil, ale ja si myslím že ten hydroštel a jeho mazání. Vycházím z toho že po startu (kdy je v něm ještě olej z minulé jízdy je během chvilky vytlačí z hydroštelu a než se tam natlačí zpět tak ten tentil nedovírá a fouká do sání . Je to možné?

Potřebuju to opravit s co nejnižšímy náklady.
Poprosím o rady z vlastní skušenosti jak postupovat abych zbrkle nenechal rozebírat motor a neutopil v tom hromadu peněz?

díky jr

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS) 15. čec 2010 08:45 #46644

:arrow: takže problém vyřešen, jak jsem čekal byl to rozpadlý sací hydroštel na třetím válci.
Byl tam 2 roky a neměl najeto víc než 9000km.
Je to značka VAICO - asi nic moc :(
dík jr
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS) 20. čec 2010 22:59 #46892

  • cendab
  • Avatar uživatele cendab
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 55
  • Obdržená poděkování 1
Tak mě napadlo že sem přidám mojí první a zatim poslední zkušenost s 1,9td....Právě sem se vrátil z týdenní dovolený...jel sem já s 1,9td a brácha s 2,5tdi...Moje ideální cestovní rychlost byla kolem 100 až 120ti a brácha se za mnou docela dost nudil...překvapilo mě ale že sem na D1 musel jít několikrát i na čtyřku a to sem měl naloženo něco kolem 200 kg...jinak za cca 1000 najetejch km se oběvily dvě závady a to obě najednou a zrovna na D1....Při jednom stoupání se mi začalo hulit z topení...asi tam něco ruplo a vychcala voda...no a jak sem lez pod autem zjistil sem že mi teče tlakový čidlo na olej....a to že dost....Topení sem vyřadil a čidlo omotal izolačkou tak že sem dojel v pohodě než sem koupil jiný.Vlastně mám i dotaz...Jak byly minulej tejden ty vedra tak mi prakticky pořád běžel větrák a někdy i oba dva...teploměr mi nefunguje tak nevim jestli se to hřálo ale příjde mi že timhle tempem by mi asi brzo odešli...nebo baterka nebo altík....Voda se neztrácela tak nevim jestli je to u 1,9tek normální v tomhle vedru. Jo a spotřeba naprosto super...povedlo se mi do nádrže natlačit něco přes 100 litrů a když sem dojel domu tak tam bylo ještě něco přes čtvrt nádrže ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS) 21. čec 2010 07:55 #46906

No vždycky když ke mně přijede Štefina na kukačku s 1,9TD tak mu taky pořád běžej větráky.Jinak auto má v pohodě.Nedavno s ním dal Norsko a bez problémů.Tak je to asi normální u 1,9-tek...
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS) 31. čec 2010 13:36 #47425

  • vw181
  • Avatar uživatele vw181
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj.
Jezdím v T4 s 1.9TD ABL a zdá se mi, že vůbec nezapíná turbo.
Je to takový čajíček. Když jsem se vrátil z dovolené s mojí T2 1.6 (vzducháč 37kw) a sedl do T4, tak jsem si uvědomil, že to vlastně moc netáhne! :-k
Má někdo tip? Čím se spíná turbo?
dík za info.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS) 01. srp 2010 18:21 #47448

  • cendab
  • Avatar uživatele cendab
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 55
  • Obdržená poděkování 1
Jo tak tohle by mě taky zajímalo.....před lety sem jezdil služebně s T4 1,9 td plně naloženej a co si vzpomínám tak to jezdilo celkem v pohodě....no teď s tou svojí jezdim jenom na kempování tak že skoro prázdný auto a dá se říct že sem na silnici hlavně v kopcích docela brzda....a stim turbem mě to už taky napadlo....prostě mám pocit že tak nějak jako kdyby tam nebylo....Dá se nějak zjistit jestli funguje nebo né?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS) 10. srp 2010 02:16 #48054

bensonn1 napsal: Zdravim všechny z fora. Sice čerstvě reg. uživatel, ale užitečné rady tu hledám už rok. PROBLÉM: vw t4 1.9TD rv98 (abl) kontrolka mazání, neustále bliká, při 3000 otáčkách zhasne. V servisu kam jezdím: vyčištěný sací koš + nová vývěva (nevím co to je), vyměněná všechna čidla co s tím mají co společného, nové olejové čerpadlo, diagnostika ok, výměna oleje plna synt a filtr, zkontrolovaná elektrika. Nové těsnění pod hlavou, žádný únik oleje. Tlaky změřeny, vše ok. Výsledek : kontrolka bliká a při 3000 ot zhasne... Prosím vás, nestalo se to už někomu a našli jste řešení? Už to řeším dva měsíce a v servisu si už ode mě ani neberou peníze za práci protože už sami nevědí co s tím, jsme ve fázi pokusů... Díky, Lada


Zdravim. Tak jsem nechal překontrolvat rozvody a taky zajel přímo k autoelektrikáři aby se na to podíval, kdyby náhodou něco. A ono nic, vše maká jak má... Autoelektrikář: ,,mohla by to být vadná elektronika u budíků." Pánové, bylo by to možný..??? :) díky díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 1.9D / 1.9TD (1X - 45kW/60PS / ABL - 50kW/68PS) 11. srp 2010 19:09 #48202

  • cendab
  • Avatar uživatele cendab
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 55
  • Obdržená poděkování 1
Tak celí léto řešim že mi pořád běží větráky a auto se přehřívá.....no a dneska sem se dozvěděl že si asi za to můžu sám....Myslel sem že na jaře závadu odstranim vyndánim zaseknutýho termostatu a teď sem se dozvěděl že ptej bez termostatu je to horší než s ním....na což nejsem z aut co sem doposud vlastnil zvyklej....Teď ještě teda pro jistotu....je to pravda?...Jinak se chci zeptat kde se dá nejlíp koupit bílé čtyřpinové teplotní čidlo...myslim jako nejlevnějc....díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.217 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/