Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: zachrastil a chcípl

zachrastil a chcípl 14. pro 2014 16:01 #148058

zdravím,
dnes mi z ničeho nic v zatáčce zachrastilo někde pod řadící pákou. Instinktivně jsem šlápl na spojku a vyřadil. Následně motor chcípnul. Raději už jsem znova nestartoval, podařilo se mi ještě dojet do parkovacího pruhu.
Při vypnutém motoru jsem zkoušel řadit, mechanicky se to zdá v pořádku.
vw t4 2.5tdi75, najeto cca 200tis poctivých. Motor nebyl ještě zahřátý, rafička byla cca v jedné třetině, normálně je cca přesně v půlce.
Čím to mohlo být? Díky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od dejv_online10.

Re:zachrastil a chcípl 14. pro 2014 16:26 #148059

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Prodlouzeni poloosy. Prevodovka. Muze to byt cokoliv
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:zachrastil a chcípl 15. pro 2014 10:52 #148095

po krátkým startu mechanik říká, že asi rozvody nebo vačka, že to musí zvednout a rozdělat. Tak jsem trochu nervozní, aby si tam nenapočítal kdovíkolik.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

zachrastil a chcípl 15. pro 2014 11:12 #148097

  • durisa
  • Avatar uživatele durisa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 278
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 11
Hm, to spíš asi počítej s tím, že to bude kdovíkolik :( . Doufej že se to nekouslo fest. Každopádně jsi udělal moc dobře, že ses to nesnažil znova nastartovat nebo nedejbože roztáhnout.

edit: kdy jsi naposledy dělal rozvody a jaký jsi dával?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od durisa.

zachrastil a chcípl 15. pro 2014 11:20 #148098

no točilo to, ale zvuk rozhodně nebyl hezkej.
Rozvody jsou originál, ale dívám se, že jsou měněny před 120tis km :(
Jak moc velký škody to na motoru udělalo, jestli to bylo tím?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:zachrastil a chcípl 15. pro 2014 11:34 #148099

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Vzdyt jsi psal ze jsi motor chcipl. Jsem pochopil ze jsi ho chcipl ty.
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Trcek.

zachrastil a chcípl 15. pro 2014 11:39 #148100

  • durisa
  • Avatar uživatele durisa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 278
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 11
Bohužel to většinou udělá škody dost... taky to nemusí být opravitelné = novej motor... :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:zachrastil a chcípl 15. pro 2014 11:39 #148101

motor chcípl sám. Mechanik ho chtěl krátce nastartovat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:zachrastil a chcípl 15. pro 2014 14:02 #148104

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
To bude skocene na rozvodech pri nejlepsim. Pri nejhorsim praskla vacka
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

zachrastil a chcípl 15. pro 2014 20:26 #148119

V lepším případě bude vačka na 3 kusy a ohnutý ventily v hlavě včetně proraženejch hydro stavítek. V tom horším už bude třeba ohnutá(ý) i ojnice(doporučuju změřit přesahy pístů s blokem) a nebo dokonce kus ventilu se ulomil a vydřel pracovní plochu válce...Bohužel potkanej diesel nevěstí nic levného tak či onak :-( Rozvody chce opravdu dělat včas. Mě neoriginál řemen ani interval nevydržel a ulítnul už při 89 tis. od jeho výměny. Mám to za sebou bohužel.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:zachrastil a chcípl 16. pro 2014 09:04 #148142

vačka to snad nebude, nejel jsem na dálnici. Snad skočené..

ještě by mě zajímalo, jak dlouho může trvat oprava, jak v první tak ve druhé variantě.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

zachrastil a chcípl 16. pro 2014 15:38 #148145

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
To,že jsi nejel po dálnici ještě nic neznamená.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:zachrastil a chcípl 17. pro 2014 07:09 #148177

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Zalezi jestli hlava bude muset dolu nebo ne. Jestli jo tak pocitej tak tyden minimalne.
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

zachrastil a chcípl 17. pro 2014 08:17 #148178

  • Bazarník
  • Avatar uživatele Bazarník
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1421
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 15
Myslím si, že dělat závěry o tom, co je vše tzv v p.deli nemá smysl. Na dálku si myslím že nikdo nic nepozná. Mě to také zachrastělo, tak jsem to vypnul, u mechoša jsme to nastartovali, jelo to, ale zvuk byl nesnesitelnej, tak se začalo od rozvodů a zjistili jsme, že do řemene mi vlítnul nýt ( čep), který drží plechový kryt od řemenice a posunul mi rozvody. Udělali se rozvody a byl klid. Vím, že to může být něco jiného a škodu to může způsobit daleko větší než jsem měl já, ale přeci jen může být malá naděje a uděláš "pouze" rozvody a bude to O.K.
FB: Karate Blansko - sportovní tým

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

zachrastil a chcípl 22. pro 2014 17:43 #148355

díky za odpovědi. Ráno volal majitel servisu, že to bude stát 38tis Kč. Není to nějak mnoho? Chápu, že musí platit nájem, ale i kdyby to bylo například tři dny práce mechanika 10tis kč (které z toho dostane max desetinu), rozvody 4tis kč (motor už je rozdělaný, takže samozřejmě nebude účtovat znovu tutéž práci, ale jen materiál) a zaplatit jiné firmě, kam tu hlavu posílal, řekněme 5tis kč. CELKEM plácnu 19tis kč.

Nekritizujte výpočty, nerozumím tomu zase tak do hloubky, ale kamarád bydlí naproti a do toho proskleného servisu vidí, údajně to tam stálo a mechanik na tom dělal jeden den dopoledne, pak dva dny nic a pak dva celé dny.

Je to pro mne neznámý servis a nechci si nechat sr..t na hlavu.

díky za názory

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.222 sekund

Login