Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku

T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku 24. pro 2016 10:01 #172580

  • Dráb
  • Avatar uživatele Dráb Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0
Po nastartování dobrý, při cca 2800/3200 ot. pod plynem spadne výkon, ale jede dál. Po zahrátí na plnou teplotu stačí zhasnout motor a znovu nastartovat a výkon je OK a drží do vychladnutí motoru. Jedno jestli v zimě či v létě. Rozhodující je zahřát motor na plnou teplotu. Diagnostika hlásí problém v sání, ale to mi přijde divné, zkusil jsem výměnu čidla v chladiči stlačeného vzduchu a je to stejné, rovněž váha vzduchu vypadá OK.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku 24. pro 2016 12:06 #172581

  • shrekPce
  • Avatar uživatele shrekPce
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 101
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 5
Zkontroluj vsechny cidla...koukej na hodnoty za jizdy, pokud to rj hodi do nouze, je nekde neco mimo rozsahy.
Tez vahu vzduchu je potreba nalogovat, to, ze vypada hezky nic neznamena :)
VW all day all night...
Mil Mi-2 Hoplite

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku 24. pro 2016 14:44 #172582

  • Dráb
  • Avatar uživatele Dráb Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0
Díky za rychlost, jen kdybych tušil, kde která čidla připadající v úvahu jsou. Diagnostika chybu načte, ale poté co se motor ohřeje a znovu nastartuje tak už ji nenačte, ale taky tam není. Mám skvělého servismana, ale jelikož je díky tomu totálně přetížen nechci ho s tím zatěžovat dokud to nebude nutné. A navíc když bych se něco přiučil, nebylo by to na závadu. Faktem je, že už s tím jezdím asi dva roky a nijak zvlášť mě to netrápí, po Praze je to jedno a možná to ani nespadne, takže zpravidla výjezd mimo Prahu, najetí na dálnici, na 1-4 rychlost to nespadně i když motor vytočím až někam přes 4000 ot, na 5 rychlost kolem těch 3000 ot. to spadne a je jedno jestli se rozjíždím razantně, nebo opatrně, ale jak jsem psal, za jízdy vypnu a zapnu motor a jede jako drak. Je to r.v. 1998, takže ještě tam moc podrobná diagnostika není. Ještě co jsem vypozoroval výkon klesne asi stejně jako když není zapojena váha vzduchu, nebo stejně jako když praskla trubka k EGR, ale v těchto případech je to špatné už od studeného motoru a přetrvává i při zahřátém. Ohledně hodnot na palubce za jízdy je vše OK, ani drobné anomálie teploty atd., všechny ostatní kontrolky funkční a zhaslé.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Dráb.

T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku 24. pro 2016 15:26 #172583

  • shrekPce
  • Avatar uživatele shrekPce
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 101
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 5
Ikdyz to je '98, tak VAG za jizdy vycte vsechno, co potrebujes pro zjisteni problemu. Teplotu na budiku sem nemyslel :)

Mozna to taky je tim, ze cidla jsou v cajku, ale prefukuje ti to turbina...a pro ochranu to rj shodi do nouze.

Budto si dej tu praci, kup si kabel za par, sezen full verzi VAGu, ja mam 304 v cj a na tyhle stary vrany staci ;) a nauc se s tim...
Pokud ne, dej to servisakovi s diagnostikou :)

Co ti to pise presne za chybu a cislo?
VW all day all night...
Mil Mi-2 Hoplite

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od shrekPce.

T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku 26. pro 2016 09:14 #172595

  • Dráb
  • Avatar uživatele Dráb Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0
Asi před rokem jsme to projížděli takže číslo chyby už si nepamatuji, servisák to přeložil jako chybu v sání. Díky za rady, ještě počkám jestli se neozve někdo s přesně stejným problémem, nějak se mi nechce věřit, že bych byl první. Hezký den, Vla.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku 26. pro 2016 09:42 #172598

  • shrekPce
  • Avatar uživatele shrekPce
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 101
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 5
Chyba v sani muze byt dvou druhu...teplota nebo tlak.
Pokud te to trapi, musis to projet, nalogovat turbinu a zkouknout cidla a pripadne je vymenit.

Cekat, ze se najde nekdo se "stejnym" problemem a to zrovna vyresi ten tvuj je dost nejiste...ale jak chces ;)
VW all day all night...
Mil Mi-2 Hoplite

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku 26. pro 2016 10:54 #172599

  • Dráb
  • Avatar uživatele Dráb Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0
Kdybych věděl, kde ta správná čidla jsou už bych se v tom hrabal. Našel jsem jen teplotu vzduchu na chladiči vzduchu a tam je čidlo OK. Máš samozřejmě pravdu, nejlépe je přesně diagnostikovat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku 12. bře 2017 13:07 #174762

nazdar Drab tak nejses jedinej s timhle problemem tak uz jsi to zistil o com tam slo ja mam stejnej problem a nevim co to muze bejt za odpoved dekuju

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku 12. bře 2017 20:11 #174772

  • Vit5
  • Avatar uživatele Vit5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 466
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 58
Taky sem toto řešil,u mě to byly překousaný hadičky na regulaci turba,funguje to na tlak z turba,ventil kterej to ovládá se jmenuje N75,je za nádobkou na vodu,poruchu to psalo nízkej tlak v sání,požadovaná hodnota nedosažena,chovalo se to jak kdy,ale v jednom táhlejším kopci se to objevilo pravidelně,když začal roztahovat trojku,někdy to upadlo při 2500,někdy při 3000,občas i výš,teplota u toho nehrála roli,stačilo vypnout a zapnout zapalování a vše jako normálně
Caravelle T5 128 kW 4Motion
VW T4 2,5TDI bus prodáno snad do dorých rukou
Tenére 700

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Vit5. Důvod: chybička se vloudila

T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku 12. bře 2017 22:30 #174777

Jo. Tak neco podobnyho resim od doby, co jsem auto koupil. Muj problem je v zasade celkem podobny, jen s tim, ze to do nouze prejde vzdy pouze tehdy, kdyz jedu ustalenou rychlosti na pul plynu. Treba i na tempomat. Pak chci predjet a ono to nejde. Vubec nepoznam kdy se to stalo, nezalezi, jestli jedu 50 po meste, 90 po okresce nebo 120 po dalnici. Vysledoval jsem zavislost na okolni teplote. Kdyz je zima, nedela to. Jeste loni, kdyz nebylo aspon 25 stupnu, tak od toho byl klid. Ted jsem ale povymenoval dost veci u sani a je to to uz pri cca 10 stupnich, coz je pro me vlastne dobre, protoze to konecne pujde najit :-)) jinak chyba je 00575 - regulace plniciho tlaku - diference - sporadicky. Vsechny cidla jsou v poradku. Podezrivam to, ze nekdo tocil sroubkem na bance, co ovlada obtok turba. Celkem by to sedelo....
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku 15. bře 2017 20:36 #174860

  • Vit5
  • Avatar uživatele Vit5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 466
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 58
A co takova hadicka z intercooleru do ŘJ,kdyby v ni cestovala kapka oleje,tak by to taky mohlo zlobit,už sem viďel fungl novou hadičku ktera byla špatně vyrobená,v jednom místě neměla dírku a nemakaly podtlaky.
Caravelle T5 128 kW 4Motion
VW T4 2,5TDI bus prodáno snad do dorých rukou
Tenére 700

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku 15. bře 2017 22:46 #174869

Vidis. Zajimavy napad, navic vlastne zadarmo. A zrovna tohle jsem nemenil a v sani mam oleje dost... 440tkm a zrejme puvodni turbo... :-) Zkusim, dik :-)
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku 12. čen 2018 22:01 #185480

Tak nevím, jestli to může souviset, ale vyměnil jsem komplet výfuk a od té doby bez nouzového režimu. Nevím, jestli je to tím, že jsem u toho musel nutně drbnout do mechanismu obtoku turba, nebo jestli to je tím, že původní výfuk byl zjevně děravý a přicpaný... Třeba to vydrží :-)

jinak předtím vyměněny asi všechny hadičky, vyměněn N75, na zkoušku vyměněna baňka - tu jsem pak vrátil majiteli, více méně furt stejný. A teď to jede dobře. Přijde mi to dost nepravděpodobný, ale kdo ví. Nesetkal se s tím nikdo?
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku 13. čen 2018 00:03 #185485

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
Resil jsem neco podobneho, vse vymeneno a nakonec to bylo EGRem, ktery mel asi vadnou tu zpetnou pruzinu a oteviral se pretlakem z vyfuku sam jak chtel a tim rozhazoval regulaci, nakonec jsem ho zaslepil a vyresilo se to. A tim ze mas novy vyfuk a nevraci se tlak tolik zpet, mohl by to byt presne ten problem...
Pokud mas 75kw s RJ kam vede hadicka, zkus ji rozebrat. Vevnitr je mezi cidlem tlaku na plosnaku a prostupem v krytu, kratka gumova hadicka, ktera byva zpuchrela, ale nevim zda by to delalo to co rikas, na mem starsim T jsem mel tu hadicku uplne rozpadlou a nedelalo to vubec nic. Mam pocit ze je to jen nejaka sekundarni kontrola...
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4, 2,5 TD, 75KW motor padá do nouzáku 14. čen 2018 21:12 #185546

Jednu dobu jsem mel EGR zaslepeny. Delalo to taky...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.087 sekund

Login