Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: T4 AXG 111kw prasklý šroub ložiska kliky.

T4 AXG 111kw prasklý šroub ložiska kliky. 10. čec 2017 16:53 #178232

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
To me je jasny, kupuju celkem casto neco u vw ta cena je vzdycky jina, vetsinou vyssi, ale aby ta cena byla temer dvojnasobna zvlast u tak drahe veci, to se mi snad jeste nestalo....
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 AXG 111kw prasklý šroub ložiska kliky. 24. srp 2017 00:13 #179308

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
Ahoj, tak aktualni situace : blok se uz repasuje , mel jsem dost velky problem neco sehnat za rozumne penize....
Nakonec jsem sehnal holy blok, pisty a ojnice pujdou nove, klika se zabrousi a vyvazi a pouzije se moje stara ... stejne tak i hlava. Kamarad profik na motory uz na tom dela :) , no a ja jsem to vzal s gruntu a pri cekani na motor delam vsechno, go napravy , .revize a drobne opravy elektroinstalace, hodne dilu piskuju a tak...
Ale hlavne jsem si uvedomil, ze jsem vlastne zapomel napsat, ze uz asi vim proc vlastne praskl ten sroub...
Kdyz sem to rozhodil tak jsem zjistil ze 3 pisty z 5 byly praskle ve vybrani na ventily, takze motor byl kdysi potkany, takze spis nez ze to prasklo jen tak samo od sebe, to proste bylo nacnute jak to dostalo ranu.....
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 AXG 111kw prasklý šroub ložiska kliky. 07. říj 2017 10:01 #180340

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
Tak uz mam motor, vse je bud zabrousene, nebo nove a uz mam skoro nastrojeno.Dnes ho budu davat do auta, ale jeste je to dost prace....
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 AXG 111kw prasklý šroub ložiska kliky. 07. říj 2017 18:40 #180341

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 500
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
Držím palce :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 AXG 111kw prasklý šroub ložiska kliky. 25. lis 2017 16:39 #181019

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
Ahoj,
tak po delší době už zas jezdím, stalo to spoustu penez, casu i nervu :unsure:
A po tom všem jsem nebyl ušetřen spoustou problémú, v podobě haprujícího plnícího tlaku turba, prosakujíícho víka ventilů a dalších drobností. Nicméně už jsem snad všechno vyladil, tak doufám , že se investice vyplatila a bude zas delší dobu sloužit.
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 AXG 111kw prasklý šroub ložiska kliky. 19. čec 2019 14:57 #193471

To s tím zjištěním, že to bylo nejspíše někdy potkané a teď tě to stálo tolik času a peněz je nemilé, ale je super, že se někdo na to nevykašle a udělá to pořádně. Každopádně, na kolik vyšla tahle sranda? A jak se auto chovalo předtím? Jezdí do dnes bez potíží? Držím palce, ať slouží!
Zdar a sílu!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 AXG 111kw prasklý šroub ložiska kliky. 19. čec 2019 15:25 #193473

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
Předtím to jezdilo úplně normálně, nebylo nic poznat.
Celá sranda stála tak 150 tisíc, protože jsem dělal téměř vše na motoru a na přední nápravě.
Od té doby jsem řešil spoustu problémú a některé věci jsem dokonce dělal znovu.
Všechny mechanické věci co vyžadovaly nějakou kontrolu blok,hlava,klika ojnice prostě vše, jsem dal známému, který má servis staví závodní auta a ten to nechal udělat tam kde tydle věci nechává dělat.
První problém nastal po 20 tisících, kdy fouklo těsnění pod hlavou,že hlava byla opět zkroucená a verdikt zněl, že se stím ještě nikdo nesetkal. Po 30 tisících jsem začal řešit problém praskání kolečka na rozvodech a házení velké řemenice, která byla popraskaná, řemenice to byla INA. Po delším zkoumíní jsem zjistil, že je pravděpodobně křivá dosedací plocha klikové hřídele.
To budu řešit tento víkend, koupil jsem frézu na čelo kliky, Original řemenici,kolečko,podložku,šroub - cca 12 tisíc CZK.
Původní alternátor měl krátké uhlíky a lehce házel, dal jsem tedy Originál repas BOSCH - po 10 000km odešel na alterátoru regulátor.
Při generálce jsem nechával repasovat turbo, vydrželo 10 000km - průtok i tlak oleje přes turbo v pořádku, proto jsem koupil fungl nové Garett a je tam dodnes.
To jen tak věci které si ted vybavuju, takže at si každý udělá svojí představu.
Pro rýpali doplním že, většína šroubů nová originál VW. Všechny šrouby a věci dotahovány na přesný moment dle elzy.
Všechny díly když už to byla druhovýroba, tak ty nejkvalitnější značky.
Je pravda, že v tědlech věcech mám smůli, pokud je ve skladu v 10 paletách vadná jedna věc, můžu si být jist, že ji dostanu zaručeně já, ale i tak si stojím zatím, že už to není co bývalo, všude samý padělek dílů z číny a když dám někam něco repasovat, nemůžu se spolehnout na to, že je to udělané dobře.
To by si človék musel vše udělat sám, vše dát nové a originál, ale to při dnešních cenách je ekonomický nesmysl.
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 AXG 111kw prasklý šroub ložiska kliky. 24. kvě 2022 12:26 #206433

To koukám co všechno se dá podělat. Doufám že mě u mé 111kw nic podobného nepotká. Teď řeším turbo, které kikslo a naštěstí se nerozletělo, tak repas, jelikož není prý k mání na 111 verzi. Prý tam jde ale vložit vnitřek ze 3.0 V6 BMW, tak jsem zvědavý na změnu. Byl jsem upozorněn i na zmiňované šrouby na klice, že je dobré tam dát tvrdší, že originály rády praskají pod výkonem jaký má ten motor. Tak jsem domluvený, že je uděláme také, když už. Stejně řeším při nájezdu necelých 300tis km, že bude na čase popřemýšlet nad spojkou, která dostává na frak lehkým čipem.
Zdar a sílu!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.172 sekund

Login