Předtím to jezdilo úplně normálně, nebylo nic poznat.
Celá sranda stála tak 150 tisíc, protože jsem dělal téměř vše na motoru a na přední nápravě.
Od té doby jsem řešil spoustu problémú a některé věci jsem dokonce dělal znovu.
Všechny mechanické věci co vyžadovaly nějakou kontrolu blok,hlava,klika ojnice prostě vše, jsem dal známému, který má servis staví závodní auta a ten to nechal udělat tam kde tydle věci nechává dělat.
První problém nastal po 20 tisících, kdy fouklo těsnění pod hlavou,že hlava byla opět zkroucená a verdikt zněl, že se stím ještě nikdo nesetkal. Po 30 tisících jsem začal řešit problém praskání kolečka na rozvodech a házení velké řemenice, která byla popraskaná, řemenice to byla INA. Po delším zkoumíní jsem zjistil, že je pravděpodobně křivá dosedací plocha klikové hřídele.
To budu řešit tento víkend, koupil jsem frézu na čelo kliky, Original řemenici,kolečko,podložku,šroub - cca 12 tisíc CZK.
Původní alternátor měl krátké uhlíky a lehce házel, dal jsem tedy Originál repas BOSCH - po 10 000km odešel na alterátoru regulátor.
Při generálce jsem nechával repasovat turbo, vydrželo 10 000km - průtok i tlak oleje přes turbo v pořádku, proto jsem koupil fungl nové Garett a je tam dodnes.
To jen tak věci které si ted vybavuju, takže at si každý udělá svojí představu.
Pro rýpali doplním že, většína šroubů nová originál VW. Všechny šrouby a věci dotahovány na přesný moment dle elzy.
Všechny díly když už to byla druhovýroba, tak ty nejkvalitnější značky.
Je pravda, že v tědlech věcech mám smůli, pokud je ve skladu v 10 paletách vadná jedna věc, můžu si být jist, že ji dostanu zaručeně já, ale i tak si stojím zatím, že už to není co bývalo, všude samý padělek dílů z číny a když dám někam něco repasovat, nemůžu se spolehnout na to, že je to udělané dobře.
To by si človék musel vše udělat sám, vše dát nové a originál, ale to při dnešních cenách je ekonomický nesmysl.