Obracím se s prosbou o radu: už podruhé se mi stalo, že jedu a najednou motor chcípne a nejde nastartovat. Poprvé jsem prolezl vše kolem elektriky, až jsem došel k stop ventilu. Na radu odsud z fora jsem zkusil natahnout kabel od baterky, párkrát škrtnul o kontakt na ventilu, ventil zacvakal, motor šel nastartovat a od té doby jezdil. Teď, cca po měsíci, stejná situace. Když jsem zkusil na stopventil kabel od baterky, tak ventil někdy cvakne, někdy ne. Když ho nechám připojený, tak stejně nejde nastartovat a kabel (cca 1mm měď) se rozžhaví. Diagnostikuji správně vadný stopventil, nebo může být zakopaný pes ještě jinde? Můj motor jsem nikde nenašel, ale vše mi zatím pasovalo z ABL 1,9TD 50KW. Stop ventil jsem našel pod názvem Elektromagnet s kódem DF 7240-112. Je to tak správně? Snad píšu alespoň trochu srozumitelně, už mi to v tuhle hodinu moc nemyslí.
Edit: tak je to stopventilem. Dnes jsem ho připojil na přímo z baterky a nastartuju, jen nechcípnu, až když kabel odpojím. Ale jak ho napojím správně přes konektor, tak pojistka číslo 15 hned shoří, jak dám klíček do první polohy. Problém mám, jak ho vyndat. Před ním je kus čerpadla, co se mi nechce moc rozebírat...
Edit2: už tu z toho dělám seriál, snad to někomu někdy pomůže

Doměřil jsem se, že horni kontakt pojistky 15 mi jde do zkratu proti zemi. Pokud napojím pojistku na spodní kontakt pojistky 15 a druhý pin pojistky propojím se stopventilem, vše funguje. Máte někdo podrobné schéma, co je vše na pojistku 15 napojeno?