Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Kliková hřídel

Kliková hřídel 21. kvě 2018 20:37 #184983

Ahoj chlapi,při sundání vany na přetěsnění jsem si všiml že jeden zobáček z vymezovací podložky(pokud to je vymezovací podložka) na klikovce není v kapse jako je tomu na pravé straně,ale je seknutý mezi,nemáte někdo zkušenost co s tím a jak se to mohlo stát?je to t4 111kw díky moc
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kliková hřídel 21. kvě 2018 22:24 #184987

  • johny99
  • Avatar uživatele johny99
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 304
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 20
To je axialní ložisko kliky , je opotrebované tenší a už neudrží poistku , skus kolik má vůli klika v axialu můžeš to změřit lisovými měrkami , nevím kolik je tolerance ale vše nad 0,20 by bylo moc těď si nevzpomenu ale vůle by mněla bít max 0,10 když se nemylím
Nekolísa ti tlak oleje při zešlapnuté spojce?
Jednoduše by stačilo vratit poistku na misto a zaistit ale když to má axialní vůli velkou tak bych to vyměnil pro klid

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kliková hřídel 21. kvě 2018 23:46 #184988

Díky moc,poklesnutí tlaku oleje bych při zmáčknute spojce zjistil jak?auto se chová normálně a jede super..tyhle axialni ložiska jdou normálně koupit?popřípadě pokud bych měnil musím dát dva nové spodni šrouby na ojnici nebo je můžu normálně použit zas?někde jsem slyšel že by se měli dávat nové,díky za rady

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kliková hřídel 22. kvě 2018 08:59 #184990

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 414
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 30
Podle mě nemá.axialni ložisko s tlakem oleje nic společného. Je mazané přebytkem oleje od hlavního ložiska kliky. Sám jsem tohle řešil na jiných autech kde bylo tak opotřebované že už klika chytala o lágr a vydavalo to cvakavy zvuk. Nejhorší na tom je že kdyz už to nedrží v zámku tak se to většinou pak někam protočí a někdy to umí udělat i trochu paseku. Vzhledem k tomu že to stojí pár korun (tipují tak do 300) tak bych to asi vyměnil když už to máš takhle rozebraný.
Většinou bývá horší axiální ložisko blizee ke spojce. Je to dáno tím starým zlozvykem z autoškoly kdy má každý potřebu při startování šlapat spojku. Sešlápnutím spojky ale akorad vytlaci to minimum oleje co.tam je a ložisko jde pak několik vteřin nasucho a ještě zatížené pružinama spojky.
Šrouby se vetsinou obecně doporucujou dát nové ale asi bych se v tomhle případě nebál dát ty původní.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW prodáno
Citroen jumper 2,2hdi 88kw obytný speciál
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Superb 2.0 tdi-cr
125kw
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG(darována)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kliková hřídel 27. kvě 2018 22:16 #185095

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
Šrouby dát urcite nové na 111kw praskají, dokonce se doporučuje je po 150k měnit.
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kliková hřídel 28. kvě 2018 10:23 #185106

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Daji se dat 12.9 ktery jsou tusim na 5 valci z audi
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.168 sekund

Login