Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: čidla teploty

čidla teploty 12. zář 2019 20:13 #194320

  • PepCa79
  • Avatar uživatele PepCa79
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
Zdarec, T4 2.0 benzin, (motor AAE, 7DB) 2001 na "bloku" motoru mám dvojici teplotních čidel. 1x2piny, 1x4piny.
To 4 pinové jsem změřil jako odpor mezi piny (603Ohm a 1280 Ohm) RůZNé ODPORY, je to tak OK?
Na co je která dvojice, (1x použitý pro přístrojovku a to druhé je na co, digifant?)
Na tom 2 pinovém jsem naměřil NormalyOpen, Etzhold ale píše, že když se vytáhne na ohřátém motoru při volnoběhu, měl by motor zhasnout, což mne se neděje...
Ten 2 pinový na "studeném" motoru má mít jakou hodnotu? Je analogový nebo jen dvoustavový? (a na co je použitý) (Koupil jsem nový (www.autokelly.cz/Product/ED-STMS198/12014361) a ten je za studena NormallyClosed a ve vroucí vodě je open, což je v protikladu co tam mám teď, otázka zda je to správně, nebo byly i snímače NO?

Celý problém je s nepravidelným chodem motoru, mám podezření, že ECU vidí blbou teplotu...Prosím o radu...
Poslední úprava: 12. zář 2019 20:28 od PepCa79. Důvod: doplnění
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

čidla teploty 12. zář 2019 21:56 #194326

  • jjirka
  • Avatar uživatele jjirka
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 581
  • Obdržená poděkování 50
  • Karma: 16
ECU , když nemá správný údaj z čidla , tak si dá náhradní hodnotu a zpravidla dá bohatší směs - nemělo by to mít vliv na pravidelnost chodu . Jsou tu jen dvě možnosti - palivo , nebo zapalování .
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

čidla teploty 13. zář 2019 07:09 #194333

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 559
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 6
Moje zkusenost ze tydle cidla kupuju original nebo vyrobce co je original dodaval.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

čidla teploty 13. zář 2019 10:09 #194339

  • PepCa79
  • Avatar uživatele PepCa79
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
Ahoj, celou anabázi jsem začal z tohoto důvodu:
www.transporterclub.cz/forum/75-jak-na-t...-2-0i-lpg-nestartuje

Nicméně, to 2pinové čidlo je opravdu dvoustavové (ověřeno v hrnku s vroucí vodou). Ráno, studený podzim v pojizeří, start velice neochotně, čidlo odpojené (NO). Připojení nového čidla (NC), start v pohodě, když se motor ohřál, tak se podle mne začal trošku dusit a lehký ústřel do výfuku, takže bohatá směs, jak psal jjirka. Takže ikdyž je to dvoustavové, tak to asi ECU vyhodnocuje.

Ano originál by byl samozřejmě super, ale nechtěl jsem investovat, když nevím, zda je to příčina či ne.

Zapalování vylučuji, na LPG to jede jak z praku. Kývá to podstatně méně, než bez čidla, ale superhladký chod to opravdu není. Nicméně pokrok...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.303 sekund

Login