Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: 2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 24. čec 2021 11:53 #202816

Tak jsem tu hadici utěsnil a žádná změna. tady jsou pár hodnot z jízdy, snad se v tom někdo vyzná a porádí... Nic méně pořád mi budík na tlak turba ukazuje při 2200 ot. 0.5 bar, při 2500 ot. už jen 0.3 bar. Zkusím jreště sundat ten výfuk od prázného katu a projedu to. Ještě mě napadlo, od ventil deklu vede hadice do hadice sání před vchod do turba, není v odvětrávání motoru nějaký ventil co by selhal a tím pádem by si to turbo našlo cestu sání mimo váhu vzduchu? Nějaké nápady??? Výfuk jsem rozpojil za prázdným katem, projel a je to bezezměny. Volnobežnou dávku mám na 3,4 míň už nastavit vagem nejde. Když dám na zlatý střed 4,2 tak auto se sotva hýbe, to i SDI jede lépe.

Rekapitulace:
Palivový filtr nový
Váha vzduchu nová
Čidlo teploty nafty v čerpadle nové
Výfuk průchozí bez katu
Sání vypálené,průchozí, utěsněné
Regulace turba funguje
EGR zaslepen
Vag-com, delphi = 0 chyb
Jízda na petku = bezezměny
Hadičky podtlaků zkontrolovány asi 5x
Turbo má minimální vůle, odpovídá nájezdu 117 tis.
Stop ventil na čerpadle vyměněn
Plynový pedál, VAG hlásí 100% funkčnost.
Přepadový test vstřikovačů nelze provést, z celé zpátečky jde jen pár kapek. Vypadá to, že ten motor co mu dá čerpadlo, tak vše stačí spolknout.
Z čerpadla zpátečka zpět do filtru jde.
Starty jsou ukázkové, bez problémů, jde hned na 5 hrnců.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Jenda tranďák.
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.287 sekund

Login