Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: 2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 06. čen 2020 19:03 #197946

Tady jsou hodnoty za jízdy...měřil jsem spotřebu a ta je 9/100, to se mi zdá trochu dost. Jezdilo to kolem 7 co pamatuju

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Jenda tranďák.

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 10. čen 2020 17:48 #198019

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 697
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 50
Ono to muze byt cokoli jak auto stoji tak vstrikum se to moc nelibi. Ten nouzak muze byt i to ze turbo ma na pozadavek vic nez umi dat z nejakeho duvodu a tim to spadme do nouzaku. Me to rikal typek z liberce co mi trochu zvedal vykon na mem ACV . Bracha to tam taky nechal ladit a spokojenost. Ja tam brzo pojedu s dalsi ACV taky pada do nouzaku..
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 10. čen 2020 20:25 #198026

Jenže nouzak jako takový to není, ten motor se chová, jako kdyby to auto za sebou táhlo podvál s 2 tunama. Prostě líné, táhne málo a nad 3 tisíce už netahne a když už ho vytočím motor ke 4 tis, tak jedině z kopce. V porovnání s volvem tdi co mám, pravda, je to 103kw, ale ten petivál táhne i nad 4 tis a táhne pořád. Nejsem nějaký ras na motory, ale tenhle motor nejede jak má. To Felicie jede a táhne líp. Tohle můžu přirovnat tak k nějaký benzínový 1.1 obsahu.
Moje doměnka je, že tam nejde nafta jak by měla. Jen kdybych věděl co tomu je. Od doby co jsem to vytáhnul po tom delším stání, tak mám najeto už 12 tis a je to víceméně stejné.
Otázka za 1000 bodů, co tomu je? Ten motor chytá dobře, jde až moc měkce, nezakouří.

Diagnostika 0 chyb
Zkouška jízdy na petku přímo do čerpadla
Podtlakové hadičky v pořádku
EGR zaslepen, vypálené sací svody
Rozvody nové (před 12tis) zkontrolované po cca 8tis mnou a servisem - OK
Stop ventil v čerpadle vyměněn
Volnoběžná dávka nastavena na 3,2-3,4 (zlepšila se akcelerace)
Nová váha vzduchu (bezezměny)
Demontován katalizátor po 12 tis, ( pocítil jsem lehké zlepšení)
Pročištěn palivový okruh na petku s namíchanou směsí VIF 1:1 s naftou
Únik tlaku turba v sání nezjištěn
Všechny patice v motorovém prostoru prostříkány WD sprejem, včetně ŘJ
Celkově najeto 113 tis, je 20 let v rodině od novoty, motor dostává dodnes olej castrol 5W30 po 10tis km

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Jenda tranďák.

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 11. čen 2020 09:18 #198032

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 697
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 50
Pujc si nekde N75 a vyzkouset to s jinou .
Me se jedno auto taky tahhle chova jede a najednou prestane tahnout a necadi. Ale je to ACV teda.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 12. čen 2020 21:35 #198053

Hoj,
N75 bude dobrý, podle obrázků je ta regulace funkční. Hodnoty požadavku a skutečnosti si celkem odpovídají. Možná bych zkusil brutální pokus, tu regulaci odpojit. Obtok turba se řídí tlakem, tedy při odpojení půjde bez regulace naplno. Nesmíš pak jít přes cca 2,5tis na plným plyn, aby se to nerozletělo, ale i bez toho poznáš jestli dá víc. Chce to aby někdo koukal na diagnostiku a při překročení 2bar křičel...
Jinak tlak turba se mi zdá nízký, mám tedy ACV a zřejmě načipované, ale dává mi to 2 bary (v závislosti na teplotě vzduchu až 2,1), tobě se to snaží o 1,6. Když mi to spadne do nouzáku, snaží se to o cca 1,5. A pak to jede hůř než felicie...
Co mi přijde docela divné je to, že regulace, byť vypadá, že funguje, tak dává divné hodnoty. Z těch 2 fotek. 2tis vs 2,5tis, požadovaný tlak skoro stejný, výstupní tlak skoro stejný ale regulační zásah taky skoro stejný. To se mi moc nelíbí, přotože tlak z turba by měl s otáčkama narůstat, tobě se to ale zjevně neděje. Buď turbo neturbí, nebo to jede na tak nízkou dávku nafty, že to ani větší tlak dát nemůže. Vlastně jakoby pořád na půl plynu. Proto to taky nekouří. Spotřeba 9 je dost, to na ACV nemám ani s tězkou nohou.Tedy efektivita motoru je v pánu...
Zkusil bych normálně půjčit řídící jednotku. Tohle totiž vypadá, že jedeš podle palivových map pro nouzový režim, ikdyž k němu není důvod (prázdná paměť chyb).
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 14. čen 2020 12:11 #198063

když jsem řešil výkon na svém ajt tak jsem začal váhou po odpojení to jelo jako splašený dal jsem novou nejelo to zase ... ani po odpojení ... přetěsnění čerpadla , nový špičky ... stále nic ... měnil jsem teda střed protože kolega z práce zjistil že jsou osekaný lopatky ... stejnak to nejelo ... pak jsem zjistil že mám povolenou klapku od obtoku ... dotáhl jsem o otáčku matičku ... začalo to jet ... další otáčka a jelo to podobně jako kdysi bez tý váhy ... dotáhl jsem teda o půl otáčky a už to bylo dobrý , do nouze to nepadá a když to bylo na dia při výměně rozvodů tak dobrý ... akorát to od té doby divně studený startuje a jakoby zakopával jeden válec ... ale jinak už to jede uplně jinak a 1500km na nádrž !! zkuste tu regulaci přitáhnout o kousek ... je to zezadu turba taková tyčka s dvěma matičkama přes ně je zajištovací plíšek ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 14. čen 2020 19:12 #198065

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 697
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 50
Do turba bych se nehrabal je to docela stelovani to nastavit. Sundal bych ho a dal do special turbo at se na to podivaji. A pak pokracoval pripadne dal.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 12. čen 2021 16:29 #202510

Mno, do regulace turba už jsem zkoušel hrabnout taky. Když jsem to přehnal, tak to padlo do nouze, kterou jsem pocítil, tak jsem to nastavil tak, že je to asi těsně před vysokým tlakem, že to do nouze nepadne. Ale i tak je to bezezměny. Co tu někdo psal o půl plynu,jako že jedu na půl plynu, tak to přesně odpovídá. Plyn na podlaze a auto je polomrtvé, lehká reakce turba je cítit,ale podle mě ho nemá co roztočit, protože tam jde málo nafty.Zkusím jednoho super člověka na diagnostiku,já jsem přeci jen lajk. Holt to bude něco stát, ale já už ze svejch možností vyzkoušel všechno.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 15. čen 2021 19:38 #202553

Zdravím , třeba to bude blbost , ale přítelkyně kdysi na pólu měla hodně podobný problém , vyměnili jsme skoro celé auto , až mi jednoho dne poradil kamarád ať kouknu do výfuku . A co čert nechtěl - měl pravdu - nový koncák ( nějaké polsko nebo co ) , utrhl se kus "vaty" s mřížkou a výfuk ucpal . To bylo najednou radosti :) :)
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 16. čen 2021 06:05 #202555

Výfuk jsem měl venku komplet abych ho natřel před STK, je pravda, že je tam od výroby roku 2000. Nic v něm nerachotí, safra, že by se odporoučela nějaká přepážka? Kouknu na to, odpojim ho v půlce za vykuchaným katíkem a uvidíme. Včera jsem prošel ještě jednou všechny hadičky, ale nic jsem nenašel. Kucí může tě mi říct jaká hadička vám kam vede? Pro jistotu, že je mám správně.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Jenda tranďák.

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 23. čen 2021 07:47 #202597

TDI musí zahulit když mu šlápneš, nějakýmu VIFu a spol bych zas tolik nevěřil, jestli to bylo jak říkáš, zkusil bych vstřiky ven, jak práší, a případně ultrazvukem vyčistit.. stará nafta je svinstvo, a řepka v ní ještě větší.. dokáže to zalepit i trubky k čerpadlu, natož přilepit vstřik. Jestli ti to jakoby brblá po startu na 4, můžou bejt vstřiky ne zalepený úplně, ale jen přituhlý.. a na ten bordel z řepky opravdu pomáhá jen ultrazvukovka a nějakej dobrej lektvar v ní...
Caravelka 2.5 Tdi 65kW -> 82 kW by TuneLine, MY 1999, designed with www.mhdcz.cz
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od espaňol.

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 24. čen 2021 01:02 #202612

ahoj vyfoť nějaký hodnoty na tý váze vzduchu v tahu. kanál 003 měl bys tam mít aspoň cca 850 mg v cca 2000-4000ot,na volnoběh 250-350mg když je funkční egr a 450 když je zaslepenej.když ji odpojíš tak je tam nastaveno 550,proto to jede líp než když je v háji.zkontroluj si i těsnící kroužek na vstupu do turba často je v háji a přisává to tam vzducha klame to signál váhy vzduchu
Poděkovali: Jenda tranďák

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 30. čen 2021 11:33 #202663

  • Zikky
  • Avatar uživatele Zikky
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 96
  • Obdržená poděkování 4
Ahoj. Vyřešil si to nějak? Děkuji
VW T4 Multivan 2.5TDI 75kw Syncro Westfalia, r.v. 2002

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 23. čec 2021 11:58 #202813

Ahoj, mám pár poznatků......napíchl jsem regulaci podtlaku, protože se mi zdálo, že přeš N75 nejde vůbec podtlak k baňce turba. Tak podle budíku tam podtlak jde a reguluje turbínu. Ale co jsem zjistil, tak napíchl jsem turbo a to tlačí 0.5 bar, očividně by tlačilo víc, ale regulace ho utne na 0.5
Dále jsem zjistil, že hadice sání DO turba od filtru je tam jen volně nasazena a má docela vůly, ale spona tam očividně nikdy nebyla, zajistím a dám vědět. Baterka do nootebuku zakoupena, tak konečně sem dám další hodnoty z jízdy. Zatím moc díky za váš zájem o můj problém, budu rád, když to společně vyřešíme, není možný, aby auto při 120 tis km bylo polomrtvé jenom tím že 13 let stálo s občasným protočením.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2,5 AJT 65Kw, nejde nafta od vstřiku, líné auto 23. čec 2021 15:53 #202814

Ta hadice do turba už se tu párkrát řešila, má tam být těsnicí gumička, a nejsem si jistej, jestli je i tady zajištěna M6 šroubkama.. to může být i problém, proč ti to nejede, váha hlásí něco, ale jednotka si to spočítá, a vidí, že skutečnost je jinde --> nouzák...
Caravelka 2.5 Tdi 65kW -> 82 kW by TuneLine, MY 1999, designed with www.mhdcz.cz
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.221 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/