Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Olej.

Olej. 06. bře 2021 12:31 #201410

  • Danyk
  • Avatar uživatele Danyk Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0
A ještě jeden dotaz- výměna oleje v motoru je jasná☝️ sice mi mechanik říká že vystačí na 15 000 km jelikož jsem mu řekl že má dávat pouze kvalitní olej ale já jsem měnil tak po cca 12000 tak by mě zajímalo po kolika km měníte vy ostatní. To je jeden dotaz a druhý- měnili jste někdy olej v převodovce a v diferenciálu??? Nejsem mechanik ale co se toho diferenciálu týče tak tam jak se to všechno točí, tak ten olej asi dostane taky dobře zabrat. Jak přesně funguje převodovka netuším... ?!?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Olej. 06. bře 2021 14:14 #201411

Já osobně měním olej po 10 000 km a dávám 5W40, brácha taky dával 5W40, ale několik let zpátky, začal motor trošku víc papat olejček.
Proto na doporučení přešel na 10W40 a už to přestalo papat - vydrží od výměny k výměně - 10 000km.
Jinak pokud jde o převodovku a diferák , tak jsem olej ještě neměnil - T4 r.v.2003 - pokud ti ovšem převodovka a dif neteče.Jen zkontrolovat.
Na okraj - když vyměním olej, tak slyším, že motor je klidnější, nevím jak bych to popsal - prostě to poznám, že je tam nový olej.
Vím, že je to všechno o penězích, ale podle mého názoru se to několikanásobně vrátí.
Za mě po 10 000 km , ale ať si to každěj řeší, jak chce, třeba po 30 000 nebo i po 60 000 km, taky ty motory tak vypadají.
Místo oleje z toho teče vazelína.
Poděkovali: Danyk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Oreginal.

Olej. 06. bře 2021 14:43 #201412

  • Danyk
  • Avatar uživatele Danyk Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0