Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR obecně...

T4 - MOTOR obecně... 05. srp 2008 13:48 #1463

  • Snaake
  • Avatar uživatele Snaake Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím všechny nadšence T4. Prosím o radu. Dělám rozvody na T4 2,4 D r.v.94, a narazil jsem na problém. Zjistil jsem, že mi teče simering pod ozubeným kolem na klikovce. Je to to úplně spodní kolo na rozvodech. Když to ozubené kolo sundám tak je simering vidět a asi by šel i vymordovat, ale úplně ho zničím - což nevadí chci dát nový, ale je to správný postup. A půjde mi tam vůbec tímto stylem nový nasadit. Díky moc za rady. Jinak práce na T4 je bomba! Vše jde krásně.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR obecně... 06. srp 2008 16:17 #1482

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 38
demontáž simerinku svépomocí :)
potřebuješ kladívko a trochu ostřejší šroubovák kterým ten simerink v polovině čelní plochy prorazíš a pak různým páčením dostaneš ven.Bacha ale aby jsi nepoškodil tu plochu na klice nebo motoru...mohl by ti přes nějaký drápanec prolínat olej.

montáž simerinku svépomocí ;)
simerink "nalisuješ" pomocí např. šroubui s dostatečně širokou hlavou,kterou opřeš o čelo simerinku a lehkým poklepem na ten šroub střídavě po celém obvodu simerinku ho milimetr po milimetru dostaneš na správné místo.Důležité je aby jsi od začátku na něj tlačil opravdu střídavě po celém obvodu..aby se nějak nezkřížil.
Jde na to použít i jiné nářadí..nebo třeba ořech z goly...kus trubky atd.

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR obecně... 18. srp 2008 20:59 #1626

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Potreboval by som poradit, pravdepodobne mi tecie simering na klukovke ten pri remenici, chcel by som vediet ci sa da vymenit ak stiahnem remenicu, alebo treba vybrat aj vanu :?:
inac mam T4 2001 2.5TDI 66Kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR obecně... 19. srp 2008 08:36 #1634

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 8
čus stačí jen řemenice.
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR obecně... 31. říj 2008 17:50 #3167

chlapi stále se učím tak mě nezastřelte Mám Multivan rv.97 2.5 TDI 75Kw můj jeden známý mi tvrdí že to je PD-éčko a já žil a žiju v to že tam je Comon Rail či jak se to píše. tak jak to vlastně je?? a jaký je rozdíl v tomto vstřikování??

Toto jsou názory z jiných for na mou otázku a ted se v tom mám vyznat :|

Ruku do ohně za to nedám, ale myslím si, že pravdu nemáte ani jeden. VW Common Rail do T4 nedělá, PD snad až od 2003 do T5
Dle mého (ale mohu se mýlit) tam máš klasické TDI - vstřikovací čerpadlo ovládané počítačem s jedním řídícím vstřikem (zbytek vstřiků je bez elektroniky).
tak v tomto roce se vyráběli pouze dva typy 2,5 a to 75kw Acv a 65kw ajt oba motory jsou klasické tdi,to znamená že to má rotační čerpadlo které rozděluje palivo ke vstřikům.

dík
VW Multivan 2.5 TDI 75Kw
Toyota Yaris 1.0 VVTi 50KW1999
Toyota Yaris Verso 1.3 VVTi 63KW 2000
Toyota Yaris 1.0 VVTi 50KW 2001 stříbrný

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR obecně... 31. říj 2008 22:06 #3185

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 38
no...tak v Multivanu rv 97,2,5 TDI nemáš ani Common rail a ani PD
PD: vysokotlaké čerpadlo v nádrži a pak tryska na motoru.
TDI: vysokotlaké čerpadlo na motoru a vstřikovací tryska v hlavě

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR obecně... 05. lis 2008 16:05 #3297

  • rejnok
  • Avatar uživatele rejnok
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 1
Mam moznost koupit od kamarada T4, dlouhou verzi s motorem 2,4D. Jak jsou na tom tyhle motory s vydrzi? Natoceno to ma neco malo pres 300K. Auto jede docela pekne, pri volnobehu to v motoru tak nejak klape ale zadny jiny problem jsem nezaznamenal. Zadny rychlik to teda neni. Da se do tohodle auta, kdyby nahodou odesel tenhle 24D motor dat ten 2,5tdi? Neco, co bych mel apriori zkontrolovat? :-)
VW Transporter T5 1.9 Tdi 77kw
VW Transporter T4 2.4D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR obecně... 05. lis 2008 16:32 #3298

vsechno se da kdyz se chce ja mam taky longa 2,4D taky to tak klepe ale kdyz to das do otacok tak ide paradne
predam diely na T4 2,4D 57kW LONG AAB

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR obecně... 05. lis 2008 17:11 #3303

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 38
motor 2,5TDi tam dát lze...ale musíš i s elektronikou a převodovkou

Jinak to klapání...zkus při tom volnoběhu šlápnout na brzdu a pokud se klapání změní je to z 99% z podtlakové vývěvy na brzdy....ničemu to nevadí a dá se to odstranit.. klape tak většina Tčtyřek

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR obecně... 27. lis 2008 11:49 #4207

  • rejnok
  • Avatar uživatele rejnok
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 1
Jeste takovy dotaz, jakou EURO normu plni (nebo jestli vubec nejakou) motor 2,4D, kod AAB?
VW Transporter T5 1.9 Tdi 77kw
VW Transporter T4 2.4D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR obecně... 01. pro 2008 00:28 #4408

Takže motor je venku, bohužel problém je mnohem větší než jsem čekal. Setrvačník i spojka jsou O.K., pořád se mi tomu nechce věřit, ale ZLOMILA SE MI KLIKOVKA !!! Mezi poslední ojnicí a posledním hlavním ložiskem. Načisto. Dovezl jsem z Přerova jinou klikovku na 2.5 TDi ACV komplet i se šálama, ještě jsem ji pro jistotu proměřil na ovalitu a jestli není ohnutá, všechno je O.K. Ale klika se v mém bloku otáčí dost ztuha, raději ji dám na přebrus, jistota je jistota. Pro zajímavost přikládám foto zlomené klikovky.

Motor jsem koupil před dvěma roky v německu vylágrovanej, klika byla trochu ohnutá, ale šla srovnat, komplet jsem ji nechal přebrousit, a od té doby najezdila čtvrt miliónu bez nejmenšího problému a v plným kotli, cca 80% s dvoutunovým přívěsem, mám v autě tlakoměr oleje, mazalo to dost a pořád stejně. Odešlo to bez výstrahy během 100km, ráno dobrý a v poledne bylo hotovo. Naštěstí ty kusy zůstaly v sobě a točily se pořád spolu, hned jak jsem to uslyšel tak jsem to zhasnul, takže se to ani na tom posledním válci nepotkalo. Klika by měla být vybroušená v pátek, už se na ní dělá, takže doufám že už budu brzy jezdit, . Ještě přikládám foto motoru v otočném stojanu. Dělám v něm motory fakt moc rád, ale ne ty svoje. Akorát se vždycky při demontáži a montáži agregátu proklínám za tu spoustu blbostí, který jsem si do auta namontoval navíc a teď mi přidělávají práci. :mrgreen: Marek :P
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR obecně... 04. pro 2008 11:51 #4589

s tou klikou nejsi sam... bohuzel odnesl to malicko i blok, teda podle toho co rika servisak.
ja ted schanim dobrej spodek.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR obecně... 04. pro 2008 14:43 #4597

To michal lbc: Dírka ve stěně bloku se většinou nechá zavařit, pokud není v nosných částech nebo pokud není tak velká, že do ní strčíš hlavu. :shock:
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR obecně... 06. pro 2008 09:58 #4675

uvidime, co s tim spodkem dal, v patek prijel jinej za 15k i s hlavou tak uz se na nem pracuje a zjistuje se jeho stav a pripadne GO.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR obecně... 09. pro 2008 22:23 #4866

Takže pánové hlásím téměř dokončený návrat mezi pojízdné lidi. Motor se dnes podařilo nastartovat, seřídit předvstřik na VAGu, maže dobře, zvuk taky dobrý, projel jsem to asi 170km po dálnici na tempomat tak asi 110km/hod. Maže to pořád stejně, zvuk dobrej, dokonce bych řekl, že ten motor má o něco klidnější a vyrovnanější chod. Měl jsem trochu potíže s elektrikou, vyhazovalo mi to pojistku 15, po dlouhým bádání jsem našel zkrat u konektoru snímače rychlosti, asi jsem ho poškodil během opravy neboco. Ale už je to vše o.k., krevní tlak se mi po týdnu vrátil do normálu :lol: :lol: :lol:
A tu zlomenou kliku vezmu na sraz jako trofej :D :D :D :D :D
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.199 sekund

Login