Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - ŘEMENY / ŘEMENICE / KLADKY / KLIKOVKA

T4 - ŘEMENY / ŘEMENICE / KLADKY / KLIKOVKA 26. říj 2019 08:20 #194995

Čoveče, možná že jo, ale tady jsem se dočetl že pár lidí Contitech dalo a kamarád co má servis a zároveň t4, na ni jezdí a montuje je. No zapsal jsem si do deníčku výměnu a budu to sledovat :lol: .
T4 Caravelle syncro 2,5tdi , BMW R 1100 gs

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŘEMENY / ŘEMENICE / KLADKY / KLIKOVKA 01. dub 2020 10:02 #197063

  • YuriiGT
  • Avatar uživatele YuriiGT
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 26
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0
Hoši začínám bejt kolem těch řemenic trochu nervózní... mam u T4 Generationa 2002 s AXG nepříjemný vibrace na volnoběh co sou závislý na klimatizaci a zátěží altíku při zkoumání jsem zjistil že mám novej napínák a na výměnu hlavní řemenici s řemenem 6PK2160.
Řemenici vyřeším buď Gates, Continental nebo Corteco (to si musim hodit mincí) co člověk to názor a cenově je to úplně stejný zvažuju montáž volnoběžky altíku a dát to někomu kdo zvládne pro jistotu i zafrézovat kliku.

Každopádně k jádru věci: To auto do loňskýho roku servisoval nějákej lokální garážník přičemž některý jeho zásahy mi nepřišly úplně košer a říkám si, jestli ty vibrace nemůžou bejt primárně způsobený špatnou délkou řemenu když je a jeho nedostatečným napnutím.
Mám 70Z3H022591 a ETKA mi tvrdí že tohle VIN nemůže najít :(
Ověříte mi mi někdo prosím správnou délku řemenu?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŘEMENY / ŘEMENICE / KLADKY / KLIKOVKA 01. dub 2020 21:13 #197076

Zdarec,
mám na ACV vyměněný asi úplně všechno - řemenici, všechny kladky, repas altíku, vyměněný kompresor (původní umřel), nová servopumpa, samo nový řemen. Nědělal jsem to kvůli vibracím, možná jsem doufal že zmizí, ale vibrace se zapnutou klimou jsou stále stejné... Když se neklimuje naplno, tak climatronic škrtí množství chladiva do zadního výměníku. Poznáš to snadno - když nacvakáš na klimě "lo", tak vibrace ustanou.
Myslím si, že to bude spíš vlastnost. Protože plynulý chod té kombinace, co tam je, asi není dosažitelný. Motor je 5válec. Kompresor klimy je 7pístový, v nesoudělných otáčkách. "Škrcení" zadní klimy jde na nějakém neznámém kmitočtu, nezávislém na otáčkách... už jsem se celkem smířil s tím, že se to s klimou na volnoběh prostě jaksi nepravidelně třese..
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŘEMENY / ŘEMENICE / KLADKY / KLIKOVKA 03. dub 2020 08:55 #197093

  • YuriiGT
  • Avatar uživatele YuriiGT
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 26
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0
No smysl to dává ale to mi neříkej že to nejde něják vyrušit. U auta který má na krku 460k jak to moje pochopim že se něco časem podělá a funguje hůž než za nova ale nejde mi do hlavy že se to časem stane vlasntostí která by se nedala eliminovat výměnou za nový díly.
Každopádně jdu po nejjednodušších příčinách. Vyměnim řemenici která je jasná, řemen taky ale potřeboval bych ověřit kterej mam skutečně mít mam podezření že je dlouhej nebo blbě nasazenej a napínák ho proto málo dopíná.

Akorát mi ten blbej virus trochu komplikuje nákup dílů od našeho dodavatele... tak zatim jenom špekuluju.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od YuriiGT.

T4 - ŘEMENY / ŘEMENICE / KLADKY / KLIKOVKA 03. dub 2020 15:51 #197097

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Pred par mesici jsem daval remenici corteco a byl to original s vybrousenyma logama
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ŘEMENY / ŘEMENICE / KLADKY / KLIKOVKA 05. dub 2020 22:21 #197123

Kdybys mel remen kratkej, nedas ho tam. Kdyby dlouhej, bude klouzat. Pokud tam je a funguje, tak je v poradku. On se ten remen za sveho zivota o par mm prodlouzi, vytahne se a ojede se (ojizdi se zevnitr, cili se opet prodluzuje). Tak to moc neres, na to tam snad ten napinak je, aby to par mm rozdilu vykrylo..
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.213 sekund

Login