Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - TLAK OLEJE / ČIDLA / SIGNALIZACE / HLADINA OLEJE

čidlo oleje 01. lis 2014 11:40 #146106

Zdravým všechny mám problém s kontrolkou oleje po zapnutí zapalování se probliknou kontrolky a svítí jen dobíjení, mazání zhasne. čidlo jsem dal nové a pořád stejný. Když propojím kabel na kostru tak kontrolka začne blikat a je slyšet bzučák. A ještě mam asi jen jedno čidlo dole na bloku jiné jsem nenašel motor je 2.5 TDI 111kW AHY

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:čidlo oleje 01. lis 2014 11:55 #146107

  • barakus
  • Avatar uživatele barakus
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1208
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 22
A co cidlo ve vane to tam nemas je zespoda kdyz se podivas na vanu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:čidlo oleje 01. lis 2014 11:56 #146108

ne na vaně nic není ani kolem filtru

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TLAK OLEJE / ČIDLA / SIGNALIZACE 02. led 2015 03:19 #148987

tak vyřešeno někdo předemnou nedal spravné čidlo má tam byt to modré rozpínací

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:čidlo oleje 04. led 2015 00:30 #149097

ahoj já mam 1.9d 44 kw 1994 a mam tam také 2 čidla nad filtrem oleje a zboku hlavy řešil jsem tento problém a zjistil jsem ze původní majitel tam dal jiné čidlo teď už my vše funguje jak má.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TLAK OLEJE / ČIDLA / SIGNALIZACE 13. srp 2015 11:13 #158025

Ahoj,

mám T4 s 1.9 TD. Občas se mi stane, že po delší době až se motor prohřeje začne na volnoběh problikávat kontrolka oleje. Když ovšem přidám plyn, tak zhasne. Nevíte pro se zmenší otáčky po zahřátí motoru na min. hranici ?Díky
VW T2b, 1977, 1,6 l

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TLAK OLEJE / ČIDLA / SIGNALIZACE 14. srp 2015 10:46 #158072

Mauglí napsal: Ahoj,

mám T4 s 1.9 TD. Občas se mi stane, že po delší době až se motor prohřeje začne na volnoběh problikávat kontrolka oleje. Když ovšem přidám plyn, tak zhasne. Nevíte pro se zmenší otáčky po zahřátí motoru na min. hranici ?Díky



Ještě upřesním. Možná jsem to napsal špatně. Po zahřátí u motoru klesnou otáčky a důsledkem toho problikává kontrolka oleje.
VW T2b, 1977, 1,6 l

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TLAK OLEJE / ČIDLA / SIGNALIZACE 15. srp 2015 07:09 #158086

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 735
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Prvne bych dal nove cidlo, pokud nepomuze vymenil olej dal vyzsi viskozitu s normou pro tvuj motor No a kdy ani to tak ze ceka repase olejoveho cerpadla
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TLAK OLEJE / ČIDLA / SIGNALIZACE 15. srp 2015 09:44 #158088

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 560
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
První věc kterou musíš vyřešit je volnoběh teplého motoru, který jak jsem pochopil je po ohřátí moc nízký . Potom nech změřit tlak oleje při volnoběhu a plně zahřátém motoru. Pokud bude tlak v normě tak to bude nejspíš čidlo. V případě, že bude malý tlak tak udělej olejové čerpadlo. Měnit čidlo aniž by jsi vyřešil volnoběžné otáčky motoru a nezměřil jsi tlak oleje je blbost. Pokud nastane situace kdy se mi z nějakého důvodu rozsvítí nebo problikává kontrolka tlaku oleje, tak vždy první co řeším je, že změřím kolik tlačí olejové čerpadlo a pak teprve řeším vše ostatní. Hrát si nejdřív s čidlem a řešit nějaké blbosti tě totiž může stát dost peněz v podobě repase vršku motoru atd.
Burstner polointegrál 7,4 m - Fiat Ducato 2,3 103 kW
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW - prodáno
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF - prodáno
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TLAK OLEJE / ČIDLA / SIGNALIZACE 18. srp 2015 17:32 #158229

  • Muna
  • Avatar uživatele Muna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Obdržená poděkování 0
Prosím o radu,jde nějak odstranit-vyrušit čidlo hladiny oleje ? Na přístrojovce na mě pořád otravuje žlutá olejnička.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TLAK OLEJE / ČIDLA / SIGNALIZACE 20. srp 2015 11:59 #158275

TK napsal: První věc kterou musíš vyřešit je volnoběh teplého motoru, který jak jsem pochopil je po ohřátí moc nízký . Potom nech změřit tlak oleje při volnoběhu a plně zahřátém motoru. Pokud bude tlak v normě tak to bude nejspíš čidlo. V případě, že bude malý tlak tak udělej olejové čerpadlo. Měnit čidlo aniž by jsi vyřešil volnoběžné otáčky motoru a nezměřil jsi tlak oleje je blbost. Pokud nastane situace kdy se mi z nějakého důvodu rozsvítí nebo problikává kontrolka tlaku oleje, tak vždy první co řeším je, že změřím kolik tlačí olejové čerpadlo a pak teprve řeším vše ostatní. Hrát si nejdřív s čidlem a řešit nějaké blbosti tě totiž může stát dost peněz v podobě repase vršku motoru atd.


Díky za rady oboum. Zkontroluju to a dám sem info.
VW T2b, 1977, 1,6 l

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TLAK OLEJE / ČIDLA / SIGNALIZACE 22. čen 2016 12:08 #168277

Absolvoval jsem dovolenou cca 4700 km. Auto v pohodě akorát jak jsme psal výše. Pokud se motor prohřeje na půlku ukazatele teploty, tak mi vždycky padnou otáčky, že dávám raději sytič ať není motor podtočený ( dost se to třepe ). Když najede ventilátor, tak je to ještě horší. Co mám proměřit abych zjistil příčinu nízkého volnoběhu u teplého motoru. Mám tam olej 15w 40. Za 4700 km jsem dolil pouze 1 litr. Z čehož asi většina vykapala guferem u vačky.Díky za odpověď.
VW T2b, 1977, 1,6 l

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TLAK OLEJE / ČIDLA / SIGNALIZACE 23. čen 2016 10:02 #168321

Ještě doplním. Včera se mi ztratilo tak 1,5 l vody s tím, že hladina byla pod minimem a zapla se červená kontrolka chlazení. Teplota byla, ale ok, jen to signalizovalo, že se ztratila voda. Vybavuju si, že když jsem před pár dny zastavil a vyplnul motor, tak jsem slyšel bublání, někde asi vyvřelo...
VW T2b, 1977, 1,6 l

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TLAK OLEJE / ČIDLA / SIGNALIZACE 01. úno 2023 23:43 #208320

Zkusím trochu oživit tohle mrtvé téma , bohužel jsem odpověd v předchozích stránkach nenašel . Dokáže někdo s jistotou říct , nebo zaslat odkaz atd , jaké konkrétní čidlo tlaku oleje patří k na modelový rok 2000+ , 2.5tdi 75kw , nová elektrika - 2 konektorová řídící jednotka , can bus budíky s koncovým 803B . Nepište mi prosím : dej tam to (tu barvu) co tam bylo , je to stavba od nova, a tak tam žádné čidlo ještě nebylo . Na wiki jsem našel seznam všech čidel co by tam mohli jít , no nechce se mi kupovat je všechny a zkoušet které z nich je správné. Předpokládám , že signál z tlakového čidla nejde přez ecu , ale rovnou do budíků ? Pokud jde přez ecu , tak hodnotu nastavím. Kdyžtak mne prosím opravte. A děkuji za jakékoliv nasměrování na správnou cestu ....
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi....Final edition - 1.9tdi 90kw :-) .... 105kw
Vw t4 california 2.5tdi - žabka 2
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TLAK OLEJE / ČIDLA / SIGNALIZACE 11. pro 2023 06:22 #210436

AHOJ MAM VIC PROBLÉMŮ ALE CO ME TET TRAPÍ,SEDNU DO AUTA NASTARTUJU A PO CHVILCE MI ZACNE SVÍTÍ A BLIKAT ČERVENÁ KONTROLKA OLEJE PO ZHASNUTÍ MOTORU A NASTARTOVANÍ ZASE CHVILI SVITÍ A BLIKÁ PAK ZHASNE NEVITE CIM TO MŮŽE BEJT ?MAM AUTO ASI MĚSÍC MOZNA UŽ 2 TAK V TOM NEJSEM JESTE ÚPLNĚ ZBĚHLEJ DĚKUJI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.233 sekund

Login