Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU

T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU 09. čen 2009 20:56 #17572

prosi radu!!!
kluci taky mi to pri rozjezdu CUKA!
ale dela to jem kdyz je to studeny jak se ohreje tak je klid :o
nove rozvody ,delalo to i prednima,radicka nikam necestuje,klepe se to tak ze mi poskakujou
zadni sedacky , cepy jsou dobry tak nevin :-k
zejtra odjizdim na cchalupu kde mam montazni jamu a budu delat spodek(rezne a nasel jsem dirku #-o )
tak kdyz se pod tim budu plazit prosin nakej tip na co juknout :help
jo a protejka mi spojkove lozisko tak jestli to dela ono ale neni to nic tragickeho
a ten rozjezd je jedno jestli s plynem hodne nebo malo,na volnobeh,do kopce z kopce,na rovine,je to proste jedno. zadny pazvuky z toho nelezou a na volnobeh se to neklepe :-k
jezis to je sloh :mrgreen:
Transporter 2.5 tdi 75kw+ čip EGR-off,KAT-off
Suzuki Bandit 1200S

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU 09. čen 2009 21:23 #17579

Sázím na zamaštěnou lamelu spojky. Mastná lamela vždycky cuká . . :|
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU 09. čen 2009 21:35 #17582

lamela zni zajimave :drunken:
a jak ji mam odmastit :help perchlor mam ale jak ho dostat na lamelu? :snoty: :help
Transporter 2.5 tdi 75kw+ čip EGR-off,KAT-off
Suzuki Bandit 1200S

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU 09. čen 2009 21:55 #17586

Je to sice drsný, ale lamelu neodmastíš. Musíš ji vyměnit a s ní i ten tekoucí váleček. To obložení je nacucané a i kdyš ho odmastíš a obrousíš tak po zahřátí ta mastnota z něj vyleze a bude to to samé. :snoty:
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU 09. čen 2009 22:10 #17592

hm tak to jsi me nepotesil #-o
sam to asi neudelem ze?
a na kolik ta sranda cca vyjde?
jinak ti moc dekuji je videt ze to mas v MALIKU(pan je znalec nejdriv tam strci palec ;) )
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Transporter 2.5 tdi 75kw+ čip EGR-off,KAT-off
Suzuki Bandit 1200S

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU 09. čen 2009 22:17 #17595

Kolik je o práce a kolik to stojí najdeš na jiném místě fóra. Sranda to není ani pracovně ani finančně, a variant je mnoho . . :|
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU 13. čen 2009 18:50 #18160

Hezký den přeji o tom cukání....tak mě ta má T4 2,4d zase cuká jen kolem 1500ot jinak to jde taky už nevím čím to je naftový filtr novej a zdá se mi že i akcelerace není nějak valná děkuji za odpověď Andree
Andree Černý

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU 13. pro 2009 13:58 #30314

  • Rob
  • Avatar uživatele Rob
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 404
  • Obdržená poděkování 1
Před výměnou rozvodu i teďka po mi motor klepe a to tak, když přidávám pomalu plyn, tak vždykcy v okolo 1000, pak při 1800-2000 a pak cca při 3000 otáčkách motor klepe. Když se to dostane mimo tyto otáčky, jde to krásně klidně, pravidelně. Přidával sem plyn i přímo na čerpadle a všiml sem si, že se tím klepáním (asi je to tím, soudím podle zvuku, od motoru nevidím na otáčkoměr:-)) rozkmitá aji malej rozvoďák na čerpadle - kmitá cca skoro o 1cm.
Motor na této straně nemá napínací kladu (jen vačka - čerpadlo) - tudíš nemůžu řemen nijak utáhnout.. Jak ten klepec zrušit?

Druhá věc, co sem psal už v jiném vlákně, je že se z druhé strany rozvodu ozývá divný zvuk - jakoby tam proudilo někde hodně vzduchu, což je přitom blbost. Mám asi volnej řemen na altiku (strženej napínací šroub), a na 100% volnej řemen na servu (blbě se utahuje, v leže sem to víc nezvlád). Na servu to poznám, protože při vytočení volantu na kraje mi to piští (prokluzuje řemen na řemenici). Před rozvodama to nedělalo, ale auto teďka cca 5 měsíců stálo. Zvuk je to asi jako u nových SUV aut (X5 aj.), když se rozjíždí, jak táhne asi turbo - prostě zvuk velkýho množství nasávanýho vzduchu - když stojím dál od auta, tak je to skoro ten samej zvuk.
Moje otázka je, jestli to je těma volnýma řemenama, nebo jestli to může být něčím jiným a ptám se proto, že budu mít auto v týdnu na zvedáku, tak abych věděl, na co se mám kouknout, sám zvedák nevlastním, tak nemám možnost tak experimentovat.

Díky za tipy
VW Transporter T4 2,5 TDI 75kW ACV '99 syncro long

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU 13. pro 2009 22:06 #30369

Nemůže to být vývěva? Ta krásně klepe D:_)7 Řemen u čerpadla se u našeho typu motoru dopíná jen utažením šroubu na kole vačky, ale s tím vzduchem jsem teda nějak vedle. Napínací kladku u serva jsem dopínal prasácky, dlouhý šroubovák jako páku a dotáhnout imbus :oops:
Jinak Aleš tady někde na fóru měl takový zlepšovák na napínání altíku. <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=789 ">viewtopic.php?f=7&t=789<!-- l -->
T4 2,4D Lunochod

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od kareltec.

T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU 13. pro 2009 22:07 #30370

  • Tomík
  • Avatar uživatele Tomík
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 56
  • Obdržená poděkování 1
"Motor na této straně nemá napínací kladu (jen vačka - čerpadlo) - tudíš nemůžu řemen nijak utáhnout.." ??????

Každý řemen má napínák!!!!
Máš ty rozvody dobře nastaveny???
Zkus sundat ty volný klínáky a nastartuj bez nich. Když jste dělaly rozvody zkontrolovali jste rozvodové kolo na klikovce?
Podle jak to píšeš by to mohly být taky vstřiky.

Jo ta vývěva je taky dobrý typ.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU 13. pro 2009 22:25 #30374

No asi jsem se špatně vyjádřil, mám 2,4, 94 rok, a na straně u čerpadla napínací kladku nemám, řemen při výměně dopínám utažením kola na vačce, které má kuželový náběh. Pokud je řemen skutečně moc volný dá se ještě "přišponovat" posunutím celého čerpadla dolů. V jakém stavu máš hydroštely?
T4 2,4D Lunochod

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU 13. pro 2009 22:27 #30375

  • Rob
  • Avatar uživatele Rob
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 404
  • Obdržená poděkování 1
aha, koukám, že sme se dostali trochu do nedorozumnění s terminologii - tím slovem "klepe" sem nemyslel nějakej klepec v motoru (viz. vývěva, hydroštely a takový ty běžný klepance), ale tím, že se klepe celej motor - že se rozkmitá, roztřepe... Snad to je jasnější.. Takže problém 1 je, že se v těch určitejch (stále stejnejch) otáčkách roztřepe motor a roztřepe se v tom i ten malej rozvoďák.

2 kareltec: A de to napnout i jinak, než tím kónickým kolem na vačce - zespodu čerpadla sou šrouby, který drží čerpadlo na bloku motoru - tím se to dá posunout. Zjistil sem to teď z chytré knížky.. Akorát nevím, jak to mám napínat.. Jinak sem to napínal stejně, ale ať sem se snažil, jak to šlo, tak je to naplý evidentně málo - poznám i od pohledu. Akorát mi to víc už nešlo a nenašel sem ani žádnej jinej rozumnej způsob, jelikož na tu kladku existuje tak specifickej přípravek, že to nende snad ničím nahradit - žádný takový ty uni držáky na řemenice a tak:( A ten alešův zlepšovák byl proti strženýmu šroubu, kterým se aretuje ten napínací šroub, koukal sem na to, ale to mi nepomůže.

No a k nastavení rozvodů obecně, nemám na to žádný přípravek a nemá to napínací kladky, kde bych napnutí určil utahovacím momentem, tak sem to napínal vodvoka a podle toho, jak ten řemen protočím prstem a stalo se mi, že to mám naplý na max, a stejně se mi to skoro dá, že bych to dopnul víc, ale není už jak.. Nějak tomu nerozumím..

Ad klepec - vývěva snad ještě nějakou dobu vydrží a kolo na klice je nový.

Díky za rady!!
R d:_( d:_(
VW Transporter T4 2,5 TDI 75kW ACV '99 syncro long

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU 13. pro 2009 22:28 #30376

  • Rob
  • Avatar uživatele Rob
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 404
  • Obdržená poděkování 1
aha, tak koukám, že mezitím přibyl další příspěvek:) Takže sme psali o tom samým.
Jinak štely asi v pohodě, ale viz o můj příspěvek výš, jak je to s tím klepáním:)
VW Transporter T4 2,5 TDI 75kW ACV '99 syncro long

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU 13. pro 2009 22:54 #30390

Píšeš to krásně, ale nevím, napadá mě silentblok, blbě nastavené čerpadlo a časování rozvodů, ale to by ti i blbě startovalo. Zkus odborníky M. Mindl, Tdiracing..... Kladku na servu jsem fakt napnul pomocí dlouhého šroubováku :oops: , píšu že je to prasárna, ale zdařilo se, nebo najít v okolí někoho kdo má ten napínací bazmek.
T4 2,4D Lunochod

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VIBRACE / CUKÁNÍ MOTORU 13. pro 2009 23:01 #30396

  • Rob
  • Avatar uživatele Rob
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 404
  • Obdržená poděkování 1
no blbě to startuje taky, po půl dne stání - ale to přisuzuju padající naftě, mám nějakou netěsnost u filtru, ale čekám na pondělí, až budou mít krámy otevřeno:)

A kam si ten šroubovák vrazil, nenapadá mě jinam, než mezi řemen a kladku:/

A kterej silentblok - ten, co je drží motor nahoře na karoserii, a je k ní přidělanej dvouma šroubama?

R d:_( d:_(
VW Transporter T4 2,5 TDI 75kW ACV '99 syncro long

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.246 sekund

Login