Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS)

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 07. led 2010 10:16 #32766

T4 v benzínu s automatem je dobrá,ale v naftě moc dlouho nevydrží.Měl jsem 2,4D i 2,5TDi v automatu a mě to připadlo jako auto do města.V benzínu 2,5i to bylo lepší.VR6 jsem měl manuál,ale s automatem to je pohoda jezdit,škoda že to nejde se syncrem.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 08. led 2010 17:25 #33008

  • meda
  • Avatar uživatele meda Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 34
  • Obdržená poděkování 0
tak vám těd nevím no uvidíme co se najde za auto

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 05. kvě 2011 22:46 #72550

Caute. Ma niekto skusenosti z prerabkou Caravelle VR6 103kw. Zaujimalo by ma co by stalo dat tam turbo :P a kolko by to bolo roboty.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 08. kvě 2011 10:07 #72629

meda napsal:

Transportérák napsal: No, jestli je ten automat dělanej a "povedenej" jak u 2,5 TDI tak asi nebrat,páč se nepodaří sehnat s rozumným průběhem km.Ale třeba tady někdo k tomu poví víc.

aha ja mám právě dve auta s automatem sice trochu jiné značky a bez problému ale slyšel sem o problému T4 s automatem tak se raději ptám a páč bych radši automat ta pohodlnost

Ahoj, já mám automat 2,5 TDi, auto má najeto 150 tis.km a nebyl jediný problém, jen pokud se táhne třeba karavan a jsou nějaké kopce, přehřívá se olej a je potřeba na chvilku zastavit a otevřít kapotu, ale i to by se dalo vyřešit vsazeným chladičem, ale nejezdím takto moc často. Jinak bez problémů.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 05. zář 2011 15:31 #78662

Zdravím, rád bych zjistil jestli do t4 vr6 lze aplikovat silnejsi motor z sharana nebo galaxy 128kw veeršestka?, mate s tim nekdo zkušenosti?
před nedavnem ijsem koupil t4 multivan vr6 s lpg a hned se mi posrala hlava tak jsem ji dal repasovat a red by to melo být vše v pořadku..Atak jsem hledal nějaký motor 103kw a on nejde moc sehnat ale těct 128kw je hodně a tak jsem si řekl že bych to po nejaky době mohl předělat a zaroveŇ mohl zvednout výkon... Děkuji za rady.
vw t4 vr6 103 kw lpg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 05. zář 2011 15:57 #78666

  • ABART
  • Avatar uživatele ABART
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1136
  • Karma: 96
  • Obdržená poděkování 24
PROCTI SI TOTO: <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=2982 ">viewtopic.php?f=19&t=2982<!-- l -->
VW T4 2.4D CROSSBUS(syncro),
VW T4 2.4D CROSSDOKA(syncro) ..snad nekdy bude hotova.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
BABETA LX
snekobudka KIP

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 03. dub 2012 00:17 #95461

Za kolik jde sehnat benzin 2,8i VR6 ? Mám 2,5i benzin 1996.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 03. dub 2012 08:56 #95466

  • shrekzv
  • Avatar uživatele shrekzv
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 241
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 8
chces motor ci auto? auto bude tazsie, unas v SR su v inzercii dve auta jedna za 3000€ druha za 5000€

ak chces motor tak to je este horsie...ja sa chystam zgeneralkovat ten moj, lebo druhy dobry je problem
T4 Caravelle 1998, VR6 103kW LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 09. zář 2012 19:13 #103508

Zdravim vsechny zde na foru. Jsem tu novy. Ziju v usa a potreboval bych zjistit, zda je v cr T4 VR6 s maunalni prevodovkou. Tady v usa jen automaty. Jestli tam je, jak slozite je sehnat prevodovku a vse okolo na predelani z automatu na manual?
Dik za odpoved.
Petr

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 09. zář 2012 21:05 #103516

  • shrekzv
  • Avatar uživatele shrekzv
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 241
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 8
som sice zo slovenska, ale zohnat druhu VR6 T4ku vidim ako problem .....mne treba motor a obzeram sharany, kolko to zerie s automatom?
T4 Caravelle 1998, VR6 103kW LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 11. zář 2012 13:09 #103649

spotrebu jsem nikdy neresil. melo by to mit nejak 20miles/ gallon.
ja jen potrebuji vedet, zda se v evrope delala t4 s motorem vr6 a 5-ti stupnovou prevodovkou. motoru vr6 je tady spousty.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 11. zář 2012 20:18 #103688

  • shrekzv
  • Avatar uživatele shrekzv
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 241
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 8
samozrejme ze sa robila, ja mam taku, uzivatel JardaL mal taku T4ku, skus jemu napisat ma doma nejake ND k motoru, mozno najde aj prevodovku
T4 Caravelle 1998, VR6 103kW LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 11. zář 2012 20:41 #103691

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Zkus kdyžtak poptat i Mašla, to je specialista na VeRunky.
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 12. zář 2012 00:05 #103707

hh, já bych nějakou manuální převodovku vykašlal :) furt verglat tím fofrklackem ... a taky má člověk jen dvě nohy a stačej mu tedy dva pedály. Zrovna neska jsem si v T4 přivezli dvě převodovky na Aerostar, půjdou na vizitu a zpátky do aut. T4 a Aerostar, to je nebe a dudy ... :D Jasný jedno je auto, druhé dodávka, jedno manuál+neposilovač, druhé automat+posilovač :D A že sem se pod oběma autama něco naležel... no prostě mít manuál je pro mě něco jako kdyby řidič musel ještě točit klikou a "ručně pohánět ventily" nebo tak něco :) Táta najezdil snad pět miliónů kilometrů a před léty když sednul poprvé do automatu, nemůže si to vynachválit. A to jezdil opravdu s lecčíms :D A já se přistihnu, jak s Feldou, nebo s Téčkem mám tendenci zbytečně neřadit a na bůra jedu 50 nebo 150 třeba 100km bez přeřazení :D Samozřejmě přeháním ... ale automat má své kouzlo :) Ve spolupráci s tempomatem \:D/
Sanitka T4 Long 1.9 D 1Y poloplech.
Ford Aerostar 3.0i E85+Benzin a Ford Windstar 3.0i E85+Benzin+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 12. zář 2012 07:53 #103711

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Za me v novejsich autech DSG ano, ale jinak uz ani tiptronic nechci v aute videt. Mam rad kdyz auto po pridani plynu hned jede a ne jen jinak vrci!
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.168 sekund

Login