Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS)

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 12. zář 2012 08:59 #103715

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 8
Zdravím Tě za Velkou louží,manual ma T4 VR6 je FACKT :lol: problem mam jednu ktera sice ted nejezdi pro nedostatek času na přestavbu ale vim když jsem ji zhaněl pro kolegu byl problem.navic přetavba bude pro tebe složitějši jelikož ve statech asi nic na manual neseženeš.Doporučuji koupit cely vrak vr6ky třeba s ko motorem a pak vše so je nutne na přestavbu poslat.Já osobne sem tam koukam po dilech na inzercich jelikož se tim živim a navic je to moje citova zaležitost T4 a navic vr6. Jesti chceš budu se koukat a snažit se Ti pomoct.Jinak mate tam pěkné mazliky.hod tu fotky čím tam jezdiš
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 12. zář 2012 17:49 #103734

  • JardaL
  • Avatar uživatele JardaL
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 111
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Převodovku AFL do VR6-ky mám a jelikož jsem auto na jaře prodal, tak už ji nebudu potřebovat - měl jsem ji jako rezervní.
VW T4 Caravelle VR6 103kW, 1997, LPG Tartarini, komplet Projekt Zwo (PRODÁNO)
VW T5 Caravelle V6 3,2i 4Motion 173kW Long, 2006 + interiér Multivan + LPG Landi Renzo Omegas (PRODÁNO)
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 31. říj 2012 20:28 #106351

Zdravím Vás pánové,

jsem tu nový a hned mám dotaz :) . Doposud jsem byl (a stále jsem) BMW pozitivní, ale rád bych se přidal mezi Vaše řady Téčkařů. Po T4 už koukám dlouho, a konečně už bych se mohl dočkat. Dostal jsme nabídku a safra ji zvažuji - T4, 1997, Caravella, VR6 motor a automat.. více méně vím, co od čeho můžu očekávat, ale chci se zdejších znalejších, přeptat jak to bylo s těmito motory a převodovkami v T4 - spolehlivost, svolávačky, náchylnost, na co dát pozor apod.

Diskusi o naftě vs benzín nechci, v tom mám jasno :) .

Děkuji, Radus

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 01. úno 2013 17:14 #112769

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
prosim vas, vedel by mi niekto poslat obrazok rozvodov so znackami na 2.8 v6, kod motoru AMV? Dakujem za ochotu
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 01. úno 2013 17:41 #112776

  • shrekzv
  • Avatar uživatele shrekzv
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 241
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 8
na vackach niecu z konca zarezy? ako mavaju snad vsetky vw motory?
T4 Caravelle 1998, VR6 103kW LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 01. úno 2013 17:49 #112778

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
ja netusim, nestudoval som to detailne. Len co mi hovoril servisak, podla nejakych znaciek na kluke ked to nastavil, tak prvy valec bol v DU namiesto HU. no proste by som potreboval ten obrazok rozvodov toho motora, nech si mozem byt 100% isty.
teda keby bol niekto taky dobry a poslal by mi to, pomohol by mi :-"
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 02. úno 2013 20:00 #112841

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
tak si odpoviem sam teda. mozno to este niekomu pomoze, tak tu su navody na rozvody na motory AES aj AMV.
AES: http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/N.en-GB.70-MM-MMAES/609368/2
AMV: http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/N.en-GB.70-MM-MMAMV/1334011/2
T4 2.5i
Poděkovali: dave_award

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 08. čec 2019 19:23 #193287

  • Woisi
  • Avatar uživatele Woisi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Omlouvám se za vyrušení, ale optám se vás. Jak to tak čtu tak vw t4 vr6 si chválíte. Zvažuji koupi vr6 Volkswagen T4 Bus Caravelle GL 121kw v automatu. Dlouha verze. 360tis r.v. 97. Na co si dat pozor. Nebo uz je to moc vybehany. Mel jsem ruzne t4 v nafte a jednu bejvalou policejni t4 2.5i 85kw a krom spotreby a jizdnich vlastnosti me to tahne vic k benzinu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 09. čec 2019 08:42 #193291

Ahoj.
Jaké je označení toho motoru? Protože 121 kW se mi nepozdává ;-) I když nejsem na to odborník :-D
Druhým rokem mám T4 Caravelle VR6 AES s automatem a jsem velice spokojený i manželka s tím ráda jezdí.
Většina majitelé předělává do LPG, já však takový nájezd nemám, abych LPG docenil.

Každopádně dávej pozor na:
- Korozi celého auta, hlavně kolem předního okna (jestli třeba nezatéká)
- automatická převodovka (moc chvály na ní není, i když za mě OK)

360 000km... mno, pro VR6 to je prý v pohodě - tím jak je ten motor konstrukčně jednoduchý. Já tu svou kupoval při 204 000km a teď jsem na 220 000km. ;-)

Ještě jsem ti poslal soukromou zprávu, tak dej vědět ;-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 09. čec 2019 12:13 #193300

  • Woisi
  • Avatar uživatele Woisi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 21. zář 2019 23:24 #194494

  • Zorzo
  • Avatar uživatele Zorzo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • VW T4 VR6
  • Příspěvky: 4
  • Obdržená poděkování 0
Zdar borci, mám dotaz na majitele T4 VR6 v automatu. Já mám VR6 původně v automatu, ale původní majitel předělal na manual. Už skoro dva roky s tím jezdím a v pohodě, ale honí se mi stále myšlenka tam šoupnout automat zpět. Ale vůbec nevím jak s tím auto jezdí jak řádí, jak se chová tenhle 4kvalt. Není někdo někde třebas do 100 km od Děčína, že by do mě zainvestoval čas a mohl bych se s tím zkusit svézt? Díky moc

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.8i (AES-103kW/140PS / AMW-150kW/204PS) 31. pro 2019 00:08 #195781

Zdravim koupil jsem t4 vr6 AMW 150 KW automat nekdo kuchnul pojistkovou skriň od relatek nema nekdo schema jaky relatka kde maji byt hlavne relatko 3 na rizeni motoru jake ma byt, dekuji za rady

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.172 sekund

Login