Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - TURBO

T4 - TURBO 16. pro 2014 18:22 #148148

  • Applik
  • Avatar uživatele Applik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 178
  • Obdržená poděkování 11
ono
asi zalezi na cipu, kamarad ma cca 90k a tahne to uz od 1200, coz teda
me zatim vubec netrapi, me by stacilo aby to uz konečne normalne
fungovalo
t4 2,5TDi Caravelle
BMW E30 324d
BMW E30 320iC
Škoda Rapid 136
Honda XRV750 Africa twin

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 18. pro 2014 00:34 #148206

Takže jsem pokročil,
1.vyčištěno sání
2.vyměněny všechny hadičky (ACV přetlak na turbu né podtlak pozor) a Wasteget
3.vyčištěno a přetěsněno turbo + dotáhnutí výfukových svodů
4.vyměněn o-kroužek na turbu na přívodu vzduchu
5. vyměněny žhav.svíčky (příprava pro zimu) pěknej porod se na ně dostat :-)
6. opraven přívod paliva k čerpadlu
7. vyčištěn intercooler a všechny hadice vzduchu
8. zaslepen egr přímo u výf.svodů + vyčištění egr (pěkná kaše karbonu)
Teď auto jede jako kráva, je to obrovský rozdíl, ale pořád až někde kolem 2000ot. možná trošičku dříve.
Takže jak už tu někdo psal, možná jinačí turbo a nebo snad ten čip ,zaměřený na kroutící moment
Nevím, čím nejpodstatnějším to může být udělal jsem toho dost, asi je to všechno najednou, ale hlavní důvod, že to moc
nejelo, bych připisoval přiškrcené hadičce na přívodu do čerpadla. Předchozí majitel byl asi technický tip :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 18. pro 2014 10:45 #148212

  • durisa
  • Avatar uživatele durisa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 278
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 11
Turbo u ACV zabírá opravdu až nad 1900ot. to je v pořádku. Jediný řešení je předělat SW, taky se na to chystám. Nesmí se to ale přehnat, od spodu má potom motor hrozný vibrace a doděláš dvouhmotu. Nechal bach to tak od 1600 - 1700ot.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 18. pro 2014 10:57 #148213


U ACV tedy turba bez lopatek nevím co očekáváte. Prostě to v sérii má hodnotu největšího krouťáku od 1900 ot. a úpravou SW lze malinko dřív ale tak od 1800ot. Malinko jsem tenkrát poznal zlepšení průběhu montáží sport. vložky vzduch.filtru. Ale to jsou opravdu jen nepatrný rozdíly. Určitě Vám nebude plnit od 1500 apod. Po čipu je sice nástup o malinko dřív ale zase o to větší zanatelnej přechod do toho max.krouťáku. Jestli chcete plynulej náběh, musíte to překopat na lopatky. Jiná cesta bohužel opravdu není. U 111-ky je to krásně poznat, ten rozdíl. Prostě takovej ten nic, nic a pak kopanec se tam neděje.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Transportérák.

T4 - TURBO 18. pro 2014 16:48 #148225

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 560
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Tady je pro zajímavost graf po úpravě 75 kW. Aby mě někdo nenařknul z reklamy tak jsem vymazal úpravce. :)
Burstner polointegrál 7,4 m - Fiat Ducato 2,3 103 kW
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW - prodáno
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF - prodáno
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 18. pro 2014 18:14 #148228

Ano. Po úpravě má hodnotu krouťáku serie asi na 1500 otáčkách ale výsledného maxima po úpravě dosahuje až po 2tis. Cca 2200 otáček? Takže to pod těch 1900 sice pojede líp jak před úpravou ale pořádně až opět dost za 2tis.A to je pak ten kopanec co se děje. Průběh u lopatek je daleko dřív k dispozici max. hodnota kroutícího momentu. Na druhou stranu, jsem neměl problém s tím ACV normálně jezdit.Jen člověk někdy prostě chvilku čekal no.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 18. pro 2014 19:02 #148231

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 560
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Rozsah použitelných otáček se jednoznačně po chipu zvětšil, ale motoru stejně nedělá vůbec dobře když to člověk roztáčí třeba od 1500 otáček.
Burstner polointegrál 7,4 m - Fiat Ducato 2,3 103 kW
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW - prodáno
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF - prodáno
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 18. pro 2014 20:40 #148238

Tak to souhlas. Hlavně setrváku se to moc nelíbí. A to dnes, co ty nový auta ukazujou co má člověk řadit a hlavně kdy už. To nechápu už vůbec. Ale zase bude dost práce v servisech :-)
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 18. pro 2014 21:30 #148245

Jak jsem psal.U 75kw se rozumnym čipem pod 2tis.ot.moc nezmění.Měl jsem origo 75kw a pak to nechal čipnout,tak vim o čem píšu.111kw mě zatim neomrzelo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 20. pro 2014 12:50 #148301

  • durisa
  • Avatar uživatele durisa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 278
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 11
2 Transportérák: O něčem takovym uvažuju. Vydrží ACV 100KW? Co poloosy, převodovka? Dvouhmotu a spojku mam novou, toho se moc nebojim.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 20. pro 2014 13:34 #148305

Není se čeho bát. Jako první limitující prvek je u ACV malá spojka.To ale v případě, že se jde s úpravama dál. Každopádně změna SW na cca 96kW / 310Nm není problém pro žádnej komponent. Jen to nech udělat někoho, kdo ví co dělá a ne nějakýmu "nalejvači", kterých je bohužel spousta.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Transportérák.

T4 - TURBO 21. pro 2014 09:57 #148321

  • durisa
  • Avatar uživatele durisa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 278
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 11
A máš nějakej typ, nejlépe severní čechy - Praha? Je nutná kontrola na brzdě, nebo to jsou vyhozený prachy? Co spotřeba při 96KW? Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od durisa.

T4 - TURBO 21. pro 2014 13:04 #148324

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 560
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Nejlepší je hledat podle referencí, podle toho jestli ti úpravce něco "nalije" na parkovišti do řídící jednotky, nebo zda ti doladí SW na míru na brzdě. Hledej úpravce, který má zkušenosti s extrémními úpravami tj. úpravami závodních speciálů, s extrémními úpravami motorů atd. Hlevně ti doporučuji navybírat úpravce podle ceny.
Burstner polointegrál 7,4 m - Fiat Ducato 2,3 103 kW
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW - prodáno
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF - prodáno
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 22. pro 2014 21:03 #148367

Mám chip na Golfu V upravenej na 100KW a 320 NM a je to super. Žádná reklamace a je to tam už 2 roky. Tak bych to nechal udělat taky u nich. Profichip v Praze nebo tak nějak se to jmenuje už si to nepamatuju, ale mám schovaný doklad a starý SW. Celkem příjemný kluci a v pohodě. Mohu jen doporučit

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 23. pro 2014 00:24 #148379

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 560
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Tak jak jsem se díval na web Profichipu tak to je přesně ta firma před kterou varuji. O doladění na míru na brzdě ani zmínka. Dále uvádí, že "chiptuning" řeší i mobilními specialisty tj. v překladu: Přijedeme k Tescu - nalijeme vám tam něco - a vy to zaplatíte. Nechci nikoho pomlouvat, ale toto není rozhodně profesionální přístup a už vůbec ne chiptuning. Toto je pouze kopírování nějakých dat do řídící jednotky. Jediným plusem je cena, která ale vypovídá o náročnosti jejich "chiptuningu".
Burstner polointegrál 7,4 m - Fiat Ducato 2,3 103 kW
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW - prodáno
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF - prodáno
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.200 sekund

Login