Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - TURBO

T4 - TURBO 29. pro 2014 23:18 #148860

Prosim tě, co to tady povídáš za bláboly, jaký nalejváci na Tescu a podobně. Za prvé mi to dělali u nich, používají ty samé mapy,jako používají jiní profesionální chiptuningáři. Ty mapy vyvíjejí specialisté a dají se koupit. Chápu, že pokud to není provedeno na válcové zkušebně, tak není zpětná kontrola. Proč by tam ale dělali zpětnou kontrolu, když to mají vyzkoušené u typů vozů a funguje to. Věřím tomu, že byste mi tam nahráli tu samou, ne-li podobnou mapu jako oni. Možná to umíte fakt nejlíp a ani se o to nepřu, ale pokud to není závodní speciál a jezdí člověk normálně, tak se nic neděje. Možná to dokážete podrobnějš poladit, ale ty hodnoty se přeci nemůžou tak zásadně lišit vůz od vozu. A propo , vím od kud asi vítr fouká. Mimochodem dieselpower má moc pěkná vida až na to, že II Golf má motor s PDčka , který je úplně někde jinde než původní starý 1,9TD. Nejsem úplnej debil nezlob se na mě.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 29. pro 2014 23:26 #148864

čtu tady golf a pd to jedině tak 4 seriová a td nemá pc a tak se nedá načipovat . a jinak přehrátí na nějakém parkovišti n´bez záruky a bez papíru to bych nedělal co ti říká stk . co když ti to píchnou prifíci a zjistí upravu nepovolenou . co se asi stane víš já jo auto je nespůsobylé a múžeš jsi ho necht odtáhnou a opravit . a nechtěj aby tě chytli z policie technici kteří se pohybujou po silnicích a pak máš smůlu taky . když upravu tak upravu dle norem a povolení a legál je lepší než problémy atd
VW Caravelle 2,5 TDI 96 KW
VW Golf III 1,9 TD 55KW
Yuky Relly2 50

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 29. pro 2014 23:37 #148866

  • dusanhaya
  • Avatar uživatele dusanhaya
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1471
  • Karma: 26
  • Obdržená poděkování 111
...čteš správně-II golf a PD---nacpali zkrátka PDčko do starého golfa ;
jak to myslíš s tím STK?? to mi řekni,kdo a jak zjistí kolik má motor skutečný výkon????
...a ta kontrola na silnicích ti NEnačítá řídící jednotku,stejně tak i STK !!!

Nepiš zavádějící bláboly typu JPP !!

JPP-jedna paní povídala
VW T5 Multivan 2,5TDI
T en D ým I gnoruj gang
A -team (Almara team)


Něco pro interier T4/T5 viz.-
http://dusanhaya.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od dusanhaya.

T4 - TURBO 30. pro 2014 00:14 #148869

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 549
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
zadynyjan:
Nechtěl jsem tě nijak prudit a je mi úplně jedno kdo ti co nahrál do ŘJ. Pro mě je vše vypovídající, že jsou u Profichipu schopni řešit chiptuning "mobilními" techniky tj. že ti jsou schopni pozměnit SW někde na parkovišti . Přál bych ti vidět jak mi ladili závodní dieselovou Fábii v Dieselpoweru. Věř, že by jsi změnil názor na chiptuning stejně jako kdysi já. A jak píšeš, že asi víš odkud vítr fouká ? Jistli máš na mysli, že dělám reklamu Dieselpoweru, tak se mýlíš. Jsem jen jejich bývalý zákazník a chtěl jsem se podělit o svou zkušenost tady na fóru.
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 30. pro 2014 07:05 #148872

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2678
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 156

martinhusek napsal: když upravu tak upravu dle norem a povolení a legál je lepší než problémy atd

Takovou úpravu v ČR někdo nabízí ?
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 03. led 2015 18:39 #149068

to: dusanhaya
To jsem pochopil, zase tak blbej nejsem :-) Proto to říkám, co je to za tuning, když použijou úplně jinej motor, který
je technologicky úplně někde jinde proboha. Tomu říkám reklama. Neříkám, že tomu nerozumí a ani se o to nepřu. Já vím o
chiptuningu úplný houbeles jen pár základů. Jen říkám, že oblbujou lidi toť vše.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od zadanyjan.

T4 - TURBO 03. led 2015 18:51 #149071

to TK:
Tak se omlouvám promiň, myslel jsem, že jim fakt děláš nějakou reklamu jako všechno tady v republice :-)
Já přece netvrdím, že nejsou dobří. Zřejmě jsou v tom fakt profíci, taky to dělají už pár let a specializují se na to. Ale sám
jsi to zmínil ,dělali ti chiptuning na závodním voze. A to je ten rozdíl, my máme sériové vozy, jezdíme s nimi na silnici a proč by
proboha nemohl někdo pozměnit data v ŘJ motoru, kde se upravují paliv.mapy, vzduch atd. Pokud je to kvalitní SW mapa, tak to přeci není nějaký problém. Jde o to, aby to motoru neškodilo a zvýšila se účinnost spalování. A co dělá hoření ? Poměr nafty se vzduchem pokud se nepletu, tak v čem je problém. Já tu firmu nijak neprosazuju a ani nehájím. Třeba s filtrem pevných částic tzv. DPF jsem u nich moc spokojený zrovna nebyl. Vykuchali mi to a zavařili na hovno(sám bych to zavařil levou rukou a poslepu líp) a teď mi to tam trochu fouká do mot.prostoru. A navíc mi rozvrtali geometrii vozu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 06. dub 2015 20:39 #153533

Zdravím,
nedávno jsem se stal majitelem Caravelle z roku 97, motor 2.5tdi 75kW ACV. Auto je po technické stránce docela dobré, ale zaráží mě jedna věc ohledně turba. Prvně jsem musel opravit hadičku v jednotce, nefungovalo měření tlaku a trochu to kouřilo.Teď mi na VAGu vyskakuje chyba 575 s návěštím diference plnícího tlaku. Auto jede (i s chybou) normálně až velmi dobře - 150 na dálnici proti kopci není problém, záběr turba odhaduju někde kolem 1900ot, takže tak jak to tady všichni píšou, turbo slyšet je, ale ne víc, než v jiných oturbených autech. Udělal jsem testovací jízdu s připojeným VAGem a diference mezi vypočítaným a skutečným tlakem opravdu je, ale překvapivě v otáčkách do 2tis. Charakteristika je asi následovná - plný plyn na 3jku, vypočtené hodnoty nezávisle na poloze plynu (tedy i při brzdění motorem z kopce...),

otáčky spočtený skutečný
1000 1,2 bar 1 bar
1200 1,5 bar 1,1 bar
1500 1,7 bar 1,3 bar
1800 2 bar 1,5 bar
2000 2 bar 1.8 bar
více 2 bar 2,1 bar

tlak turba drží až do omezovače a auto letí jak kameň z praku, nijak zásadně to nehulí, určitě ne víc než průměrná oktávka.... N75 se podle VAGu začíná otevírat kolem 2400ot. Regulace obtoku funguje vcelku bez zaváhání. Hodnoty požadovaného tlaku mi přijdou spíš jak pro turbo s geometrií lopatek. Celkem netuším, kde by to tam to turbo vzalo... Co mě zajímá. Mám auto po zásahu extrémním tunerem? Dá se to kdyžtak nějak opravit? Jo, když jsem měl jednotku rozebranou, tak na pamětech byly nálepky L a H (tedy horní a dolní blok, napsané rukou), nepředpokládám, že to tam je z výroby....
jo, jinak najeto 420tis, turbo je možná dokonce původní... Olej v sání je, ale nejsou to kaluže. Jen mastné hadice. Mizení oleje jsem během svých prvních 2tkm nezaznamenal (určite do 2 deci..) Jo. A když jsem koukal na zátěž motoru, ukazovalo mi to furt 0. Ale mám krám kabel a navíc mám dojem, že to bylo jen ve VAG3.04, ve 4.09 to mám dojem bylo normální..
Nemáte někdo ideu?
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - TURBO 07. dub 2015 11:03 #153557

  • durisa
  • Avatar uživatele durisa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 278
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 11
Jestli se nepletu, mám i po čipu pod plnym plynem něco kolem 1 bar. Tohle je nějak moc..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 07. dub 2015 11:05 #153558

Napsany absolutni tlaky. Tedy odecti 1 pro relativni... :-) pak to je 1.1bar.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 07. dub 2015 11:06 #153559

  • durisa
  • Avatar uživatele durisa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 278
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 11
našel jsem tohle:

Hi,
Depending on your engine code.
ACV, AJT, AUF: while driving 2nd gear, full throttle 2500 - 3000rpm 0.6 - 0.8bar
AHY: full throttle, 3rd gear from about 1500rpm - 1.75 - 2.08bar
Cheers

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 07. dub 2015 11:08 #153560

  • durisa
  • Avatar uživatele durisa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 278
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 11
2Honzis: Jasný, tak to vše vysvětluje :) Nevšiml jsem si toho :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 07. dub 2015 11:11 #153561

No. Kazdopadne i to 1.1 mi prijde moc a pozadavek na 1500ot na skoro plny tlak je taky fakt divny. Coz o to, jede to dobre, daj se s tim slusne honit oktavky :-) ale ta chyba se mi nezamlouva. Mam z toho dojem, ze by to melo jet v nouzaku, ktery je ale asi premapovany taky...

Da se nejak "bezpecne" shodit auto do nouzaku? Abych aspon vedel, ze to nejaky nouzak umi. Az se neco doopravdy podela, at si nezprasim motor.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 07. dub 2015 19:26 #153586

  • durisa
  • Avatar uživatele durisa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 278
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 11
Origo SW začne pořádně tahat až na cca 1900ot, měl by tam být znatelný výkonový skok. Já mam po čipu max. 13psi - 0.9 bar, předtím jsem měl cca 0.8bar max. Asi bych zkusil zajet k nějakýmu slušnýmu čipařovi.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 07. dub 2015 19:38 #153587

Tohle taky nijak zázračne netáhne dřív, na rovince se to sice na 5tku z 50tky rozjede, ale počkáš si. Vyloženě skok, jak ho znám třeba z jedničkovýho focuse tam není. Spíš plynule od 1800 nabírá sílu. Vono to ani dřív nejde, když se netočí turbo...
Slušného čipaře neznám a na autě jsou momentálně jiné věci k řešení. Takže spíš hledám, jak se to vlastně má chovat a jestli se s tím dá jezdit bez rizika destrukce motoru než pořeším rez a podobný věci. Navíc jiné práce mnoho....
tzn potřeboval bych vědět, jestli chyba 00575 - diference plnícího tlaku automaticky znamená nouzák a úplně ideálně log (nebo jen pár hodnot) z vagu od někoho, kdo tu chybu nemá :-)
případně čím nedestruktivním se dá nouzák vyvolat pro vyzkoušení, jakká je na nouzovým režimu mapa...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.211 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/