Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - TURBO

T4 - TURBO 10. srp 2015 17:49 #157945

...moznosti je nekolik. Ono je to tady asi vsechno popsany...

pokud mas vymeneny ventil N75 (i vyzkouseny pres test akcnich clenu?) tak toho moc nezbyva. Budto mas spatny obtok turba, pripadne spatne nastaveny - da se to dostelovat matickama, nebo mas primo spatne turbo.
Podivej se za jizdy na VAG, jake tlaky ti dava turbo na plny plyn na 3jku. Nekde jsem tu pred casem psal cca hodnoty, ktere to v jakych otackach fouka me.
Kde mas cidlo tlaku? Predpokladam ze na hadici. Funguje?

Jinak obtokovy ventil je opravdu ovladany tlakem a v pripade ze neni tlak, mel by byt obtok uplne uzavreny. Nenapada me tedka, jak rychle overit, ze to tak doopravdy je.
Kazdopadne neregulovany stav jde vynutit odpojenim hadicky od te banky, co ovlada obtok. Pokud to udelas, tak se da zkusit jak to jede, ale v zadnym pripade nevytacej motor nad cca 2500ot/min. Nevim, jak to dopadne - pravdepodobne to spadne do nouze s tim, ze je prekroceny tlak, otazka jak rychle.. jestli se mezi tim nerozlitne turbo...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - TURBO 10. srp 2015 19:12 #157947

Když odpojím tu ovládací baňku tak se nestane asi nic, protože když jsem to zkoušel vytáčet tak se nepohnul. Vag mám bohužel jen v omezené základní verzi v ruční diagnostice a test aktivních členů nepodporuje a sledování hodnot za jízdy taky ne. Ted sem si pořídil kabel i s vagem, ale nějak bojuju s instalací protože mám win 7 v 64 bit verzi a nějak mi to nejde rozchodit.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 10. srp 2015 19:13 #157948

Ještě nikde sem nenašel jak naštelovat to táhlo obtoku.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 10. srp 2015 20:59 #157951

Ono kdyz jen vytacis motor, tak se nehybe nic. Vyfukove plyny nemaji tlak, takze se turbo v podstate netoci. Roztoci se, az tomu "nalozis".
Tahlo jsem nesteloval, nemel jsem proc. Ono ty zrejme taky nemas proc, pokud rikas ze to od 2tis zabiralo, tak vychozi poloha bude asi v poradku..
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 10. srp 2015 21:15 #157952

  • jerrykx
  • Avatar uživatele jerrykx
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 146
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj,
poprosím o jednu rychlou....kolik má tlačit 75kw acv? a jakých otáčkách má maximální tlak dosáhnout?

zde píšou: 1,70-1,93bar
translate.google.com/translate?depth=1&h...ki.de/wiki/Ladedruck

a zde zas 1,2 bar:
www.t4-wiki.de/wiki/Ladedruck_(Anzeige)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od jerrykx.

T4 - TURBO 10. srp 2015 21:34 #157953

o 3 stranky dozadu jsem daval par hodnot. Jen si predstav, ze to ma byt jen do 1,9 a ne do 2,1 jak to mam ja :-)
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 10. srp 2015 21:50 #157955

  • jerrykx
  • Avatar uživatele jerrykx
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 146
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 0
asi sem dement, ale ono se tam nějak počítá s atmosférickým tlakem ne?
takže když ve 3tisích mam na budíku tlaku turba cca 1bar tak je to ok?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 10. srp 2015 21:56 #157956

Kdyz mas na budiku 1 bar, tak to je dobre.To je relativni tlak -meris rozdil mezi potrubim a okolnim prostredim. A vzhledem k tomu ze tlak okolniho vzduchu bude cca 1 bar (tedy atmosfera :-) ), mas v potrubi absolutni tlak 2 bary, nebo relativne 1 bar.
Ale ten tlak tam ma byt uz cca od 2000ot/min. Pokud neni, je neco spatne. Bud malo nafty, nebo spatne neco kolem turba.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01
Poděkovali: jerrykx

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 11. srp 2015 05:47 #157961

Honzis Caravelle napsal: ...
Kde mas cidlo tlaku? Predpokladam ze na hadici. Funguje?
...

Čidlo mám na coleru a též bylo měněný.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Dušan offroad.

T4 - TURBO 13. srp 2015 19:46 #158046

Nemáte někdo v okolí Tábora Vag a byl by ochotnej mi to napíchnout? Nebo poradíte kde koupit kabel a sehnat Vag v češtině kterej by fungoval na win 7 64 bit verze. Koupil jsem si totiž kabel, ale jaksi nejsem schopnej ho rozchodit ani na starým vypučeným noťasu s Xpéčkama natož v mojim.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 15. srp 2015 17:34 #158096

Takže mám asi turbo v kopru. Teď sem byl u známího a podařilo se to napíchnout a turbo v maximálu tlačí cca1,2 a počítač chce 1,95. Je pravda že poslední dobou to padá pořád a i auto už nechce jet tak jako dřív. Předtím to padalo sporadicky a většinou kolem 2tis. ot. a teď už to padá po cca 1 km a je jedno v jakejch otáčkách.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 23. srp 2015 21:05 #158318

Takže u mě to bylo turbem. Sekala se obtoková klapka přímo v turbu. Auto nepadá, jede jak za mlada, nekouří a spotřeba šla o cca 1,5l dolu. :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 09. zář 2015 21:45 #158825

  • jerrykx
  • Avatar uživatele jerrykx
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 146
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 0
Čaues,
už sem přišel na problém se starty a nízkým výkonem, viz sekce" T4 - MOTOR 2.5TDI".
Teď mi trápí jediný problém: když jedu do táhlého kopce, tak mi auto při plném plynu po chvíli v max. tlaku vyhodí chybu překročení tlaku v sání a tlak spadne cca na polovinu, uberu plyn a zase přidám a auto opět tlačí, ovšem už nedostáhne max, tlaku protože jsem v polovině kopce a auto už nezrychlí....snad píši srozumitelně.
Čidlo tlaku v říd. jednotce sem měnil a předpokládám že to jím nebude. Četl jsem, že se zde řešilo správné nastavení ovládacího táhla klapky obtoku turba, což si myslím že by mohlo způsobovat můj problém (turbo mám po repasi a netuším zdali je nastaveno správně)
Má otázka tedy zní jak zkontrolovat, případně správně toto táhlo pomocí 2 matek nastavit.

Děkuji

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od jerrykx.

T4 - TURBO 26. led 2016 22:27 #162485

Lidi, neřešili jste někdo, že z turba teče olej? Nemyslím to tak, že to teče proudem, ale tak, že turbo už není co bývalo, ale na výměnu zatím taky ne. Jen to, co většinou jde do motoru a spálí se, mi prolíná spojem na kompresorové části turba. Prostě turbo je celý zahnojený od oleje, a když se to zahřeje, tak se to pálí a smrdí... (to je asi největší problém :-) ). Oleje mizí trocha - do půl litru mezi výměnama a není to všechno jen turbem. Dá se turbo kuchnout a přetěsnit komoru kompresoru? Ať to lítá do motoru a ne ven..

Najeto 430tkm, turbo je asi původní - nenese známky odlišného stáří od okolí.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - TURBO 27. led 2016 04:37 #162496

  • aaamilan
  • Avatar uživatele aaamilan
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 465
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 20
Ahoj, můj problém s únikem oleje u turba byl takový, že jsem začal cítit spálený olej, hledal jsem a našel jsem turbo od oleje, ne mnoho, ale jako by opocené. A zjistil jsem, že mi to sákne kolem hadic. Neudrželi to svorky. Dal jsem nové a měl jsem klid. Aspoň to byl můj problém s únikem u turba.
VW T4 syncro 2,5TDI 75kW r.v. 2000

A-team (Almara team)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.097 sekund

Login