Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - TURBO

T4 - TURBO 27. led 2016 20:48 #162546

Ono to právě moc není poznat, odkud to sákne. Je to prostě oblitý celý. Vždycky to zasmrdí po ujetí 5km a pak už je zbytek cesty klid. No až bude v garáži tepleji, tak to očistím a budu sledovat, od kud to teče...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 10. kvě 2016 20:25 #166940

Zdravím řeším turbo, asi před pul rokem jsem to nechal rozumně čipnout, vše bylo v poho ale poslední dobou mi dost píská turbo, dneska sem to kontroloval vyměnil plastovou hadici co jde na turbo a pořád stejné (sem myslel že má vůli, výfuk je nový), turbínka už má vůli, doporučte někoho, kde koupit, šel bych asi do nového origo, a ještě dotaz jestli se to má nějak mazat před startem....nebo stačí jen vyměnit s hadicemi a vším kolem.

Dík moc za rady...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 10. kvě 2016 20:33 #166941

Ještě přidám, nežere olej, ani intercooler neni nějak moc od oleje, jen mastný, může to snad být něco jiného..?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 11. kvě 2016 22:05 #166973

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 500
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
nové turbo vždy při montáži napln olejem- myslím vstup mazacího oleje.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 12. kvě 2016 00:32 #166977

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 560
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
V prvé řadě ti doporučím, aby jsi si dal do profilu odkud jsi aby ti někdo poradil nejbližší servis. Pokud ti turbo nežere olej a nemá vůli tak je “uzel“ OK. Pokud ti turbo jen hnízdá tak máš někde netěstnost nebo jsou na tom špatně lopatky. Každopádně bych turbo vyndal a nechal prohlédnout někým kdo tomu rozumí. Kdo ti dělal ten rozumnej chip ?
Burstner polointegrál 7,4 m - Fiat Ducato 2,3 103 kW
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW - prodáno
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF - prodáno
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 13. kvě 2016 14:49 #167003

Jsem z Jablunkova, čip dělal tdi Drápek, osička vůli má....vypadá to jakoby se hýbala od do...kolik ji lopatky pustí..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 15. kvě 2016 18:04 #167038

jerrykx napsal: Čaues,
už sem přišel na problém se starty a nízkým výkonem, viz sekce" T4 - MOTOR 2.5TDI".
Teď mi trápí jediný problém: když jedu do táhlého kopce, tak mi auto při plném plynu po chvíli v max. tlaku vyhodí chybu překročení tlaku v sání a tlak spadne cca na polovinu, uberu plyn a zase přidám a auto opět tlačí, ovšem už nedostáhne max, tlaku protože jsem v polovině kopce a auto už nezrychlí....snad píši srozumitelně.


Vyřešils to nakonec nějak?

Děje se mi něco podobnýho - na libovolnej rychlostní stupeň to při tahu okolo 2500-3000 otáček po chvíli citelně skokově ztratí výkon. Nejvíc je to poznat, když to tlačím do kopce, na dálnici je to znát míň, ale děje se to i na rovině. Tam to poznám tak, že když přišlápnu plyn, tak to nemá takovej tah. Ale stačí sundat nohu z plynu a znova zašlápnout a už to jede jak po másle - než to zase vypne (řekl bych, že to trvá třeba do minuty silnějšího tahu).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 16. kvě 2016 19:30 #167088

Zkusím něco od sebe, taky se mě dělo něco podobného do 120 v poho zrychlovalo, pak najednou jak bys utl a nic žádný výkon....Byla to hadička podtlakova do Ř.J, byla špatná, po výměně zas v poho.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 16. kvě 2016 20:00 #167089

Ano. A v jednotce je chyba "řídící jednotka vadná". Pokud to tam je, tak je zpuchřelá hadice ne k řídící jednotce, ale uvnitř. Dal jsem ten kousek uvniř nový a je to ok. To vše samozřejmě do roku 97 - zelené budíky, "starý" ACV motor...

To celé má ale jednu vadu. Neukáže to překročení tlaku v sání. Ani nemá jak, protože čidlo tlaku se zpuchřelou hadicí neměří. Pokud to háže chybu překročení tlaku, koukal bych po elektroventilku, co ovládá obtok a "baňku" na turbu. Překročení tlaku prostě znamená, že by část spalin měla jít obtokem, ale neobtíká. Dá se to zkusit. Natvrdo spojit baňku na turbu s tlakovým vzduchem. Pokud je to ventilem (N87?) , tak to bude celkem fungovat, jen se dosáhne výrazně menšího tlaku v sání a tedy to moc nepojede, možná že to bude v nějakých otáčkách ztrácet výkon a tak. Ale určitě nepůjde do překročení tlaku.
Pokud to do překročení tlaku padne i tak, je špatná regulace na turbu.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - TURBO 22. lis 2016 21:44 #171970

Lidi, jaký patří těsnění pod olejový šrouby do turba? Zdá se mi, že mi z toho ten olej jde pod těma průtočnejma šroubama, dotahovat to nehodlám, ať to neurvu.
Má tam bejt nějakej měděnej kroužek či tak?
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 22. lis 2016 22:57 #171974

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 500
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
bývá tam měď

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 19. úno 2017 11:21 #174106

  • KAUFI
  • Avatar uživatele KAUFI
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj. Auto mi při rozjezdu na 1. st. v rychlosti přibližně 10km/h zacuká. EGR vypadá ještě celkem dobře, ale hadice nejsou už příliš od oleje z turba? Mám motor 2,5TDI ACV. Najeto 169000. Auto bylo kdysi kupované s 90000 přes VW. Spíš pak roky trpělo krátkými jízdami a častým střídáním řidičů.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 19. čec 2018 13:09 #186202

Ahoj, tak turbo na ACV potkalo už i mě. Jde na repasi, ale co nevím - mám dávat těsnění na turbo na výfukové straně? původně jsem ho tam neměl, z Etky to taky neřeknu na 100%, ale nenašel jsem ho tam - u motoru AHY na obrázku taky není. Těsnění se ale prodávají a ve firmě, kam jsem turbo poslal mi na otázku, jestli ho tam dát bylo odpovězeno "myslím, že určitě".

Zatím mi to vychází, že ho tam nedám, ale budu rád, když mi to někdo potvrdíte.
Díky
VW T4 ACV

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 23. čec 2018 07:52 #186236

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 735
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Na 99,9% tam tesneni je. Podivam se doma. tesneni urco bude v kovu. Zkus si e zeptat ve SpecialTurbo. Ja kdyz jsem ho menil za jiny tak tesneni tam bylo.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 23. čec 2018 16:18 #186246

Díky za odpověď, pátral jsem taky ještě dál a vyčetl jsem zase dost názorů, že tam těsnění není standartně a ani ho VW nemá, že je to i u spousty aut dneska a většinou je to i poznat, když jsou dosedací plochy přesně srovnané, což u tohohle taky jsou.
Vím, že se prodává a že ho tam spousta lidí dá, ale pokud tam není potřeba, tak bych ho tam klidně nedával, i když tím asi nic nezkazím, když ho dám.
VW T4 ACV

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.096 sekund

Login