Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - TURBO

T4 - TURBO 11. lis 2022 20:29 #207701

To je variabl?
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 13. lis 2022 16:16 #207714

Z čeho to je turbo?
VW Caravelle t4 2.5tdi 75kW 1999 + menší chip 97kW 318Nm
Škoda Karoq 1.5TSI DSG 110kW 2023

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - TURBO 13. lis 2022 18:08 #207716

Čistě teoreticky z golfa 2 1.6td/gtd , ale jistě to říct nemůžu, přidávám číslo turba. Každopádně sedlo včetně svodů , bez větších úprav , jen odvod oleje- upravit trubku/hadici , přívod oleje- trochu jinak ohnout- cca o 2 cm , hadice do cooleru malinko jiné , a na origo sacích svodech uříznout držák "něčeho" , jelikož se tam turbo jinak nevešlo :-) . A jinou přívodní hadici vzduchu z filtru + odvětrání víka . Mám to zatím provizorně , ale jede to slušně. Ještěje samozřejmě potřeba seřídit správný poměr nafta/vzduch , teď je to jak bouchlý kamna :-)
:-)
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi....Final edition - 1.9tdi 90kw :-) .... 105kw
Vw t4 california 2.5tdi - žabka 2
Přílohy:
Poděkovali: Mára92

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Mickey1.9td.

T4 - TURBO 09. pro 2022 21:16 #207965

Tak jsem objevil "trochu " zádrhel na turbíně . Oproti originálu je vážně velký , takže prostor mezi turbem a sacími svody se razantně zmenšil . Při dlouhém táhlém kopci , nebo prostě když na to šlápnu , se sací svody dost ohřejí vlivem sálavého tepla , a ochlazený vzduch z intercooleru se zas před vstupem do motoru ohřeje . Takže jsem nakoupil termo omotávky výfukových svodů a termo obal na turbo . A to není venku vůbec teplo . Nedokážu si představit, co by to dělalo v létě. Takže pokud tohle odizolování nepomůže , tak turbo letí do kopřiv . Ale byla by to škoda , protože ten nárůst kroutícího momentu oproti sériovému turbu je vážně znát . Tedy jen do chvíle , než do motoru začne proudit horký vzduch .....
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi....Final edition - 1.9tdi 90kw :-) .... 105kw
Vw t4 california 2.5tdi - žabka 2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.244 sekund

Login