Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru"

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 17. lis 2011 17:43 #83488

Tak zatial to ide docela dobre motor osadeny akurat som dal silnejsiu lamelu s veverice:Dtreba este nahodyt vyfuk prehodit olejovu vanu atrosku doladyt intercooler nakolko davam s Pajera 2,5 td ten ma aj malu ochladovvaciu vrtulu :D ale motor chytylna brnk :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 20. lis 2011 19:12 #83629

Prosím o radu,má někdo zkušenost se záměnou motoru z A6 2.5tdi 85kw kod AAT chci ho dát místo mého 65kw-AJT který kleknul upadl ventyl. Převodovku už mám z 75kw. Jedná se mě hlavně jak spasovat turbo jestli bude pasovat na vyfukové potrubí a vstř.čerpadlo-ovládání. Děkuji předem za informace.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 12. pro 2011 13:04 #84939

  • letsurf
  • Avatar uživatele letsurf
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 43
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0
Zdravim,

tak se vydám cestou naroubování jiného motoru z původní 2,4D AAB
Nestartuje a žere olej:-( A tedko: prej by se do T4 měl vejít motor 1,9 tdi 66KW Z1
A mělo by to i pasovat na origo uložení a převodovka by měla taky prej zůstat. Dělal jste to někdo?
Případně co všechno bude potřeba.

Díky mooc.
Bydliště: Praha

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 25. led 2012 23:53 #89258

  • mickey
  • Avatar uživatele mickey
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 27
  • Obdržená poděkování 0
Necpětě do T4 motory 1Z a podobně . AHU do čísla 100 000 nemají kované písty tyto motory . Jedete do kopce na trojku plnej plyn a nahoře to udelá prd prd prd a je to . V prípadě ze motor otevřete podivejte se do pístu do komurky , hledejte praskliny . Popraskané nedávejte Z5 . Nejlepší je většína AFN a noveší kody motoru na přestavbu .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 15. bře 2012 18:45 #94122

Zdravím Vás zkušený Téčkaře.

Vlastním T4 1992 2.4 s velmi zachovalou kastlí, jen ten motor mi nevyhovuje a nejspíš i dosluhuje. Převážím v autě motorky a v kopcích je to opravdu utrpení. S autem jsem velmi spokojen a rád bych mu dopřál oživení.
Mám ještě Golf IV 110kW (motor Arl) 4 motion s hnutou kastlí, jinak je auto naprosto ok.
Zajímalo by mě, s jakými problémy se setkám, při přesunu veškerých použitelných částí z Golfa do Tčka. Mám tedy druhé kompletně pojízdné auto, kterým chci téčko vymazlit.
Prosím o nastínení problémů od mechanických zádrhelů až po papírování s úřady.

Díky Vám :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 15. bře 2012 21:47 #94159

  • ABART
  • Avatar uživatele ABART
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1136
  • Karma: 96
  • Obdržená poděkování 24
Pokud to chces legalizovat,tak si o tom nechej jen zdat.... tatam jsou doby,kdy slo udelat z 1.9D treba 2.5TDi 111kW....
Co s tyka mechanicke prestavby,tak uz to tu nekdo na foru resil.Zkus pohledat...
VW T4 2.4D CROSSBUS(syncro),
VW T4 2.4D CROSSDOKA(syncro) ..snad nekdy bude hotova.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
BABETA LX
snekobudka KIP

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 26. bře 2012 00:14 #94947

Ve vedlejším tématu jsem repasoval-měnil svazek elektriky k motoru. Tak jsem to o víkendu pořádně projel a po zhruba 50ti kilometrech se mi rozpípal bzučák a rozblikala kontrolka mazání. Jelikož, jak jsem předeslal, je v tom motor z Pola, kde je samozřejmě jiná krátká měrka a ta zůsatala zachována není podle mě vůbec věrohodné to, co ukazuje. (Polo neznám, není tam náhodou motor nakloněn dozadu?).

Každopádně mě zajímá, proč se bzučák rozpípá, až když se motor pořádně ohřeje(tj tak 25km) a co varování dává popud? Je to čidlo tlaku na chladiči oleje u filtru? Nebo něco jiného? Pípání nemá souvislost s otáčkami, většinou po pak nastartování za tepla je ticho a rozpípá se tak do 30s a pípá a pípá, občas přestane a někdy když je motor vytočenej a v tahu tak to přestane.

Tak zkusím nalít více oleje, až zjistím kolik. Nejlepší by bylo asi měrku vyměnit, už kvůli tomu, že se nedá měřit bez toho aby se vyklopil chladič s maskou i tak je to docela natěsno a měrka při vytahování do luku ... ale zase mám pocit, že po nalití více oleje mi bude při brždění vytejkat nepříliš těsnou měrkou ven :D :D

Každopádně mě po přečtení tohoto topicu napadlo (taky jsem sem dotaz přesunul), že by problémy mohl působit i možná pólácký sací koš .. uvidíme, kouknem se na to. Těsnění pod vanou taky není nic moc ... spíš nic.
Sanitka T4 Long 1.9 D 1Y poloplech.
Ford Aerostar 3.0i E85+Benzin a Ford Windstar 3.0i E85+Benzin+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 11. dub 2012 23:22 #96008

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 22

ABART napsal: Pokud to chces legalizovat,tak si o tom nechej jen zdat.... tatam jsou doby,kdy slo udelat z 1.9D treba 2.5TDi 111kW....
Co s tyka mechanicke prestavby,tak uz to tu nekdo na foru resil.Zkus pohledat...


Takový námět bych měl:

Údajně lze udělat vývoz do třeba PL,DE a podobně,
pak přestavbu,
pak to zapsat do TP v dané zemi,
pak udělat dovoz do CZ,
v CZ ti opíšou přestavbu z toho zahraničního TP
a máš tak legálně třeba místo motoru atomový reaktor.
Akorát to musí být vše už v těch dokladech ze zahraničí.
Neručím za info,jen jsem to slyšel,takže zkus se informovat,abys si to potvrdil/vyvrátil.
A v tom DE jsou specialisti,tam je národní sport mít homologované přestavby a tunning legálně,akorát je vždy otázkou,co jsi ochoten zaplatit a jestli to má smysl,jinak jde cokoliv.
V CZ je zase národní sport "tohle Vám pane zamítneme,tohle neuznáme"
a musíš se proboxovat přes nadřízené,aby jsi svá práva prosadil,ale jde to.
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 12. dub 2012 01:43 #96013

Potvrzuji. Toto jsem slyšel a byla to jedna ze skoro aktuálních možností pro mně tohle zrealizovat ;)
Sanitka T4 Long 1.9 D 1Y poloplech.
Ford Aerostar 3.0i E85+Benzin a Ford Windstar 3.0i E85+Benzin+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 12. dub 2012 08:29 #96019

Ano, skutečně to lze v D takto udělat ale počítej s takovou cenou za kterou si radši rovnou koupíš takové auto v bazaru. Vím do detailu konkrétní info o přestavbě jednoho VW Brouka s motorem a nápravama z Porsche 911 turbo.Sice to dělal němec a jezdí s tím v německu ale co ho stálo času a hlavně peněz to tam zlegalizovat...
V případě, že by se pak takový auto přihlašovalo tady u nás opět to nelze standartní cestou, páč se jedná o stavbu a přihlašuje se to zase opět jinak než klasický auto s evropskou homologací.Vzhledem k cenám T4 na mobile.de je prostě tohle cesta absolutně mimo. Jinak jde dneska všechno, když to někdo hodlá zaplatit.To je pravda.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 21. dub 2012 22:25 #96462

  • tomíno
  • Avatar uživatele tomíno
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Zdravím všechny, jsem tu u vás nový tak mě prosím hned neukamenujte, když jsem si to tu tak pročítal tak se chci zeptat. Přemýšlím nad koupí 2.4D syncro a když jsem si to tu pročítal tak jsem se tu dočetl že tam jde dát 1.9tdi staší typ jak moc je to složitý? a jak to pasuje na převodovku ? mám z toho trochu strach, nepotřebuji aby to byl závoďák. Jen by se mi tam líbilo tdi. díky moc za odpovědi :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 23. dub 2012 19:47 #96574

  • Vejnýsek
  • Avatar uživatele Vejnýsek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Nekonečný projekt vol.2
  • Příspěvky: 1188
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 11
Ahoj z čeho tdi?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 23. dub 2012 20:31 #96586

  • tomíno
  • Avatar uživatele tomíno
  • Návštěvník
  • Návštěvník
AFN bych tam dal co jsem se tu dočetl to předpokládám že je Golf III, atd... chtěl bych tam dát 81kw verzi počítám že budou nějaký dodělávky (držáky, uchycení atd...) ale zajímá mě jak je to s převodovkou. Díky moc za odpověď :D :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 06. kvě 2012 20:44 #97105

  • technix
  • Avatar uživatele technix
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 414
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 4
Potřebuji trochu poradit. Už se zase chystám na tu implantaci motoru 1,9TDi. Vše je mi tak nějak jasné, ale nevím co s tím elektronickým plynem.
K motoru je takový reostat s kouskem lanka a očkem. Kam ho mám umístit? Aby mi to někde neupadlo... :shock:
Díky za rady od zkušených zaměňovačů motorů D:_)1 D:_)
VW TRANSPORTER T4 1,9TDi r.v.98 poloplech
VW TRANSPORTER T4 1,9TD r.v.01 celoplech
VW TRANSPORTER T4 2.4D r.v.91 valník

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 07. kvě 2012 23:00 #97146

  • Jaryn
  • Avatar uživatele Jaryn
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 139
  • Obdržená poděkování 0
Dělali jsme to tady asi před rokem, po drobné úpravě jde použít plynový pedál z golfa III

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.145 sekund

Login