Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru"

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 07. dub 2010 18:26 #40057

Napasovat tam jde, ale je to dost práce. Starší TDI 1Z a AFN je brnkačka, ale potřebuješ ND z T4 1,9TD. Octavkový motor je o hodně víc práce. Musíš vyrobit vanu, držáky atd
VW T2 Doka 1,6 74 už se do ní pustím :-)
VW T3 Caravelle 1,6 TD syncro :kiss:
T3 1,6TD multivan Magnum :-)
T4 2,5TDI
T5, T6 už asi nechci :-D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 08. dub 2010 12:54 #40100

a sedne na tu převodovku

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 08. dub 2010 21:03 #40117

Taky jsem měl podobný problém a vyřešil sem to posunutí páky na přídávání plynu na tisícihranu, aby mi čerpadlo více otvíralo a pak jsem došteloval volnoběh. Když mu dám podlahu v nízkých otáčkách, tak za mnou nejde vidět. Čerpadlo jsem si nechal dělat, takže ti moc neporadím, ale mám to stejnak udělané- obal TD a uvnitř TDI .
VW T2 Doka 1,6 74 už se do ní pustím :-)
VW T3 Caravelle 1,6 TD syncro :kiss:
T3 1,6TD multivan Magnum :-)
T4 2,5TDI
T5, T6 už asi nechci :-D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 11. dub 2010 20:23 #40294

  • Jaryn
  • Avatar uživatele Jaryn
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 139
  • Obdržená poděkování 0
To vykuřování mně právě děsí. Asi je v republice pár chlápků, kteří vědí jak na to, aby to jelo a nehulilo. Někteří za to však chtějí dost ranec, tak začínám po chvilkách dávat elektriku na origo TDi... :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 11. dub 2010 21:44 #40304

Hulit to bude pořád. Protože potřebuješ poměr nafta a vzduch. Když tomu dáš podlahu a nemáš turbo v tahu tak to bude hulit a pak to přestane v tahu. Pokud stáhně naftu tak ti to zase v tahu noc nepojede, protože budeš mit málo nafty. Musíš si to regulovat sám nohou :D .
VW T2 Doka 1,6 74 už se do ní pustím :-)
VW T3 Caravelle 1,6 TD syncro :kiss:
T3 1,6TD multivan Magnum :-)
T4 2,5TDI
T5, T6 už asi nechci :-D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 13. dub 2010 20:09 #40380

  • Jaryn
  • Avatar uživatele Jaryn
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 139
  • Obdržená poděkování 0
Tak konečně tdi zavrčelo, jel jsem s tím jen asi 10 km. Zatím to vypadá dost dobře, zítra dostrojím a D:_)5 D:_)5 :lol:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 17. dub 2010 22:21 #40575

  • Jaryn
  • Avatar uživatele Jaryn
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 139
  • Obdržená poděkování 0
Hotovo, dostrojeno. Prvních 600 km dobrý, možná jsem čekal trošku víc, než je realita. Vůbec to nezakouří- ještě prověřím, esi jde dát opravdu plnej..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 29. dub 2010 21:41 #41362

ahoj, takže jak jsem pochopil tak 1,9 tdi sedí bez problémů na převodovku z 2,4 syncro? a jak je to s převodama? nejsou moc krátký? díky, pouštím se taky do přestavby syncra tak bych rád předešel problémům

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 30. dub 2010 09:55 #41424

  • Jaryn
  • Avatar uživatele Jaryn
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 139
  • Obdržená poděkování 0
Já jsem dával místo 1.9 TD motor TDi z golfa, to šlo celkem snadno, dal jsem to i se spojkou

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 20. čen 2010 22:45 #45431

chlapi mám a nejenom já ,,hloupej nápad,, :mrgreen: u jednoho tuningáře jsem viděl ve dvojkovym golfu místo 1,6D nacpanej motor TDI-AGR z oktávky TDI 66KW-bylo to postavený tak že motor,hlava,vsřiky-AGR.
vstřikovací čerpadlo bylo jaksi překopaný něco z TDIčka a upravený,plus vrch byl ovládanej lankem.takže žádná řídící jednotka,žádnej elektronickej plyn a asi žádnej moc výkon-typnul bych že to bylo stejný jako 1,9TD 50 kw v transpikovi.
jenomže motor ABL 1,9 TD 50 kw je jak známo šmejd kterej vydrží tak 300 000km maximálně,hřeje se a je celkově na nic.takže motor z oktávky by tohle s jeho životností vyřešil...myslite že by to mohlo jít na transpika,a co všechno by bylo potřeba upravit vyměnit a předělat?samozřejmě moje 1,9tka je na jízdu z bodu A do bodu B a převoz matroše,pomalou jízdu.ale tohle mě už delší dobu leží v hlavě... D:_)9
VW Caravelle 2,5 TDI
VOLVO S60 D5
VW T4 1,9TD 2x
VW transporter 2,5 TDI
octavia TDI 2x
tigra 1,4
opel corsa 1,2

zákony života na této planetě nám umožnují vyzkoušet všechny možnosti,abychom se nakonec vrátili k té první...VW...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 20. čen 2010 22:51 #45433

Nevím, kde je známo že 1,9 TD je šmejd, ale já si rozhodně myslím pravý opak. Já najezdil s motorem ABL 300.000 a kupoval jsem ho tenkrát ojeté s 250.000 km. Dodnes jezdí s původním motorem.

Překopat na TDI to určitě jde, sám jsem to už i viděl, ale zapomeň, že na tom autě někdy ofiko uděláš technickou nebo že ho bez haluze prodáš. To auto prostě papírově zlikviduješ.
Toho času bez Téčka....čekatel

VW Sharan 1,9 TDI PD - Kindertransporter - nesnáším ho
BMW 318 TDS - VW z Mnichova
Volvo FH 13 Sattelzug, druhé bydliště - jen T4 je lepší

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 21. čen 2010 10:38 #45447

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31

TDI Life napsal: chlapi mám a nejenom já ,,hloupej nápad,, :mrgreen: u jednoho tuningáře jsem viděl ve dvojkovym golfu místo 1,6D nacpanej motor TDI-AGR z oktávky TDI 66KW-bylo to postavený tak že motor,hlava,vsřiky-AGR.
vstřikovací čerpadlo bylo jaksi překopaný něco z TDIčka a upravený,plus vrch byl ovládanej lankem.takže žádná řídící jednotka,žádnej elektronickej plyn a asi žádnej moc výkon-typnul bych že to bylo stejný jako 1,9TD 50 kw v transpikovi.
jenomže motor ABL 1,9 TD 50 kw je jak známo šmejd kterej vydrží tak 300 000km maximálně,hřeje se a je celkově na nic.takže motor z oktávky by tohle s jeho životností vyřešil...myslite že by to mohlo jít na transpika,a co všechno by bylo potřeba upravit vyměnit a předělat?samozřejmě moje 1,9tka je na jízdu z bodu A do bodu B a převoz matroše,pomalou jízdu.ale tohle mě už delší dobu leží v hlavě... D:_)9


<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=356 ">viewtopic.php?f=7&t=356<!-- l --> D:_)9 D:_)7

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=21&t=1723&start=15 ">viewtopic.php?f=21&t=1723&start=15<!-- l --> ;) D:_)12
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 21. čen 2010 11:51 #45457

Další výprask...Maršoun je dneska v ráži. ;)
Toho času bez Téčka....čekatel

VW Sharan 1,9 TDI PD - Kindertransporter - nesnáším ho
BMW 318 TDS - VW z Mnichova
Volvo FH 13 Sattelzug, druhé bydliště - jen T4 je lepší

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 21. čen 2010 12:26 #45462

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
:lol: :lol: :lol:
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 22. čen 2010 21:49 #45570

TDI Life napsal: chlapi mám a nejenom já ,,hloupej nápad,, :mrgreen: u jednoho tuningáře jsem viděl ve dvojkovym golfu místo 1,6D nacpanej motor TDI-AGR z oktávky TDI 66KW-bylo to postavený tak že motor,hlava,vsřiky-AGR.
vstřikovací čerpadlo bylo jaksi překopaný něco z TDIčka a upravený,plus vrch byl ovládanej lankem.takže žádná řídící jednotka,žádnej elektronickej plyn a asi žádnej moc výkon-typnul bych že to bylo stejný jako 1,9TD 50 kw v transpikovi.
jenomže motor ABL 1,9 TD 50 kw je jak známo šmejd kterej vydrží tak 300 000km maximálně,hřeje se a je celkově na nic.takže motor z oktávky by tohle s jeho životností vyřešil...myslite že by to mohlo jít na transpika,a co všechno by bylo potřeba upravit vyměnit a předělat?samozřejmě moje 1,9tka je na jízdu z bodu A do bodu B a převoz matroše,pomalou jízdu.ale tohle mě už delší dobu leží v hlavě... D:_)9



já bych si spíš typnul že to mělo výkon tak 4 těch 1,9 TD :lol:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.229 sekund

Login