Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru"

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 07. dub 2010 18:26 #40057

Napasovat tam jde, ale je to dost práce. Starší TDI 1Z a AFN je brnkačka, ale potřebuješ ND z T4 1,9TD. Octavkový motor je o hodně víc práce. Musíš vyrobit vanu, držáky atd
VW T2 Doka 1,6 74 už se do ní pustím :-)
VW T3 Caravelle 1,6 TD syncro :kiss:
T3 1,6TD multivan Magnum :-)
T4 2,5TDI
T5, T6 už asi nechci :-D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 08. dub 2010 12:54 #40100

a sedne na tu převodovku

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 08. dub 2010 21:03 #40117

Taky jsem měl podobný problém a vyřešil sem to posunutí páky na přídávání plynu na tisícihranu, aby mi čerpadlo více otvíralo a pak jsem došteloval volnoběh. Když mu dám podlahu v nízkých otáčkách, tak za mnou nejde vidět. Čerpadlo jsem si nechal dělat, takže ti moc neporadím, ale mám to stejnak udělané- obal TD a uvnitř TDI .
VW T2 Doka 1,6 74 už se do ní pustím :-)
VW T3 Caravelle 1,6 TD syncro :kiss:
T3 1,6TD multivan Magnum :-)
T4 2,5TDI
T5, T6 už asi nechci :-D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 11. dub 2010 20:23 #40294

  • Jaryn
  • Avatar uživatele Jaryn
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 139
  • Obdržená poděkování 0
To vykuřování mně právě děsí. Asi je v republice pár chlápků, kteří vědí jak na to, aby to jelo a nehulilo. Někteří za to však chtějí dost ranec, tak začínám po chvilkách dávat elektriku na origo TDi... :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 11. dub 2010 21:44 #40304

Hulit to bude pořád. Protože potřebuješ poměr nafta a vzduch. Když tomu dáš podlahu a nemáš turbo v tahu tak to bude hulit a pak to přestane v tahu. Pokud stáhně naftu tak ti to zase v tahu noc nepojede, protože budeš mit málo nafty. Musíš si to regulovat sám nohou :D .
VW T2 Doka 1,6 74 už se do ní pustím :-)
VW T3 Caravelle 1,6 TD syncro :kiss:
T3 1,6TD multivan Magnum :-)
T4 2,5TDI
T5, T6 už asi nechci :-D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 13. dub 2010 20:09 #40380

  • Jaryn
  • Avatar uživatele Jaryn
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 139
  • Obdržená poděkování 0
Tak konečně tdi zavrčelo, jel jsem s tím jen asi 10 km. Zatím to vypadá dost dobře, zítra dostrojím a D:_)5 D:_)5 :lol:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 17. dub 2010 22:21 #40575

  • Jaryn
  • Avatar uživatele Jaryn
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 139
  • Obdržená poděkování 0
Hotovo, dostrojeno. Prvních 600 km dobrý, možná jsem čekal trošku víc, než je realita. Vůbec to nezakouří- ještě prověřím, esi jde dát opravdu plnej..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 29. dub 2010 21:41 #41362

ahoj, takže jak jsem pochopil tak 1,9 tdi sedí bez problémů na převodovku z 2,4 syncro? a jak je to s převodama? nejsou moc krátký? díky, pouštím se taky do přestavby syncra tak bych rád předešel problémům

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 30. dub 2010 09:55 #41424

  • Jaryn
  • Avatar uživatele Jaryn
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 139
  • Obdržená poděkování 0
Já jsem dával místo 1.9 TD motor TDi z golfa, to šlo celkem snadno, dal jsem to i se spojkou

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 20. čen 2010 22:45 #45431

chlapi mám a nejenom já ,,hloupej nápad,, :mrgreen: u jednoho tuningáře jsem viděl ve dvojkovym golfu místo 1,6D nacpanej motor TDI-AGR z oktávky TDI 66KW-bylo to postavený tak že motor,hlava,vsřiky-AGR.
vstřikovací čerpadlo bylo jaksi překopaný něco z TDIčka a upravený,plus vrch byl ovládanej lankem.takže žádná řídící jednotka,žádnej elektronickej plyn a asi žádnej moc výkon-typnul bych že to bylo stejný jako 1,9TD 50 kw v transpikovi.
jenomže motor ABL 1,9 TD 50 kw je jak známo šmejd kterej vydrží tak 300 000km maximálně,hřeje se a je celkově na nic.takže motor z oktávky by tohle s jeho životností vyřešil...myslite že by to mohlo jít na transpika,a co všechno by bylo potřeba upravit vyměnit a předělat?samozřejmě moje 1,9tka je na jízdu z bodu A do bodu B a převoz matroše,pomalou jízdu.ale tohle mě už delší dobu leží v hlavě... D:_)9
VW Caravelle 2,5 TDI
VOLVO S60 D5
VW T4 1,9TD 2x
VW transporter 2,5 TDI
octavia TDI 2x
tigra 1,4
opel corsa 1,2

zákony života na této planetě nám umožnují vyzkoušet všechny možnosti,abychom se nakonec vrátili k té první...VW...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 20. čen 2010 22:51 #45433

Nevím, kde je známo že 1,9 TD je šmejd, ale já si rozhodně myslím pravý opak. Já najezdil s motorem ABL 300.000 a kupoval jsem ho tenkrát ojeté s 250.000 km. Dodnes jezdí s původním motorem.

Překopat na TDI to určitě jde, sám jsem to už i viděl, ale zapomeň, že na tom autě někdy ofiko uděláš technickou nebo že ho bez haluze prodáš. To auto prostě papírově zlikviduješ.
Toho času bez Téčka....čekatel

VW Sharan 1,9 TDI PD - Kindertransporter - nesnáším ho
BMW 318 TDS - VW z Mnichova
Volvo FH 13 Sattelzug, druhé bydliště - jen T4 je lepší

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 21. čen 2010 10:38 #45447

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6569
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 28

TDI Life napsal: chlapi mám a nejenom já ,,hloupej nápad,, :mrgreen: u jednoho tuningáře jsem viděl ve dvojkovym golfu místo 1,6D nacpanej motor TDI-AGR z oktávky TDI 66KW-bylo to postavený tak že motor,hlava,vsřiky-AGR.
vstřikovací čerpadlo bylo jaksi překopaný něco z TDIčka a upravený,plus vrch byl ovládanej lankem.takže žádná řídící jednotka,žádnej elektronickej plyn a asi žádnej moc výkon-typnul bych že to bylo stejný jako 1,9TD 50 kw v transpikovi.
jenomže motor ABL 1,9 TD 50 kw je jak známo šmejd kterej vydrží tak 300 000km maximálně,hřeje se a je celkově na nic.takže motor z oktávky by tohle s jeho životností vyřešil...myslite že by to mohlo jít na transpika,a co všechno by bylo potřeba upravit vyměnit a předělat?samozřejmě moje 1,9tka je na jízdu z bodu A do bodu B a převoz matroše,pomalou jízdu.ale tohle mě už delší dobu leží v hlavě... D:_)9


<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=356 ">viewtopic.php?f=7&t=356<!-- l --> D:_)9 D:_)7

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=21&t=1723&start=15 ">viewtopic.php?f=21&t=1723&start=15<!-- l --> ;) D:_)12
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 21. čen 2010 11:51 #45457

Další výprask...Maršoun je dneska v ráži. ;)
Toho času bez Téčka....čekatel

VW Sharan 1,9 TDI PD - Kindertransporter - nesnáším ho
BMW 318 TDS - VW z Mnichova
Volvo FH 13 Sattelzug, druhé bydliště - jen T4 je lepší

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 21. čen 2010 12:26 #45462

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6569
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 28
:lol: :lol: :lol:
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZÁMĚNA MOTORU "montáž neorigo motoru" 22. čen 2010 21:49 #45570

TDI Life napsal: chlapi mám a nejenom já ,,hloupej nápad,, :mrgreen: u jednoho tuningáře jsem viděl ve dvojkovym golfu místo 1,6D nacpanej motor TDI-AGR z oktávky TDI 66KW-bylo to postavený tak že motor,hlava,vsřiky-AGR.
vstřikovací čerpadlo bylo jaksi překopaný něco z TDIčka a upravený,plus vrch byl ovládanej lankem.takže žádná řídící jednotka,žádnej elektronickej plyn a asi žádnej moc výkon-typnul bych že to bylo stejný jako 1,9TD 50 kw v transpikovi.
jenomže motor ABL 1,9 TD 50 kw je jak známo šmejd kterej vydrží tak 300 000km maximálně,hřeje se a je celkově na nic.takže motor z oktávky by tohle s jeho životností vyřešil...myslite že by to mohlo jít na transpika,a co všechno by bylo potřeba upravit vyměnit a předělat?samozřejmě moje 1,9tka je na jízdu z bodu A do bodu B a převoz matroše,pomalou jízdu.ale tohle mě už delší dobu leží v hlavě... D:_)9



já bych si spíš typnul že to mělo výkon tak 4 těch 1,9 TD :lol:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.216 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/