Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!!

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 28. lis 2011 15:21 #84054

Tak jsem zase pokročil. Jen si už nejsem jist, co je příčina problému a co následek. Asi zklamu ty co mi tvrdili, že si mám nechat seřídit čerpadlo. Skutečně se jedná o problém s elektrikou. Vyměnil jsem žhavící relátko. Nic. No tak jsem se vydal shánět pojistkovku. 800Kč za kus plastu z vrakoviště mi přišlo dost. S baterkou jsem ji vymontoval a rozebral. Pochopil jsem, proč za to chtějí 800Kč. Nicméně se mi podařilo očistit kontakty od roztaveného plastu, správně je napružit a zase poskládat. Malý zázrak. Osadil jsem relátkem a šel vyzkoušet. A co se stalo? praskla pojistka. Druhý den za světla jsem hledal další část problému. Kovová svorka trubiček od čerpadla mi prodřela izolaci na měděné liště mezi žhavičkami. Napraveno, osazeno relátkem a pojistkou, startuje. Zapomněl jsem si v autě telefon a když jsem se pro něj asi po 5minutách vrátil, nestartuje. Hledám příčinu. Vypadá to, že žhaví neustále. Že žhavení nevypíná. Poradí někdo, na co jsem zapomněl?
VW T4 CARAVELLE 2.4D 57kW AAB 1991
AUDI 100C4 AVANT 2.6 V6 LPG 1994
Renault R19 1.7 LPG - Prodáno
Renault Clio 1.2 - Prodáno
Wartburg 353 DeLuxe - Prodáno
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 28. lis 2011 16:15 #84055

  • JaM
  • Avatar uživatele JaM
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1724
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 53
Tak to bude ten samý problém. Myslíš, Maršoune, že relátlo vypíná žhavení podle časomíry vestavěné přímo v relátku, nebo je u žhaviček na motoru nějaký termostat, který vyhodnotí teplotu a vypne relátko? Já bych se podle toho, jak dlouho žhaví v různém ročním období a při zahřátém motoru téměř vůbec, přikláněl logicky spíše k té druhé variantě. Ale nejsem autoelektrikář a detaily svého vozu neznám tak dokonale, takže vlastně nevím :-k Bavím se o 2,4D

Jinak s tím měděným drátem to není blbej nápad, jen bych si ho ještě napojil na pořádný tlačítko a žhavil jako kdysi traktor :P . Neměl bys na vysvětlení schema toho relé 102, je tam 6 kontaktů a já netuším, k čemu tolik.
Syncrolong poloplech+ tažná tyč
Bílá welryba T4 highlong na práci
T5 2,5TDI 96kW prodáno
Syncrovella prodáno
Smažkobus 2,4D kastle po smrti, motor jede dál...
tel:777171480

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 28. lis 2011 16:37 #84056

taky jsem přemýšlel nad kontakty....je to jen má domněnka,ale co takhle:
2x sepnutí a rpozepnutí relátka
2x příchozí a odchozí proud žhavení
1x kontrolka žhavení
1x čidlo teploty
blížím se ?
VW T4 CARAVELLE 2.4D 57kW AAB 1991
AUDI 100C4 AVANT 2.6 V6 LPG 1994
Renault R19 1.7 LPG - Prodáno
Renault Clio 1.2 - Prodáno
Wartburg 353 DeLuxe - Prodáno

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 28. lis 2011 17:33 #84057

tohle je z příručky...
jen je mi divné, jak jsi psal, že to nechytne ani po nažhavení ručně, ale roztažením ano. D:_)3
SVĚT SE ZBLÁZNIL. KDO BUDE DALŠÍ???

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 28. lis 2011 17:35 #84058

to bylo tím zkratem.....sice jsem přiváděl proud na žhavičky,ale ten se díky zkratu měnil v teplo ztrácející se v kabelu.....po odstranění zkratu lze "ručně" nažhavit...
VW T4 CARAVELLE 2.4D 57kW AAB 1991
AUDI 100C4 AVANT 2.6 V6 LPG 1994
Renault R19 1.7 LPG - Prodáno
Renault Clio 1.2 - Prodáno
Wartburg 353 DeLuxe - Prodáno

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 30. lis 2011 10:22 #84181

Nikdo neví?
Hledáme co dává signál k ukončení žhavení.

BTW: Zjistil jsem, že jedno z relátek má integrovaný obvod a druhé je bez něj. Je to ono??? Nějaký časovač nebo snímač teploty???
VW T4 CARAVELLE 2.4D 57kW AAB 1991
AUDI 100C4 AVANT 2.6 V6 LPG 1994
Renault R19 1.7 LPG - Prodáno
Renault Clio 1.2 - Prodáno
Wartburg 353 DeLuxe - Prodáno

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 01. pro 2011 10:13 #84243

  • Dejv01
  • Avatar uživatele Dejv01
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Relatko ma v sobe jen casovac...bez taplotniho cidla.
Ps:muj problem u sveho transportera jsem uspesne vyressil (acv pod kapotou) xdiagnostika mi nefungovala kuli nejakymu virusu,po te sem se uspesne dostal do tdi grafu kde mi to napsalo predvstrik je prilis velky na to aby byl zobrazen :) sundal sem dekl rozvodu a nakonec to bylo posunuty o 2zuby :) takze sem to nastavil a uz chyta na drc :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 02. pro 2011 06:12 #84283

  • JaM
  • Avatar uživatele JaM
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1724
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 53
Jeden známý- vyvítekdo- (Lord Voldemort to není :lol: ) mi potvrdil, že doba žhavení je nastavena časem přímo v relátku. Kontrolku ovládá termostat-bimetal u žhaviček, který řekne: je nažhaveno, můžeš startovat. Relátko však dožhavuje ještě dalších cca 5 minut, aby se studená nafta prohřála a chod motoru byl kultivovanější.
Můj problém je tedy jen v únavě kontaktů relátka, podle návodu Crossmana snad bude stačit rozebrat desku, kontakty vyčistit a napružit.
Syncrolong poloplech+ tažná tyč
Bílá welryba T4 highlong na práci
T5 2,5TDI 96kW prodáno
Syncrovella prodáno
Smažkobus 2,4D kastle po smrti, motor jede dál...
tel:777171480

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 02. pro 2011 22:24 #84323

Doporučuju desku nafotit a opsat si pojistky. Při rozebírání se mi podařilo ulomit ty pacičky co drží dvě poloviny pohromadě. Takže bych se rovnou podíval po něčem čím to potom stíhneš zase k sobě. A chce to pevný nervy. Přeju hodně štěstí.
VW T4 CARAVELLE 2.4D 57kW AAB 1991
AUDI 100C4 AVANT 2.6 V6 LPG 1994
Renault R19 1.7 LPG - Prodáno
Renault Clio 1.2 - Prodáno
Wartburg 353 DeLuxe - Prodáno

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 08. pro 2011 15:34 #84621

Tak pokračuju dál v odstraňování problému.
Stejně jako JaM startuju s relátkem a pak ho musím vyndat. Jakmile ho zapojím, žhaví to i bez klíčku. Poradí někdo kde mám hledat? Je to te bimetal? nebo jsem špatně složil kontakty? Už jsem z toho zoufalý. Každá rada dobrá a díky za ní ;-)
VW T4 CARAVELLE 2.4D 57kW AAB 1991
AUDI 100C4 AVANT 2.6 V6 LPG 1994
Renault R19 1.7 LPG - Prodáno
Renault Clio 1.2 - Prodáno
Wartburg 353 DeLuxe - Prodáno

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 09. pro 2011 14:05 #84701

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
kde hledat... relé je seplé i když je vyndané?
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 09. pro 2011 20:32 #84727

  • JaM
  • Avatar uživatele JaM
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1724
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 53
To se pozná tak, že jakmile ho zasuneš do kontaktů, tak v něm cvakne :-k
Syncrolong poloplech+ tažná tyč
Bílá welryba T4 highlong na práci
T5 2,5TDI 96kW prodáno
Syncrovella prodáno
Smažkobus 2,4D kastle po smrti, motor jede dál...
tel:777171480

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 09. pro 2011 20:56 #84731

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Když v něm cvakne, tak "fachá", ale nic to o něm neřekne... chce to :arrow: http://www.zbozi.cz/?q=multimetr&typ=na ... ejlevnejsi na odhalování podobných závad, nebo alespoň 12V žárovku a proměřit kontakty na relé "87" a "30" jak jsou na tom vůči sobě ON či OFF při odpojeném napájení a při připojeném napájení, no a podle toho postupovat dál... To, že relé je stále seplé mají za následek spečené silové kontakty, takže je zkusit očistit,obrousit... Ale to nebude na dlouho :-(
A nebo... je závada na "signálu" tj. na ovládání relé... Nemám tu schéma, tam by šlo dohledat čim je spínané, ale myslim si, že je spínané "15tkou" tj.napájené po zapnutí klíčku.
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 12. pro 2011 08:56 #84928

  • Dejv01
  • Avatar uživatele Dejv01
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
U 2.4d by to mohlo byt treba rozlamana spinacka ktera zustava sepnuta. Jedine zkousecku a merit...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 12. pro 2011 12:18 #84936

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Spínačkou? Ona spíná žhavení zvlášť? :snoty:
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.244 sekund

Login