Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!!

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 08. pro 2012 16:49 #108959

Na T4 mám teď trochu opačný problém, starter se nechce začít točit když klesne teplota tak na 80 C, prostě když se na čtvrt hoďky zastaví, tak se starter napoprvé ani nehne ...

K přechodovýmu odporu na cestě ke starteru:
když se sepne klíčkem, mělo by klesnout palubní napětí při startu asi na 10,5 V,
pokud bude velký přechoďák, pak palubní napětí neklesne nebo jen minimálně
pokud je v čudu baterka nebo má malý jmenovitý startovací proud (původně 680A, teď se dělaj přes 700A), pak klesne napětí tak pod 9 V
hodnoty napětí jsou z T5, tam mám napětí na budíku, ale bude to podobné i na T4 (když tak můžu přeměřit přesněji - až to vystydne venku)

Ještě mě napadá kombinace slabého starteru, slabá baterka (i nová) a hustého oleje v motoru
T4 2,5 ACV, T5 2,5 AXE Fmotion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 17. led 2013 09:49 #111681

Moje špatné starty na 2.4D, AAB, způsobily přípravky do oleje od pana Angrešky včetně jeho nastavení vstřikovacího čerpadla na ucho.

Od toho mi pomoh pan Kučera od HB, který nastavil čerpadlo na hodinky a diagnostikoval závadu na hydroštelech.
Částečně pomohla výměna motorového oleje. Uvidí jak co udělá čas.
Tedy: nevěřte pohádkám o nastavování chodu motoru na ucho, měřící přístroje jsou od toho, aby se s nimi měřilo. Ovšem se to musí umět. Auto po zásahu pana Kučery jezdí moc pěkně, neloudá se do kopců a má tah od spodu.
Taky nevěřte pohádkám o zázračných mazivech do motoru.

Schopný servis na T4 se hledá blbě, diletantů je všude dost.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 17. led 2013 10:56 #111683

  • celer
  • Avatar uživatele celer
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 95
  • Obdržená poděkování 0
Přidám se do klubu. V létě jsem startoval celkem v pohodě, občas motor zakašlal ale po cca pěti vteřinách OK. Padlo jedenáct pod nulou a startoval jsem cca 2 minuty než jsem oživil Golema. Výměna žhavičů, 3 byly víceméně po smrti. Tak jsem doufal že bude OK. Přišly 3 pod nulou a byl jsem opět, jak se říká, v řiti. Nakonec se zjistilo, že značkový servis Olfin Car v Hradci Králové poněkud nezvládl nastavit rozvody, resp. že jediné do udělali bylo že vyměnili řemen a (doufám) kladky a vodní pumpu. Nikdo se evidentně nezaobíral se sražením kol a novým nastavením motoru.
Takže nyní opět v servisu (teď už jinde) a nově nastavit rozvody - tentokrát komplet.
Věřím, že bude líp.
Multivan Atlantis 2,5 TDI 111 kW 2001
Opel Zafira 2,21 A/T,
Gilera Fuoco 500 ie

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 12. bře 2013 15:52 #115351

  • jkely
  • Avatar uživatele jkely
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
opravil jsem potkaný motor nastavil podle manualu byla rozhozená i vačka s čerpadlem točím motorem odvzdušnuji ale pořád nic nechce se mu nejaká finta nebo radu bych potřeboval díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 12. bře 2013 16:03 #115352

dát tomu pořádného fóra na čerpadle. Pokud nebudeš mít dostatečný předvstřik, tak to nechytne. Takže povolit kolo na vačce a přidat D:_)3
SVĚT SE ZBLÁZNIL. KDO BUDE DALŠÍ???

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 13. bře 2013 05:37 #115541

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 8
střikni do sáni benzinový čistič a startuj. Jemně střikej.Pokud to ani pak nechyta, tak si s časováním v lese.
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 13. bře 2013 20:25 #115706

  • raketa
  • Avatar uživatele raketa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 43
  • Obdržená poděkování 0
Tak uz taky nestartuju (motor AAB 2.4D, rv.92) :(
V lete jsem menil rozvodovy remen. auto po skoro 3 letech stani (prevodovka, pomahali jste mi s vymenou) chytilo na druhy otoceni. Najezdil asi 3000km (chorvatsko atd), prisel podzim, mrazy, starty nic moc, ale vzdy to chytilo. Pred 14ti dny, bylo asi -2 jsem chtel startovat, motor skytal, z vejfuku sel cernej kour, ale motor nenaskocil, mam slabou baterku, tak jsem zkousel silnejsi, ale jediny ceho jsem docilil je, ze jsem asi dodelal starter. Ke konci uz to sotva otacelo motorem a jakoby se ze starteru ozyval takovy drhnouci zvuky.
Mam z druhyho T4 jinej starsi starter, rozebral, vycistil ho a dal novy pouzdra a nahodil na auto. Motorem to toci trosicku lip, ale zase zadna slava, ale motor nenaskoci. Mam dojem jakoby motor sel strasne ztuha.

Takze ted nevim presne jak dal. Kvuli dalsim zavadam by to asi chtelo udelat mensi GO: spatne to topi (doufam ze termostat) a v tahu, kdyz treba jedu na 4 nebo 5 a slapnu na plyn, tak slysim takovy "c c c c c c c cc c c c c c c", jakoby nekde neco foukalo - jakoby deravej vejfuk, nebo sani, ale zadnou diru jsem nenasel. Po dorovnani otacek to jakoby ustane...

Rikam si jestli to cely neodstrojit, nechat zrepasovat vstriky, mozna i tesneni pod hlavou, dat novy zhavice a zkontrolovat serizeni rozvodu a predvstriku, tyhle veci jsem na aute jeste nedelal, ale motor tak nejak stejne moc netahal, tak treba by se to zlepsilo :| Prusvih je, ze jsem to jeste nedelal, takze nevim jestli se do toho mam poustet...

Prikladam vzpominkovou fotku z leta, nechci to ted vzdat :|
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 14. bře 2013 08:30 #115727

  • raketa
  • Avatar uživatele raketa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 43
  • Obdržená poděkování 0
Jeste me napadlo: Ten den kdy se mi nepodarilo to nahodit, bylo to po ty velky oblevě, a mrzlo. A vsiml jsem si, ze kolem krytu na rozvodovy remen je led. Snazil jsem se ho vyloupat, ale urcite bylo neco i pod tim krytem. Myslite, ze je mozny, ze kvuli tomu ledu remen preskocil? Motor nenastartoval, ale starterem jsem to trapil docela dost. Je mozny, ze se potkal pist s ventilem?

Kazdopadne to, ze ten motor jde tocit ted tak ztuha, je asi jasnej signal, ze jsou rozvody rozhozeny, co myslite?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 14. bře 2013 11:53 #115759

No kazdopadne bych skontroloval nastaveni rozvodu a taky predvstrik+zhaveni :-k
VW T5 2,5TDi 96KW 6mist




kdyby nekdy, nekdo neco tak GSM:608460737
VAG,CO-cko a ruznej vercajk mam...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 14. bře 2013 12:00 #115762

Jojo, udelej kontrolu nastaveni, mozna to sundat a zkontrolovat, me se podobna vec stala na Pasatovi. Tocilo to motorem a nestartovalo. Pak jsme zjistili uvolneny klinek na remenici na klice a bohuzel se to potkalo. Starter ma silu ;(
VW T5 2.5 TDi 96kW Long
VW T4 Karamela 2.5 TDi 75kW Long
Škoda Filc 1.3 MáloPlynu
VW Passat 1.9 TDi B3 Kombi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 14. bře 2013 21:07 #115854

  • jkely
  • Avatar uživatele jkely
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
ten potkany motor co jsem dělal se asi potkal proto že se utrhla dvouhmotová řemenice mlátila do krycích plechu na rozvodech plech se promačkl a uřezal víc jak polovinu řemenu ten bordel se dostal pod kolo a asi to přeskočilo je to divné ale byl ohnutý jenom jeden ventil jinak ok a samozdejmě prokleplé zdvihátko

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 21. bře 2013 22:29 #116559

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
Ahoj,

měl bych prosbu o radu, zda někdo neřešil podobný problém.
Stalo se mi to celkem tak 5x za posledních měsíc. Nastartuju, motor chytne,ale hned chcípne nastartuju podruhé a většinou OK jen jednou se stalo, že jsem musel chvíli točit než to chytlo.
Jindy to chytá na drc.
Vždy když se to stalo bylo to par minut po tom co jsem to vypnul. Po delším stání nikdy, tím bych asi teda vyloučil padání nafty.
Filtr jsem měnil taky. Udělalo to jen párkrát takže se docela blbě hledá závada, ale nerad bych čekal až někde nenastartuju vůbec :?


dík .
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 22. bře 2013 08:08 #116585

  • Finida
  • Avatar uživatele Finida
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 755
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
To by taky mohla být čtecí cívka imobilizéru. Začíná blbnout!! Je to ten kroužek na spínačce. Ale to by bylo v paměti závad, tak si to nech někde napíchnout na VAG ;)
T4 Multivan,ATLANTIS, 2.5 TDI ,111KW,
T4 Plechovka 1.9 TD -pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 22. bře 2013 11:00 #116604

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
Vag jsem zkoušel, chyba imobilizeru tam byla, jenze nedávno jsem si dával novej alarm s vystřelovacim kíčem a samozrejme jsem testoval startovani s vystřelovákem když v něm nebyl imo čip. Včera jsem tu závadu smazal tak uvidím.
Z počátku mě taky napadl imobilizer taky protože se to chová většinou uplně stejne jako kdyz sem v klíčí něměl ten čip.
Ale kdýž se to stalo naposled jak sem psal musel sem dil tocit pak to škytalo, než to chytlo prostě přesně príznak, jako by padala nafta, jenže nemohla spadnout za pět minut, když přes noc nepadá.
Maršoun mi radil spínací skřínku tu jsem přitom nedávno taky měnil za origo vw, ale zas kvuli něčemu jinému.
Zkusim to zítra všechno prolézt, radši i zkontroluju těsnost privodu nafty, ale je to prostě záhada.
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PROBLÉMY PŘI STARTOVÁNÍ !!! 25. bře 2013 19:32 #117012

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 18
Tak jsem všechno prošel a zkontroloval a na nic jsem nepřišel, zbývá mi asi zas počkat jestli se závada náhodou znovu neobjeví.Jediné na co jsem přišel byl předvstřik dle vagu 95.
Doladil jsem ho tedy na hodnotu kolem 50 trohu to lítá, ale max o nějakých 8 dílků a to bude asi způsobené , že se lehce mění otáčky na volnoběh, ale měřil jsem 2 T4ky a dělalo to všude takže asi normální.
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.279 sekund

Login