Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS)

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 03. lis 2010 19:37 #54220

  • Radim45
  • Avatar uživatele Radim45 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 0
Zdarec chtěl bych se zeptat,zda jde na tomto motoru zvýšit výkon? Např. vstřiky z 75kw verze nebo nějaká jiná cesta? Co byste doporučili? d:_(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 03. lis 2010 20:01 #54230

  • ch601
  • Avatar uživatele ch601
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 92
  • Obdržená poděkování 3
Shodou různých náhod jsem dal vstřiky ze 150 PS a přehrál řídící jednotku motoru také "stopadesátkou". Turbo je původní, ale dal jsem mezichladič vzduchu. Jede jako ďas! Při porovnání s načipovanou 102PS je to stejné, ale nekouří to tolik, výkon by se dal odhadnout tak na 130PS. Od té doby najeto cca 140 tis km bez problému.
Jen je třeba dát bacha na řídící vstřik, ten je u každé verze ŘJ na jiném válci.
Možná se to tady bude lidem zdát na hlavu, ale mě to funguje.
T5 Multivan 128kW automat
T4 Transporter už není
T5 Transporter 2.0TDi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 03. lis 2010 21:27 #54263

  • Radim45
  • Avatar uživatele Radim45 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 0
To není špatné,myslím právě že by to mělo fungovat,tak jak stačí třeba u Oct.I 66kW dát trysky z 81kw verze ale soft nechat z té 66kw a výkon se zvedne dokonce na víc než 81 kw,protože ta jednotka počítá s menšíma tryskama tak tam valí víc nafty do těch větších teď nevím přesně prostě to jede líp. Stačí pročíst dieselpowerforum je tam toho dost a plno lidí to potvrdilo,jen mě právě zajímalo jak je to stím motorem u T4. :-k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 03. lis 2010 23:18 #54279

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 8
U 65kw je jedna z nejproblemovějšich převodovek a male mechanicke ložisko na spojce tak opatrně s tim vykonem !!!
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 04. lis 2010 01:10 #54282

  • ch601
  • Avatar uživatele ch601
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 92
  • Obdržená poděkování 3
No pravdou je, že převodovku jsem vyměnil taky, ale ne kvůli problémům s převodovkou nebo ložiskem spojky, ale prostě byla najednou pomalá....kód si nepamatuju, dal jsem ze 102PS.
T5 Multivan 128kW automat
T4 Transporter už není
T5 Transporter 2.0TDi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 04. lis 2010 06:09 #54285

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 8
:!: :!: :!: :!: :?: :?: :?: pokud jsi vyměnil převodovku předpokladam že šel i setrvak ven a novy ze 102 :!: pokud ne čeka tě nemile překvapeni.ten setrvak z 65 je vyšši a brobrousi ti hlinikove pouzdro u ložiska na převodovce .už jsem to tu někde psal :!:
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 04. lis 2010 11:45 #54302

  • ch601
  • Avatar uživatele ch601
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 92
  • Obdržená poděkování 3
Nejsem si úplně jistý kódem převodovky, ale je to typ, co má zpátečku zamáčknout a od sebe dozadu (má to pomocné lanko). Každopádně převody, hlavně "5" jsou delší a auto jede cca 180+. Za těch téměř 140tis. km žádný problém. Před cca 10tis km jsem měnil dvouhmotu, klasika pružiny. Jinak auto je dlouhý plech a docela s tím štvu okolní závodníky...fakt to jede slušně.
T5 Multivan 128kW automat
T4 Transporter už není
T5 Transporter 2.0TDi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 04. lis 2010 20:13 #54358

  • Radim45
  • Avatar uživatele Radim45 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 0
jo převodovka je po generálce už se vysypala před rokem

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 05. lis 2010 13:19 #54410

  • ch601
  • Avatar uživatele ch601
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 92
  • Obdržená poděkování 3
dlouhou modrou mám.....
T5 Multivan 128kW automat
T4 Transporter už není
T5 Transporter 2.0TDi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 15. kvě 2011 11:21 #73112

Dobrý den , Ahoj , Zdravím :-)

Mám na Vás dotaz . Mám možnost koupit za dobrý pěníze T4 rv 2000 od táty . Jezdím s ním teď už vpodtatě jenom já ... je to jako firemní auto , ale nidy nevozilo nic těžkýho .. většnou do 250-300 kg (prodáváme jízdní kola :-) ) ... jen nárazově na hranici nosnosti (např. na podzim na dřevo ... to jsou,ale velice krátké vzdálenosti )

Auto má najeto poctivých 130 000 ... ikdyž je to poslední asi 3 roky hlavně krátký couračky po městě :-(

+ zaručený původ a stav najetých km
pravidelný servis ... poslední 3 roky se o něj starám vpodstatě sám .. takže i vím co je stále původní (spojka,komplet motor včetně turba,čerpadla,vstřiků ... a co je vyměněno ( nový zadní kotouče (nutná výměna předních ) přední tlumiče , zadní pružiny ... pravidelně opravovaná koroze ... nic moc podstatnýho mě nenapadá ...

- MOTOR ... v autě je 2,5 TDi 65 kW ... dočetl jsem se zde na foru , že to něni uplně dobrá volba a má svoje problémy .... 65kW taky neni žádná sláva , ale jezdit se s tím dá ... ale na druhou stranu pokud by bylo kW víc tak bych se vůbec nezlobil :D ... je nějaká možnost motor kompletně předělat na 74 kW ... mají ty motory společný základ nebo je to uplně jiný motor , převodovka , spojka , polosy , brzdy a já nevím co ještě může být na silnějším autě jinýho ... převodovka je taky spíš do pomala a dá se s tím jet komfortně tak do 90 km/h .. což taky něni uplně ideální ... na dálnici už se dost točí a je hlučný ... ale do 150 km/h jede

s autem bych chtěl jezdit i delší trasy ... zahraničí po evropě (pohodlný přespání ) nebo na výlety na kola ( dostatek prostoru bez nutnosti rozebírání kola a při tom možnost mít je v autě ... ) , ale i každý den do práce a na kratší trasy ...

Když překousnu výkon auta i s tím , že bych do něj nezasahoval (nedostatečně dimenzovaný navazující součástky jako spojka , převodovka ...) je ten motor alespoň trochu dobrá volba ? je mně jasný , že bezudržbový auto neexistuje (ikdyž si to mnozí myslí :D ) , ale nechci aby mně to uplně sežralo ...

Dík moc za odpověď ... Mirek
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 15. kvě 2011 23:02 #73173

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Můj názor je ten, že raději auto od táty s jasným původem, historií a stavem než od někoho jiného se vším tímto neznámým.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 16. kvě 2011 19:43 #73229

Jo dík za odpověď ... to je hlavní důvod proč bych to auto chtěl koupit ...

Dohledal jsem ve forech , že ten motor má špatný vstřiky a snad a čerpadlo ... a pak že je tam nějaká problematická převodovka ... to je i tady v tématu , ale bohužel jsem nenašel nic konkrétního ... mohl by se o tom prosím někdo trochu víc rozepsat ... kde je problém a při jakým zhruba nájezdu se projevuje ???

auto jezdilo vpodstatě jako osobák + max. náklad do těch 300 kg ... žádný těžký vleky apod . ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 16. kvě 2011 20:01 #73230

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
Nezkoumej to a ber ho :!:
Ty kilometry, původ, stav a hlavně ta barva :) to je rozhodující OK!
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mulťa.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 16. kvě 2011 20:19 #73231

  • kunec
  • Avatar uživatele kunec
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 2695
  • Obdržená poděkování 25
souhlas.....já mám 50kW a pohoda....to není na trhání asfaltu, ale třeba na ty cyklovýlety
já mám auto po tchánovi ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 26. kvě 2011 14:30 #73764

  • Rudi
  • Avatar uživatele Rudi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 104
  • Obdržená poděkování 0
divim se, že vůbec váháš. Sám si musíš říct, jestli ti ty poslední 3 roky vyhovovalo a nyní kupuješ auto o kterým víš všechno, když se o něj i staráš.
Z těch 65kW se dá dostat na nějakejch 96kW bez nějakej extrémně velkejch úprav. Vim, protože sem měl na něj taky nabídku a TDIFUN tudle úpravu už i někomu dělal http://www.tdifun.cz/grafy-projekty/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.167 sekund

Login