Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS)

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 28. kvě 2011 17:55 #73853

jj dík za názor ... ono se to bohužel ukázalo zatím jako předčasný a téčko bude k mání až po letošních Vánocích ... s autem jsem nadmíru spokojenej ... jen je to trochu lenoch .. to bych ale dokázal překousnout ... na 99,9% ho vezmu i tak ...

nemám strach ze zvyšování výkonu , ale z navazujících věcí jako je zničení spojky , převodovky apod. ... převodovka řadí krásně hladce nehučí a nejsou slyšet ani žádný jiný zvuky ... bohužel je i v tomto tématu napsaný že je ta převodovka problémová jen jsem se ještě nikde nedočet jak se to projevuje ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 02. srp 2011 09:40 #77322

Ahoj ludia, mám tiež bus s týmto 65 kW motorom. Auto pri kúpe nemalo výkon (max 130, kopce problém). Po kontrole na diagnostike váha vzduchu dávala údaj 650 - auto bez výkonu. Prehodil som váhu z kamošovej Ibizy 1,9 tdi - furt nič. Odpojil som váhu - jazdím bez a auto ide o poznanie viac. Mám ročník 99, modre budíky,turbo po repase ( 0,6 bar), intercooler, s hadičkou podtlaku do RJ, EGR off. Objednal som váhu Bosch, no v pár príspevkoch sa píše, že čínske náhražky dávajú vyšší údaj, čo má aj pozitívny vplyv na výkon. Aký údaj potrebuje RJ v tomto modeli od váhy : 850 - 1100?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 04. led 2012 21:12 #87067

  • Dan 123456
  • Avatar uživatele Dan 123456
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Vw T5 what else?
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Dobry vecer mam prosbu,mam t4 2.5tdi 65kw a v zatahu mi auto docela brutalne cuka tak ze musim bud rychle preradit nebo uplne sundat nohu z plynu.na diag se jim ukazuje zavada g-80 jehla zkrat na kostru a zatim dva lidi potvrdili ze by to mohl byt ridici vstrik.. nemate s tim nekdo zkusenost?pro doplneni snad jen ze mam nalitano cca 320tis km.diky moc Dan.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 10. čec 2012 14:13 #100359

zdravim vsechny
mate nekdo zkusenost na 2.5tdi 65 kw ze je predstrik stale na 255?nemeni se a na grafu take zadna zmena?ma najeto 460tisic diky
Vw T4 California Exclusive
Subaru Impreza 160 KW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 18. úno 2013 19:53 #113797

ahoj mám 2,5tdi 65kw. Zvíší se víkon přidáním mezichladiče stlačeného vzduchu ze 75kw ?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 18. úno 2013 20:10 #113799

ahoj
pojede o neco lepe ale ne nejak znatelne hodne..musis s prevodovkou dat setrvak a spojku jinou..samozrejme pak mas moznost tomu pridat v ridici jednotce ---
Vw T4 California Exclusive
Subaru Impreza 160 KW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 19. úno 2013 05:07 #113823

ale přidání mezichladiče to 75kw neude?
a zaslepení egr ventilu nebo jak se to píse jako u motoru 1,9tdi(např octavia)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 21. úno 2013 14:40 #113990

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 21. úno 2013 15:00 #113992

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Koukam, kupa moudrych rad od pana ze Slaneho. :mrgreen:

Hele kamos mel 65kW, sam jsem s ni nalital tak 30tis km, jen se cipla a litala jak cert. Po meste jsem na nej nemel ani s ciplou 111tkou. Tesne pred prodejem dopadl i chladic a hned to melo lepsi jak spodek, tak i spotrebu. Skoda te kratke prevodovky a slabe spojky. Lamela vydrzela 100tis km a sla do kopru.... Ale pri normalnim zachazeni, by vydrzela daleko vic...
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 22. úno 2013 19:45 #114105

ou .. tak to se omlouvám , že šířím bludy #-o

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 22. úno 2013 20:14 #114112

a zlepší se víkon mezichladičem aspoň trochu? Pocítím to?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 23. úno 2013 10:06 #114139

  • kunec
  • Avatar uživatele kunec
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 2695
  • Obdržená poděkování 25
pocítíš, půjde to líp od spodku
EGR máš odpojený? i to je znát

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 23. úno 2013 11:03 #114141

nemám. jak na to? nemáš foto? :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 23. úno 2013 11:37 #114143

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Projdi si toto vlakno <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=21&t=3770 ">viewtopic.php?f=21&t=3770<!-- l --> ;)
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 01. bře 2013 22:54 #114579

  • koudak
  • Avatar uživatele koudak
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, jezdim taky už druhej rok "modrym" AJT - 65kW, a ze začátku jsem taky trochu laboroval s motorem. Ne tak z důvodu zvýšení výkonu ale celkového chodu motoru. Když jsem ho koupil,byly tam ještě originál vstřiky, tachometrově cca 220000km(?), mělo to být údajně "lehce čipnuté", jinak ve standartu - je fakt že to jelo pěkně,když se tomu trochu naložilo tak klasika - pěkně si to černě zahulilo, ale spotřeba slušná, kolem 7,5l kombinovaná, tak jsem nechal udělat rozvody, vyčistil sání a zaslepil EGR a jinak to moc neřešil.
Pak ale to ale začalo trochu haprovat - na volnoběh to šlo nepravidelně, horší studený starty, studený to pokuřovalo a i po ohřátí to štiplavě smrdělo jak stará Avie.Trošku se laborovalo i s předvstřikem ,ale nešlo to dohonit.
Bylo mi doporučeno udělat vstřiky - tady - http://www.tadpraha.cz/pages/stanadyne.php mi řekli že umí i ty problémový 65kW Stanadyny - cena cca 2000,- za kus (x5),dopručili mi i partnerský servis -Dieselpoint Velendorf v Říčanech,tak teda jo.
Po opravě motor startoval i běžel pěkně,spotřeba se nezměnila,jen to trošku smrdělo malinko víc než standart, ale to jsem přičítal tomu "čipu"
Čerpadlo bylo v pořádku.
Po cca 10ti tisíc km ale stav horší než před výměnou vstřiků, tak všechny ven, na testu všechny K.O. Reklamace neuznána - prý špatná nafta bla bla bla ...atd (naftu beru jen dobrou -Benzina, Agip, OMW + aditiva VIF) bokem mi ale mechanik řekl, že tyhle vstřiky Stanadyn stojí všeobecně za H...
Takže za mě - Stanadyny NE!!!
Takže nakonec - draze poučen - v jiném, nejmenovaném servisu, jsem tam dal Bosch vstřiky z 75 kW, přehráli jsme soft na 75kW, intercooler tam zatim nemám ale časem tam taky přijde, a motor šlape jak hodinky, chytá na drc, nekouří, spotřeba 7-7,5l.
Kromě toho intercooleru nemám už v plánu nějak honit výkon výš, právě kvůli slabší spojce a krátký převodovce, už takhle mi to přijde že to ve 130 - 140 celkem dost točí.
Jezdim ale celkem dost město, takže mi tahle krátká převodovka vyhovuje, jezdil jsem předtím Passata syncro, takže na ty kratší kvalty jsem zvyklej, jen mi u T4 trochu chybí ta 6... ;)
T5 Multivan´08, 1.9 TDI 75kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.168 sekund

Login